Comentarii (271)
saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:33
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:22

CSA a castigat palmaresul cu care se lauda SC FCSB SA. Daca tu maine construiesti o masina pe care ajunge s-o foloseasca vecinul tau, a cui este masina? A ta sau a vecinului tau? Exista si dubii ca foloseste ilegal masina ta. Repet, CSA a castigat acest palmares. A dat drept de folosinta catre AFCSB. Nu l-a vandut prin licitatie publica. Vezi cazul Rapid

csa a ecedat echipa de fotbal, nu eu, nu tu, ei au cedat echipa de fotbal ca nu aveua bani sa o tina si oricum erau niste directive uefa referitoare la echipele departamentale, o data cu cedarea sectiei de fotbal orice discutie legata de palmares cade, palmaresul se afla la cel care a continuat activitatea sportiva. Restul discutiilor se poate lega de dreptul comercial, adica de sigla de nume, daca nu au fost stipulate in contract-ul de cedare, s.a.m.d. cu palmaresul au terminat-o din 1998, atunci l-au cedat. E simplu, simplu de tot. Daca prin absurd jiji ar peierde palamresul sa zicem pana in 2003 cum sustin unii, niciodata echiap de fotbal actual csa 2017 nu poate avea palmaresul pana in 2003, asta e o aberatie imensa sustinuta de multi, Nevere ver, o echipa infiintata noua in anul 2017 nu va avea acel palmares din ACELASI MOTIV SIMPLU, nu a avut continuitate sportiva.

1198766430181192
Abigail Laslas  •  25 Iulie 2017, 13:28
Postat de timm pe 25 Iulie 2017, 13:29

E simplu. CSA are continuitatea juridica asupra palmaresului. De aceea detine palmaresul Steaua. fcsb a cumparat in 2003 dreptul de joc in liga 1 si are continuitatea sportiva.

nu exista ma, continuitate juridica, nu te mai da pretios. Btw, cum ai recuperat parola de la timm, ba, catalyne?

its1134
its1134  •  25 Iulie 2017, 13:32
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:28

eu stiu asa, daca maine vecinul imi fura masina ma duc si il dau in judecata sa imi recuperez masina, nu cer marca de pe masina si ii spun ca el nu mai are voie sa cionduca mercedes niciodata! ma duc ii fac plangere penala , fac proces daca stiu ca sunt curat si am fost pacalit si voi avea suta la suta castig de cauza. Deocamdata asta nu s-a intamplat cu armata.

Ai uitat ceva. Dacă vecinul îți fura mâine mașina, cu acordul tău (că așa a fost cu Steaua), sigur nu îl dai în judecată peste 13 ani. ;) A, și nici nu îi inchiriezi în ăștia 13 ani locul de parcare (adică stadionul Ghencea). Este?

1198766430181192
Abigail Laslas  •  25 Iulie 2017, 13:27
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:22

CSA a castigat palmaresul cu care se lauda SC FCSB SA. Daca tu maine construiesti o masina pe care ajunge s-o foloseasca vecinul tau, a cui este masina? A ta sau a vecinului tau? Exista si dubii ca foloseste ilegal masina ta. Repet, CSA a castigat acest palmares. A dat drept de folosinta catre AFCSB. Nu l-a vandut prin licitatie publica. Vezi cazul Rapid

Daca eu iti dau o masina, de care tu ai grija 10 ani si o dotezi cu gadgeturi, daca vin dupa zece ani si zic ca-mi place, sa mi-o dai ca e e mea, tu ce zici?

timm
timm  •  25 Iulie 2017, 13:29
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:21

daca e asa, de ce csa steaua nu a luat locul fcsb-ului in liga 1 si automat odata cu locul binenteles si palmaresul?

E simplu. CSA are continuitatea juridica asupra palmaresului. De aceea detine palmaresul Steaua. fcsb a cumparat in 2003 dreptul de joc in liga 1 si are continuitatea sportiva.

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:28
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:22

CSA a castigat palmaresul cu care se lauda SC FCSB SA. Daca tu maine construiesti o masina pe care ajunge s-o foloseasca vecinul tau, a cui este masina? A ta sau a vecinului tau? Exista si dubii ca foloseste ilegal masina ta. Repet, CSA a castigat acest palmares. A dat drept de folosinta catre AFCSB. Nu l-a vandut prin licitatie publica. Vezi cazul Rapid

eu stiu asa, daca maine vecinul imi fura masina ma duc si il dau in judecata sa imi recuperez masina, nu cer marca de pe masina si ii spun ca el nu mai are voie sa cionduca mercedes niciodata! ma duc ii fac plangere penala , fac proces daca stiu ca sunt curat si am fost pacalit si voi avea suta la suta castig de cauza. Deocamdata asta nu s-a intamplat cu armata.

