INTERNATIONAL  »  INEDIT  »  

Coca-Cola şi McCann au cîştigat trofeul European Excellence Awards

Articol de GSP - Publicat vineri, 10 decembrie 2010 00:00

Coca-Cola Romania si McCann PR au primit Trofeul European Excellence Awards pentru cea mai apreciata campanie de PR din regiune dezvoltata pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010.

 

“Un element cheie al campaniei de comunicare a fost parteneriatul cu Gica Popescu, in calitate de Ambasador al Trofeului Cupei Mondiale FIFA in Romania. Implicarea si mesajele sale au cucerit publicul, impulsionandu-i pe foarte multi romani sa vina sa celebreze alaturi de noi bucuria si pasiunea pentru acest sport.”, a declarat Lavinia Chican, Account Director McCann PR Romania.

European Excellence Awards onoreaza realizarile extraordinare are campaniilor de PR, la un nivel international. “Juriul a avut o misiune dificila de a desemna cea mai buna campanie dintr-o selectie a celor mai surprinzatoare proiecte de comunicare si PR. Numarul inscrierilor din acest an a insumat peste 1450 de aplicatii, din toata Europa, atat din partea agentiilor deja recunoscute cat si din partea unor noi dar ambitiosi practicieni.”, a declarat Marc-Oliver Voigt, Presedinte al Juriului European Excellence Awards.

Excelenta in PR a fost celebrata cu stil intr-un palat incarcat de istorie, Žofín Palace din Praga, reunind in cadrul unui eveniment memorabil cei mai buni specialisti in domeniul comunicarii din Europa.

Despre Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA in Romania
In perioada 6-8 aprilie 2010, Coca-Cola a oferit fanilor romani ai fotbalului si mai ales celor ai Cupei Mondiale FIFA posibilitatea de a trai pe viu emotia si spectacolul grandios al marilor evenimente fotbalistice, dar si ocazia unica de a se afla atat de aproape de Cupa autentica FIFA. Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, a cuprins in total 86 de tari de pe cinci continente.

Playtech: BOMBĂ! Câți bani primește Monica Gabor după divorțul de Mr. Pink. Surpriză colosală, nimeni nu se aștepta la asta


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează