Comentarii (271)
alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 14:03
Postat de ticbis pe 25 Iulie 2017, 13:53

Nu dragutule, cel mai simplu era sa-l dea in judecata pe Becali pentru ca le-a furat echipa. Procesele alea cu numele si marca au durat 3 ani, in timpul asta intr-un singur astfel de proces ii luau lui Becali echipa inapoi intacta, in liga I-a si cu palmares cu tot si-l bagau pe ala la puscarie pe 20 de ani. Daca n-au facut-o, inseamna ca recunosc ca n-au dreptate si nici dreptul. Asa ca au preferat sa-i prosteasca pe cei slabi de inger cu surogate de procese care pe linie sportiva n-au niciun efect. Steaua, fie ea si FCSB e una singura si merge inainte de cand s-a nascut, din 1947. Drept dovada, diseara joaca in Europa si 40 de mii de stelisti o vor incuraja ca intotdeauna: HAI STEAUA!!! Talpanistii vor privi meciul inghitind in sec si pregatindu-se pentru meciul clonei de pe terenul 5 din Ghencea, in liga a V-a!

Mai este un aspect care iti scapa. Carmen Bucuresti. Din cate am inteles G.B. se implica in reinfiintarea echipei. Locul din campionat le apartine lor. Daca CSA castiga in instanta locul din campionat sunt sigur ca ulterior aparea un proces din partea echipei Carmen Bucuresti. Asa ar capata echipa actuala, Sc FC FCSB SA, legalitatea pentru participarea in campionatul intern. Ar pierde palmaresul, pe care oricum nu-l detin, dar ar intra in legalitate. In prezent, Sc FC FCSB SA, reprezinta in campionatul intern, AFCSB, o asociatie radiata in anul 2010

crimson.veritas
crimson.veritas  •  25 Iulie 2017, 14:06
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:46

Ai citit? Ai inteles ce-ai citit? In anul 2010 a fost radiata AFCSB. Asociatia infiintata de CSA. Asociatia de la care pretinde actuala echipa SC FC FCSB SA ca detine toate drepturile. A fost radiata. Ai inteles?

Hai ca ma plictisesti ... cu radierea ta ...:)) Radierea reprezinta stergerea societatii respective din Registrul Comertului .... si a avut loc tot in 2004 ... daca continui sa repetii de 10 ori aceeasi ineptie ... lumea o sa te confunde cu ... timm pit ...:)) Ceea ce produce cu adevarat efecte este DECLARAREA FALIMENTULUI unei societati ... radierea este pur si simplu o procedura formala care incheie procedura FALIMENTULUI si lichidarea asset-urilor ... societatea fiind juridic ... decedata ... te duci si o radiezi de la RC! Toate aceste proceduri de care vorbim ... s-au intamplat in anul 2004 ... acum 13 ani de zile ... si nu au nici o treaba cu speta noastra (ti-am facut doar niste clarificari de ordin general ... pentru evident nu intelegi ce este aia radiere) ... Fondul de Comert (adica activitatea, clientela si vadul comercial ... unde intra automat si Palmaresul) ... au fost transmise catre SC FC Steaua Bucuresti 2003 ... in anul 2003 ... intelegi ... de ce este absolut irelevant daca AFCS si-a declarat falimentul (ca chestia cu radierea este o prostie) in 2003 ... in 2010 (?) in 2017 sau in 2080 ... nu si-au declarat falimentul inainte sa transmita FCSB ... fondul de comert (adik si Palmares) ... ce ma intereseaza pe mine ce au facut ei dupa aia? Dart pentru acuratetea informatiei ... AFCS a incetat ca persoana juridica de drept comercial in anul 2003! Te-ai lamurit? ...:))

205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 14:00
Postat de catalynn pe 25 Iulie 2017, 13:34

Ai dreapte cu ce scrii la final si inca o chestie si cu asta închei. Mulți întreabă de ce Steaua nu si-au luat locul in Liga 1. Pt asta era nevoie sa dea FRF si LPF in judecată, procesul dura ani buni, a fost pur si simplu mai usor sa înceapă din Liga a 4-a si încet încet sa construiască decat sa mai aștepte iar niste ani timp in care steliștii nu ar fi avut o echipa care sa ii reprezinte, ma refer desigur la cei care nu considera echipa ciobanului ca fiind Steaua.

CSA face o mare greseala daca nu da in judecata FRF si LPF! Ambele au fost mana in mana cu, camaratul jiji, si l-au ajutat sa minta suporterii, si sa distruga cea mai titrata echipa de fotbal romaneasca! Chiar si Dumitru Dragomir recunostea acum cativa ani, ca jiji a preluat echipa fraudulos!

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:05
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:57

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

nu, echipa e una singura, palmaresul e unul singur si se judeca pe cale sportiva, continuitate sportiva. Echipa de fotbal nu avea cum sa reprezinta CSA ul deoarce CSA-ul de buna voie si nesilitit de nimeni au renuntat la echipa de fotbal inca din 1998. Cand csa renunta la echipa, si nici nu i intereseaza pe mainile cui apuca sectia de fotbal, oare cine o fi principalul vinovat pt situatia actuala?

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 14:05
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:57

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

nu, echipa e una singura, palmaresul e unul singur si se judeca pe cale sportiva, continuitate sportiva. Echipa de fotbal nu avea cum sa reprezinta CSA ul deoarce CSA-ul de buna voie si nesilitit de nimeni au renuntat la echipa de fotbal inca din 1998. Cand csa renunta la echipa, si nici nu i intereseaza pe mainile cui apuca sectia de fotbal, oare cine o fi principalul vinovat pt situatia actuala?

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:57
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:36

si eu am vazut cum echipa de fptbal a armatei a catigat trofee, am 35 de ani, nu 12 ani, la fel am sustinut si echipa tot a arameti in perioada de glroie 92-2000, la fel in aul 199 de ex cand am batut west ham m-am bucurat la fel de mult si nu am facut diferenta desi echipa era deja la PAUNESCU, la fel si in 2002 cand echipa era tot la PAUNESCU, la fel in 2006 cand echipa era la BECALI, daca sesizezi un aspect minor, aceasta echipa a jucat NEINTRERUPT de la infiintarea ei, poate iti spune ceva lucrul acesta, te las sa meditezi...

Da. A jucat neintrerupt desi legal nu aveau acest drept. Aceasta echipa, SC FC FCSB SA, ar trebui sa reprezinte CSA-ul in campionatul intern asa cum o facea si AFCSB-ul inainte sa fie radiat de G.B.. Ca sa fie o echipa de sine statatoare si in acelasi timp continuatoarea CSA in campionatul intern trebuiai sa cumpere prin licitatie publica aceste drepturi. Ei sustin ca le au de la AFCSB. Din pacate AFCSB a fost radiata in anul 2010, implicit si drepturile. Am meditat bine?

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:55
Postat de catalynn pe 25 Iulie 2017, 13:34

Ai dreapte cu ce scrii la final si inca o chestie si cu asta închei. Mulți întreabă de ce Steaua nu si-au luat locul in Liga 1. Pt asta era nevoie sa dea FRF si LPF in judecată, procesul dura ani buni, a fost pur si simplu mai usor sa înceapă din Liga a 4-a si încet încet sa construiască decat sa mai aștepte iar niste ani timp in care steliștii nu ar fi avut o echipa care sa ii reprezinte, ma refer desigur la cei care nu considera echipa ciobanului ca fiind Steaua.

talpan nu poate da in judecata frf si lpf, e neputincios, doar la TAS se poate judeca, si ce crezi, acolo se tine cont de CONTINUITATE SPORTIVA! Nu fi naiv, Cata, daca Talpan avea sansa sa castige palmaresul procesele erau de mult pe rol. Nu vreau sa dezamagesc pe niciun sustinator al lui talpan, om de altfel care isi face meseria, dar el nu e un super erou, e un simplu jurist si atat. Ce a facut el a fost sa speculeze o eroare a fcsb ului, cea cu radierea AFC-ului, care a dus la dobandirea numelui si sgilei de catre armata si care a lasat cea mai titrata echipa din romania fara sigla si nume, mai mult nu a putut face,!a facut bine,? a facut rau? cei din sud zic ca e bine, restul zic ca nu, parerile sunt impartite, observi ca nu ma erijez in detnatorul adevarului absolut desi majoritatea gandesc ca mine. Pana acum sunt niste lucruri clare, negru pe alb, csa are numele si sigla, fcsb este continuatoare cca ului si a stelei, adica aceeasi echipa cu palmares intact din 1947, dar farfa nume si sigla! sunt lucruri clare oricat ar incerca unii sa distorsioneze adevarul! daca lucrurile se vor schimba in vreun sens, vom vedea, pana acum asa sunt!

