INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  BARCELONA

Barcelona, anunț oficial » 280 de milioane de euro pentru o schimbare istorică

FC Barcelona a semnat contractul cu noul sponsor, compania de audio streaming Spotify. Numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc, iar arena clubului catalan va fi redenumită „Spotify Camp Nou”.
FC Barcelona a semnat contractul cu noul sponsor, compania de audio streaming Spotify. Numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc, iar arena clubului catalan va fi redenumită „Spotify Camp Nou”.

Articol de GSP - Publicat marti, 15 martie 2022 23:12 / Actualizat marti, 15 martie 2022 23:28

FC Barcelona a semnat contractul cu noul sponsor, compania de audio streaming Spotify. Numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc, iar arena clubului catalan va fi redenumită „Spotify Camp Nou”. 

FC Barcelona a oficializat parteneriatul cu firma suedeză Spotify. Începând cu sezonul 2022/2023, numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc ale tuturor echipelor clubului catalan, masculine sau feminine, dar și pe echipamentul de antrenament. 

„Acord definitiv cu FC Barcelona!” » Catalanii au rezolvat un nou transfer răsunător
LA LIGA
„Acord definitiv cu FC Barcelona!” » Catalanii au rezolvat un nou transfer răsunător

FC Barcelona are un nou sponsor: Spotify

Pentru prima dată de la inaugurare, arena celor de la Barcelona va avea un nou nume. Camp Nou va deveni Spotify Camp Nou. Denumirea va intra în vigoare începând cu luna iulie a acestui an. 

Barcelona, anunț oficial » 280 de milioane de euro pentru o schimbare istorică
Spotify Camp Nou, imagine prezentată pe site-ul oficial al Barcelonei

Inaugurat în anul 1957, stadionul cu o capacitate de peste 99.000 de locuri nu a purtat în istorie altă denumire. 

Conform presei din Spania, contractul cu Spotify le va aduce celor de la FC Barcelona 280 de milioane de euro în următorii 3 ani.

Suntem foarte mândri să anunță alianța în premieră cu o companie de renume mondial pentru Spotify. Aceste parteneriat ne va ajuta să aducem clubul mai aproape de fani, combinând două activități similare. Demonstrăm încă o dată caracterul inovativ pe care îl căutăm la club
- Joan Laporta, președintele clubului FC Barcelona

406 milioanede utilizatori activi, dintre care 180 de milioane, membri plătitori

Citește și alte știri din fotbalul european: 

Un fost mare atacant nu e impresionat de recordul lui Cristiano Ronaldo: „Nu e printre cei mai buni din lume!”

Prim eșec la TAS pentru Rusia » Ce decizie s-a luat astăzi la Lausanne

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (4)
toss
toss  •  16 Martie 2022, 08:08

Rusine mai mare ca ultimele sezoane nu au trait sponsorii. E normal sa si mai plece din ei. Si eu as fi plecat daca eram Rakuten sau Beko. Baga bani de bani si echipa se zbate in UL si in campionat.

amoniac
amoniac  •  16 Martie 2022, 04:15

Au vazut modelul de succes al lui Dinamo si hop s.au inspirat si ei... :)))

mafa
mafa  •  16 Martie 2022, 03:06

Este pe marginea prapastiei...1 miliard € datorii la statul Spaniol si Laporta vorbeste de inovatii !!!...pe Dembele au dat 140 de milioane si pleaca liber de contract.

Vezi toate comentariile (4)
Comentează
Close