INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  ANGLIA

Final prematur al contractului care i-ar fi adus 270 de milioane de euro lui Manchester United: „Nu tolerăm așa ceva”

TeamViewer este sponsorul care apare pe fața tricourilor lui Manchester United // foto: Guliver/gettyimages
TeamViewer este sponsorul care apare pe fața tricourilor lui Manchester United // foto: Guliver/gettyimages

Articol de GSP - Publicat sambata, 17 decembrie 2022 12:55 / Actualizat sambata, 17 decembrie 2022 14:10

Manchester United este la un pas de a încheia prematur contractul cu principalul sponsor, TeamViewer, cu care semnase în 2021 o înțelegere pe 5 ani, în valoare de 270 de milioane de euro.

În martie 2021, TeamViewer și Manchester United s-au înțeles în privința unui contract de sponsorizare întins pe 5 ani, până în 2026, care presupune ca firma cu sediul în Germania să achite un total de 270 de milioane de euro, câte 54 pe an.

La nici doi ani distanță de la acel moment, ruptura pare inevitabilă. Cele două părți s-au înțeles în privința încheierii premature a înțelegerii, potrivit Daily Mail.

Nu uită și nu iartă! Kylian Mbappe și-a pus în cap toată America de Sud: „Sunt avantajați!”
ARGENTINA - FRANȚA
Nu uită și nu iartă! Kylian Mbappe și-a pus în cap toată America de Sud: „Sunt avantajați!”

Final prematur al contractului care i-ar fi adus 270 de milioane de euro lui Manchester United

Manchester United a precizat că „a ajuns la un acord avantajos pentru ambele părți, în baza căruia clubul va avea opțiunea de a răscumpăra drepturile de sponsorizare pentru partea din față a echipamentelor”.

TeamViewer va apărea în continuare pe tricourile „diavolilor roșii”, până când șefii vor găsi un alt sponsor principal. Manchester United speră să încheie o afacere mai avantajoasă, să primească mai mult decât cele 54 de milioane de euro oferite anual de TeamViewer.

Iar „ruptura” le cade bine și nemților, mai ales că o parte dintre investitori s-au plâns de acordul cu Manchester United.

Firma de investiții Petrus Advisers, care deține 3% din TeamViewer, a punctat ferm în august că „Nu vom tolera să cheltuiți o dată și jumătate din profitul net, adică peste 70 de milioane de euro pe an, pentru contractele de sponsorizare cu Manchester United și Mercedes Formula 1”.

De la momentul semnării contractului cu Manchester United, acțiunile companiei s-au prăbușit. De la peste 40 de euro per acțiune, s-a ajuns la 12,2 euro în prezent.

Mai multe știri din fotbalul internațional: 

Ce predicție! Iubita lui Fede Valverde a știut încă din noiembrie cine va fi revelația Mondialului: „Scaloni, dacă citești ce scriu...”

Scaloni pregătește planul anti-Mbappe » Cum ar putea juca Argentina în finala contra Franței

BOOM economic într-un oraș din România » Investiție de 650 de milioane de euro: fabrica de anvelope se mută din Rusia

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close