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:50
Postat de timm pe 25 Iulie 2017, 13:47

Chiar si Burleanu te contrazice. FRF va trece palmaresul in dreptul Stelei dupa inscrierea in liga a 4-a. CSA vine cu actele.

va fi, va pati, povesti nemuritoare! daca stii sigur ca e asa de ce te agiti, ai rabdare, plangi acu, sriazi la final:))

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:46
Postat de crimson.veritas pe 25 Iulie 2017, 13:45

I-uite-l si pe asta ... AFCSB a transmis catre FCSB ... fondul de comert in anul 2003 ... inainte ca Paunescu si CA-ul de atunci sa declare faliment ... in anul 2004 ...:)) Esti ... putin pe langa ... cronologia lucrurilor ... altfel da ...:)) In 2010 ... trecusera deja 6 ani decat AFCS intrase oficial in faliment si 7 ani de cand FCSB a devenit continuitarea fondului de comert aferent activitatii (1947-...2017). Si nu stiu de unde ai scos 2010 ... in 2010 nu s-a intamplat nimic ... care sa aiba incidenta pe speta noastra! In 2011 ... MAPN-ul deschide actiune impotriva FCSB ... la Tribunalul Bucuresti ... pierde ... la fond ... face apel la Curtea de apel Bucuresti ... il pierde si pe ala ... si in cele din urma face recurs .... la ICCJ ... zisa si curtea Binomului ... castigand in cele din urma marca la finaul anului 2014 ... si nimic mai mult! A fost nevoie de o actiune ulteriora ... pentru revendicarea exclusivitatii numelui ... Palmaresul (care reiese implicit din continuitatea juridica si sportiva) ... nu a facut niciodata obiectul unui proces .. aceasta continuitate! Schimbati placa ... si respectati drepturile fiecarei parti ... asa cum noi respectam ca numele 'Steaua' este al CSA ... si nu il vom mai asocia niciodata cu cel mai titrat club de fotbal din Romania, denumit actualmente ... FCSB ...:))

Ai citit? Ai inteles ce-ai citit? In anul 2010 a fost radiata AFCSB. Asociatia infiintata de CSA. Asociatia de la care pretinde actuala echipa SC FC FCSB SA ca detine toate drepturile. A fost radiata. Ai inteles?

timm
timm  •  25 Iulie 2017, 13:49
Postat de crimson.veritas pe 25 Iulie 2017, 13:45

I-uite-l si pe asta ... AFCSB a transmis catre FCSB ... fondul de comert in anul 2003 ... inainte ca Paunescu si CA-ul de atunci sa declare faliment ... in anul 2004 ...:)) Esti ... putin pe langa ... cronologia lucrurilor ... altfel da ...:)) In 2010 ... trecusera deja 6 ani decat AFCS intrase oficial in faliment si 7 ani de cand FCSB a devenit continuitarea fondului de comert aferent activitatii (1947-...2017). Si nu stiu de unde ai scos 2010 ... in 2010 nu s-a intamplat nimic ... care sa aiba incidenta pe speta noastra! In 2011 ... MAPN-ul deschide actiune impotriva FCSB ... la Tribunalul Bucuresti ... pierde ... la fond ... face apel la Curtea de apel Bucuresti ... il pierde si pe ala ... si in cele din urma face recurs .... la ICCJ ... zisa si curtea Binomului ... castigand in cele din urma marca la finaul anului 2014 ... si nimic mai mult! A fost nevoie de o actiune ulteriora ... pentru revendicarea exclusivitatii numelui ... Palmaresul (care reiese implicit din continuitatea juridica si sportiva) ... nu a facut niciodata obiectul unui proces .. aceasta continuitate! Schimbati placa ... si respectati drepturile fiecarei parti ... asa cum noi respectam ca numele 'Steaua' este al CSA ... si nu il vom mai asocia niciodata cu cel mai titrat club de fotbal din Romania, denumit actualmente ... FCSB ...:))

Talpan-fcsb 13-0 Tas-fcsb 1-0. Cam acesta e scorul intre mine si tine. Nu ai inteles nimic. :)))))))

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 28
Comentează