1198766430181192
Abigail Laslas  •  25 Iulie 2017, 13:23
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:11

Palmaresul ei l-au castigat. Intre CSA si SC FC FCSB SA, CSA detine palmaresul prin castigarea lui. Sunt doua entitati diferite. Sunt de acord ca sunt chestiuni juridice si comeriale obscure si incurcate. CSA a infiintat AFCSB. Era reprezentata in conducerea AFCSB. La momentul presupusei preluari CSA nu si-a dat acordul. Fara licitatie sau expertize si evaluati. Este un bun public. Nu insist pe acest aspect dar cat timp G.B. sustine ca detine toate drepturile de la AFCSB, iar aceasta entitate nu mai exista fiind radiata, continuitatea este pusa sub semnul intrebarii.

CSA a ieșit din activitatea fotbalistica la un moment dat, cei care au continuat aceasta activitate au implicit si palmaresul. Prostia asta cu licitarea palmaresului Otelului, FC Argeș etc exista numai la noi. In lumea sportiva cu cap exista doar doua variante: ai încetat activitatea, dar echipa a continuat în aceleași competiții, echipa respectiva are palmaresul; n-a mai continuat nimeni activitatea, palmaresul rămâne pe hârtie și în istorie.

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:22
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:18

dar au decizie judecatoareasca care spune ca ei au palmaresul, de ce n-a tinut cont uefa de ea? oricum csa nici macar ce are craiova nu au, dar asa ca idee, mai inchipuit jurits, acum hai, du-te si plangi si mai cau-ta-ne cand o saf aca frf, lpf si uefa modificari referitoare la palmares. Sunt sigur ca uefa tremura de frica lui talpan =)))))

CSA a castigat palmaresul cu care se lauda SC FCSB SA. Daca tu maine construiesti o masina pe care ajunge s-o foloseasca vecinul tau, a cui este masina? A ta sau a vecinului tau? Exista si dubii ca foloseste ilegal masina ta. Repet, CSA a castigat acest palmares. A dat drept de folosinta catre AFCSB. Nu l-a vandut prin licitatie publica. Vezi cazul Rapid

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:25
Postat de catalynn pe 25 Iulie 2017, 13:15

Ma refeream strict la afirmația ta ca Palmaresul nu e de vânzare. Este de vânzare, dar ca tot unitar, de aia nu poti cumpara 2 CL de la Real. De asemenea nu pot exista 2 Real. Si ai dreptate, la ora asta lătram aiurea cu totii, deja subiectul e uzat, ce conteaza sunt deciziile instantelor nu ce credem sau speram noi. Io merg pe mâna lui Talpan, la fel cum la un meci Steaua - Real as merge pe mâna Realului, suprizele fiind evident posibile dar extrem de improbabile :-)))

fiecare sustine `adevarul` lui, sa stii ca eu as fi primul sustinator al csa-ului daca se dovdeste ca becali a furat steaua si armata isi ia echipa inapoi cu palmaresul intact! asa cu praf in ochi gen am luat numele numerge, nu e de ajuns. Talpan a profitat de eroarea cu afc-ul si a luat numele si sigla, nicidecum echipa de fotbal si palmaresul. Drept dovada armata si-a infiintata echipa noua, nu si-a recuperat `echipa furata`! daca pe viitor se dovedeste ca e altfel, si frf, lps si uefa recunosc steaua armatei ca fiind cea din 1947 incoace, desi repet e echipa noua, si ii atribuie palmaresul, cu siguranta toti fanii vin acolo, dar e ilogic si absurd, eu asa consider, timpul va demonstra cine are dreptate. Insa mai presus de chestiile juridice eu nu pot sa fiu ipocrit, da il detes pe jiji, detes modul in care s-a comportat avand pe mana cel mai de pret brand, dar nu am cum sa mamint sa zic ca ultimiii 17 ani nu a existat steaua, as fi nedrept cu mine in primul rand. Nu tin cu steaua pt armata sau pt becali, ca stelist te nasti, te indragostesti de jocul echipei, nu de conducatori si de trofee, cand te faci mare afli si de palmares dar deja nu mai conteaza, eu asa judec!

timm
timm  •  25 Iulie 2017, 13:24
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:16

Inseamna ca n-ai inteles ce-am scris. Nu vreau sa nasc o polemica. Am scris ca intre doua entitati diferite intre care exista un diferend palmaresul apartine celui care l-a castigat. In mod normal locul din campionat apartine echipei Carmen Bucuresti.

Pun pariu cu tine ca ticbis nu intelege nici daca-i explici o luna? :))))) E un rapidist care acum...e fcsbist de mic. :))))))))))

  • 1
  • •••
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • •••
  • 28
Comentează