INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  EL CLASICO

GALERIE FOTO Barcelona a lansat noul echipament ediție limitată „Karol G” pentru El Clasico

Karol G // sursă foto: Instagram @ karolg +24   FOTO
Karol G // sursă foto: Instagram @ karolg

Articol de - Publicat marti, 26 martie 2024 18:15 / Actualizat marti, 26 martie 2024 19:09

La meciul cu Real Madrid, programat pe 21 aprilie, campionii Spaniei vor îmbrăca în premieră tricouri blaugrana cu o inimă în centru și în interiorul acesteia Karol G, numele cântăreței columbiene promovate de platforma Spotify. Suporterii Barcelonei au la dispoziție 1.899 de bucăți, la prețuri piperate, între 400 și 3.000 de euro!

Parteneriatul dintre Barcelona și Spotify, care a rebranduit și numele stadionului Camp Nou, continuă cu un nou episod ce se vrea un succes la campioana Spaniei. După ce a făcut reclamă pe tricouri pentru Rolling Stones, Drake și Rosalìa, a venit rândul unei artiste din Columbia, Karol G, să-și treacă numele în centrul unei inimi albe pe maiourile blaugrana.

sursă fotografii: Instagram @  karolg
+20 FOTO

Tatuajul simbolizează rezistența și dezvoltarea personală

Este vorba despre Karol G sau Carolina Giraldo Navarro pe numele ei adevărat, care este o cântăreață foarte influentă, cu peste 50 de milioane de ascultători lunari pe platforma Spotify, sponsorul principal al echipei pregătite de Xavi.

„Acesta înfățișează o reprezentare albă a tatuajului cu inima spinoasă pe care Karol G îl are pe braț, simbolizând rezistența și dezvoltarea personală în timpul unei perioade dificile din viața sa", explică ziarul Sport. Logoul special respectiv se cheamă „Bichota".

Tatuajul lui Karol G. va apărea pe tricoul Barcelonei la El Clasico
sursă fotografii: Instagram @  karolg
+20 FOTO

Artista columbiană a câștigat „meciul" cu grupul local Estopa, pentru a apărea pe tricoul lui Robert Lewandowski și al coechipierilor săi.

Tricoul blaugrana de colecție este destul de scump!

Inițiativa grupării catalane vine, ca și la primele trei ediții, înaintea marelui derby cu liderul Real Madrid, programat pe Santiago Bernabeu, pe 21 aprilie. Pentru acest El Clasico, se vor scoate la vânzare doar un număr limitat la 1.899 de bucăți, exact anul în care a fost fondată Barcelona!

Cel mai costisitor tricou ajunge la 3.000 de euro

Nu și le vor putea permite însă decât suporterii cu dare de mână, pentru că vor costa de la 400 la 3.000 de euro! „Karol G (33 de ani) a colaborat cu Mick Jagger, Drake și Rosalia, care și-au găsit deja locul pe centrul tricourilor în dungi roșii și albastre", a relatat postul radio RAC1.

sursă fotografii: Instagram @  karolg
+20 FOTO

Citește și alte știri de fotbal internațional:

Gică Hagi, înaintea lui Neymar și Salah în Top 100 all-time: „Unul dintre cei mai creativi ai istoriei
IERARHIE
Gică Hagi, înaintea lui Neymar și Salah în Top 100 all-time: „Unul dintre cei mai creativi ai istoriei" » Surprize mari la Top 10: „Nu-mi pare rău pentru Cristiano"
Avertisment: „Doar Drăgușin nu e suficient
STRANIERI
Avertisment: „Doar Drăgușin nu e suficient" » De ce ar trebui Tottenham să mai cumpere un fundaș central

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează