Comentarii (448)
badeadorian
badeadorian  •  20 Iunie 2014, 00:52
Postat de the_champions pe 20 Iunie 2014, 00:50

A scris corect, precum altii, avocati pe aici !

Si virgula era sublima dar lipsea cu desavarsire ! :)

the_champions
the_champions  •  20 Iunie 2014, 00:50

A scris corect, precum altii, avocati pe aici !

aly_dinamo
aly_dinamo  •  20 Iunie 2014, 00:50
Postat de lenan pe 20 Iunie 2014, 00:49

uita-te la video, de pe link-ul dat pe acest articol. la secunda 46 e o reluare data de sus, se vede tot terenul. la degajarea portarului, suarez avea doi englezi intre el si portarul englez. deci nici vorba de offside. cei care nu vad asta, ar trebui sa mai treaca pe la oftalmolog sau sa o lasa mai moale cu bautura.... :)))

Da. Am vazut.... Acum nu mai e niciun dubiu. Gol regulamentar.

lenan
lenan  •  20 Iunie 2014, 00:49
Postat de aly_dinamo pe 20 Iunie 2014, 00:46

Da. Si chiar daca era considerata deviere...Noi nu stim pozitia lui Suarez in momentul degajarii portarului. Cert e ca in moment in care Steven Gerrard a deviat mingea in spate....nu e nici vorba de offside.

uita-te la video, de pe link-ul dat pe acest articol. la secunda 46 e o reluare data de sus, se vede tot terenul. la degajarea portarului, suarez avea doi englezi intre el si portarul englez. deci nici vorba de offside. cei care nu vad asta, ar trebui sa mai treaca pe la oftalmolog sau sa o lasa mai moale cu bautura.... :)))

luciann
luciann  •  20 Iunie 2014, 00:48
Postat de badeadorian pe 20 Iunie 2014, 00:37

Ba nu !! Una este pasa inapoi catre portar , MINGEA fiind in POSESIA unui jucator din echipa adversa si altceva este PASA trimisa de catre un coechipier catre alt coechipier !!! Daca cel aflat la capatul PASEI era in pozitie afara din joc IN MOMENTUL PASEI si mingea ESTE JUCATA sau el intentioneaza sa o joace SE FLUIERA OFSAID !!

Exact ce vorbeam zilele trecute! :))) Treaba cu "la capatul pasei" e relativa totusi! Sa-ti dau un exemplu: Muslera degajeaza in tusa unde sunt Cavani si Gerrard (Suarez e in offside pe centrul terenului), mingea "cade" in capul lui Gerrard si ajunge la Suarez inseamna ca e offside desi Suarez nu era la... capatul pasei! Cum spuneam si atunci, nu prea sunt de acord cu regula asta! Exemplul dat n-are legatura cu faza din aceasta seara asta ca sa nu creez confuzie pe aici!

aly_dinamo
aly_dinamo  •  20 Iunie 2014, 00:47
Postat de botizann pe 20 Iunie 2014, 00:47

Nu era in offside cand a degajat portarul ... Era chiar cu 2 metri in fata fundasilor

Da... Nici vorba de offside.

botizann
botizann  •  20 Iunie 2014, 00:47
Postat de aly_dinamo pe 20 Iunie 2014, 00:46

Da. Si chiar daca era considerata deviere...Noi nu stim pozitia lui Suarez in momentul degajarii portarului. Cert e ca in moment in care Steven Gerrard a deviat mingea in spate....nu e nici vorba de offside.

Nu era in offside cand a degajat portarul ... Era chiar cu 2 metri in fata fundasilor

badeadorian
badeadorian  •  20 Iunie 2014, 00:47
Postat de unico_biancorossi pe 20 Iunie 2014, 00:42

BINGO ! Suarez era in afara jocului la momentul pasei/degajarii lui Muslera. concluzie finala ? offside, chiar daca Romania are Fainosag... m-au capiat astia cu fainosagu lor...

Comentariul meu nu avea legatura cu FAZA DIN CARE A MARCAT LUIS !! hAI ca am facut praf si pulbere o faza simpla cu 10.000 de discutii !!! NU A FOST OFSAID ... si gata !! - eu am comentat o chestiune generala si altii au crezut ca ma refer la faza incriminata la golul 2 !! ufff ... hai sa o lasam balta !! vizionare placuta la meci sau noapte buna celor care se duc la somn ! :)

aly_dinamo
aly_dinamo  •  20 Iunie 2014, 00:46
Postat de myers pe 20 Iunie 2014, 00:44

Corect!Arbitrul nu a interpretat faza ca o deviere,asa ca nu a dat offside!Daca era un sut al unui uruguayan,mingea se lovea de un englez si ajungea la Suarez(care in momentul sutului era in offside),atunci da,era offside!

Da. Si chiar daca era considerata deviere...Noi nu stim pozitia lui Suarez in momentul degajarii portarului. Cert e ca in moment in care Steven Gerrard a deviat mingea in spate....nu e nici vorba de offside.

myers
myers  •  20 Iunie 2014, 00:44
Postat de aly_dinamo pe 20 Iunie 2014, 00:40

Ma refeream ca e in afara pozitiei in momentul devierii...Daca era in offside in momentul cand a degajat Muslera e interpretabila...Ori englezul a trimis-o intentionat inapoi( deci nu mai conteaza in ce pozitie era Suarez), ori a fost vorba de o deviere nefericita. Dar noi nu vedem pozitia lui Suarez in momentul degajarii. Cel mai probabil in pozitie regulamentara. Cert e ca in momentul devieri, momentul vizibil...nu e nici vorba de offside. Sper ca am fost consecvent in ceea ce am spus...Sunt si putin obosit acum.

Corect!Arbitrul nu a interpretat faza ca o deviere,asa ca nu a dat offside!Daca era un sut al unui uruguayan,mingea se lovea de un englez si ajungea la Suarez(care in momentul sutului era in offside),atunci da,era offside!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 45
Comentează