Articol de Aurelian Botezatu - Publicat duminica, 17 august 2025 08:07 / Actualizat duminica, 17 august 2025 08:26
Barcelona s-a impus cu 3-0 în deplasarea de la Mallorca, însă gazdele îl arată cu degetul pe „centralul” José Luis Munuera Montero.
Incidentul pe care i-l impută amfitrionii arbitrului Munuera Montera s-a petrecut în minutul 23, la scorul de 1-0 pentru oaspeți. Căpitanul lor, Antonio Raíllo, a primit o minge în cap și a căzut la pământ. Deși regulamentul spune că într-o astfel de situație partida trebuie oprimită, conducătorul jocului n-a făcut-o, iar faza a continuat și Ferran Torres a marcat pentru 0-2.
Morlanes a văzut un al doilea cartonaș galben (33), iar Muriqi (39) direct pe cel roșu, astfel că Mallorca a jucat mai bine de o repriză în nouă! La final, antrenorul Jagoba Arrasate i-a atribuit arbitrului principala vină pentru eșecul echipei sale.
Jacoba Arasate: „Al patrulea arbitru i-a spus să oprească meciul”
„Nu mai departe de săptămâna trecută ni s-a explicat că dacă există o lovitură la cap, jocul se oprește. Al patrulea arbitru, care se afla în fața mea, i-a spus să se oprească pentru că este o lovitură la cap.
Munuera Montero a dus fluierul la gură, am crezut că s-a conformat, dar el a acordat golul Barcelonei!”, a comentat Arrasate, care a încheiat prin a spune că, „dacă avem în vedere și cele două eliminări dictate, putem spune că meciul a durat practic vreo 20 și ceva de minute”.
Raillo, la rându-i, a explicat că a simțit „o stare de amețeală după ce mingea m-a lovit la cap. Am încercat să mă ridic, dar nu aveam stabilitate în picioare. Ar trebui să ne explice arbitrul de ce alte acțiuni sunt oprite într-o secundă, iar aceasta a durat zece. Este o rușine!”.
Expertul AS, Iturralde Gonzalez: „Raphinha trebuia să fie și el eliminat”
Cotidianul Marca a apreciat că „Barcelona nu avea nevoie de un asemenea ajutor pentru a câștiga”, în timp ce expertul în arbitraj al cotidianului AS, Iturralde González, a comentat: „Arbitrul ar fi trebuit să oprească jocul. A avut tot timpul s-o facă, Barca n-a marcat imediat”.
Gonzalez consideră că „roșul” arătat lui Muriqi pentru lovirea portarului Joan Garcia „este just”, însă are o cu totul abordare la intervenția dură a lui Raphinha asupra lui Morey. „Centralul” Munuera Montero i-a arătat „galben”, dar specialistul AS susține că atacantul Barcelonei „trebuia să fie eliminat”.