Comentarii (271)
alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:22
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:18

dar au decizie judecatoareasca care spune ca ei au palmaresul, de ce n-a tinut cont uefa de ea? oricum csa nici macar ce are craiova nu au, dar asa ca idee, mai inchipuit jurits, acum hai, du-te si plangi si mai cau-ta-ne cand o saf aca frf, lpf si uefa modificari referitoare la palmares. Sunt sigur ca uefa tremura de frica lui talpan =)))))

CSA a castigat palmaresul cu care se lauda SC FCSB SA. Daca tu maine construiesti o masina pe care ajunge s-o foloseasca vecinul tau, a cui este masina? A ta sau a vecinului tau? Exista si dubii ca foloseste ilegal masina ta. Repet, CSA a castigat acest palmares. A dat drept de folosinta catre AFCSB. Nu l-a vandut prin licitatie publica. Vezi cazul Rapid

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:25
Postat de catalynn pe 25 Iulie 2017, 13:15

Ma refeream strict la afirmația ta ca Palmaresul nu e de vânzare. Este de vânzare, dar ca tot unitar, de aia nu poti cumpara 2 CL de la Real. De asemenea nu pot exista 2 Real. Si ai dreptate, la ora asta lătram aiurea cu totii, deja subiectul e uzat, ce conteaza sunt deciziile instantelor nu ce credem sau speram noi. Io merg pe mâna lui Talpan, la fel cum la un meci Steaua - Real as merge pe mâna Realului, suprizele fiind evident posibile dar extrem de improbabile :-)))

fiecare sustine `adevarul` lui, sa stii ca eu as fi primul sustinator al csa-ului daca se dovdeste ca becali a furat steaua si armata isi ia echipa inapoi cu palmaresul intact! asa cu praf in ochi gen am luat numele numerge, nu e de ajuns. Talpan a profitat de eroarea cu afc-ul si a luat numele si sigla, nicidecum echipa de fotbal si palmaresul. Drept dovada armata si-a infiintata echipa noua, nu si-a recuperat `echipa furata`! daca pe viitor se dovedeste ca e altfel, si frf, lps si uefa recunosc steaua armatei ca fiind cea din 1947 incoace, desi repet e echipa noua, si ii atribuie palmaresul, cu siguranta toti fanii vin acolo, dar e ilogic si absurd, eu asa consider, timpul va demonstra cine are dreptate. Insa mai presus de chestiile juridice eu nu pot sa fiu ipocrit, da il detes pe jiji, detes modul in care s-a comportat avand pe mana cel mai de pret brand, dar nu am cum sa mamint sa zic ca ultimiii 17 ani nu a existat steaua, as fi nedrept cu mine in primul rand. Nu tin cu steaua pt armata sau pt becali, ca stelist te nasti, te indragostesti de jocul echipei, nu de conducatori si de trofee, cand te faci mare afli si de palmares dar deja nu mai conteaza, eu asa judec!

timm
timm  •  25 Iulie 2017, 13:24
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:16

Inseamna ca n-ai inteles ce-am scris. Nu vreau sa nasc o polemica. Am scris ca intre doua entitati diferite intre care exista un diferend palmaresul apartine celui care l-a castigat. In mod normal locul din campionat apartine echipei Carmen Bucuresti.

Pun pariu cu tine ca ticbis nu intelege nici daca-i explici o luna? :))))) E un rapidist care acum...e fcsbist de mic. :))))))))))

vasy86le
vasy86le  •  25 Iulie 2017, 13:23
Postat de laurentyu1964 pe 25 Iulie 2017, 10:58

UEFA spune altceva fraiere si nici tAlpa nu se poate opune ,ha ha ha

Momentan, fraiere :) Vedem peste ceva timp ce va zice UEFA,FRAIERE

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:21
Postat de alex_stef22 pe 25 Iulie 2017, 13:16

Inseamna ca n-ai inteles ce-am scris. Nu vreau sa nasc o polemica. Am scris ca intre doua entitati diferite intre care exista un diferend palmaresul apartine celui care l-a castigat. In mod normal locul din campionat apartine echipei Carmen Bucuresti.

daca e asa, de ce csa steaua nu a luat locul fcsb-ului in liga 1 si automat odata cu locul binenteles si palmaresul?

timm
timm  •  25 Iulie 2017, 13:20

Gigi, pune la loc șampania! UEFA a decis: mirajul coeficienților s-a spulberat pentru FCSB :)))))))))))))))

catalynn
catalynn  •  25 Iulie 2017, 13:15
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 13:05

nu exista comparatie intre situatia de la rapid si cea de la csa/fcsb . 1 Rapid nu si-a instrainat nicioidata palmaresul ca mai apoi sa il ceara inapoi de la cineva. Acolo lucrurile sunt clare, rapidul, fosta echipa a ministerului de transporturi, a fost preluata de copos, si mai apoi a ajuns la altii, ultimul fiind valerii moraru.Si la ora asta valerii moraru are sigla si palmaresul, desi societatea lui e in faliment, asadar sigla, bradn ul palmaresul se vor scoate la licitiatie pentru ca echipa de fotbal nu mai exista nu exista continuitate sportiva! nu are nicio legatura cu ce s-a intamplat cu armata si echipa de fotbal! eu nu fac pariuri, eu tin cu realitatea, nu tin nici cu talpan nici cu ijel nici cu armata nici cu privatul niciunii nu ma reprezinta, dar tin cu dreptatea si cu realitatea cum ar trebui sa faca orice om.

Ma refeream strict la afirmația ta ca Palmaresul nu e de vânzare. Este de vânzare, dar ca tot unitar, de aia nu poti cumpara 2 CL de la Real. De asemenea nu pot exista 2 Real. Si ai dreptate, la ora asta lătram aiurea cu totii, deja subiectul e uzat, ce conteaza sunt deciziile instantelor nu ce credem sau speram noi. Io merg pe mâna lui Talpan, la fel cum la un meci Steaua - Real as merge pe mâna Realului, suprizele fiind evident posibile dar extrem de improbabile :-)))

alex_stef22
alex_stef22  •  25 Iulie 2017, 13:16
Postat de ticbis pe 25 Iulie 2017, 13:12

Gresit! Drepturile de care vorbesti sunt strict de natura COMERCIALA, dar nu SPORTIVA. Drepturile alea deja le-a pierdut in instanta: numele si marca. Dar echipa a mers si merge inainte, cu acelasi statut pe linie sportiva. Altfel ar fi absurd! Daca cineva il da maine in judecata pe Becali pentru denumirea FCSB si castiga; asta o sa mai schimbe inca o data numele echipei; asta inseamna ca FCSB isi inceteaza palmaresul acumulat si echipa va porni cu noul nume cu palmares zero??? Nu-ti dai seama ce aberatii afirmi? Repet: exista o singura Steaua si un singur palmares; daca Armata dovedeste ca Becali i-a furat echipa ar trebui sa si-o ia inapoi si sa-l bage pe individ la puscarie pentru furt; dar echipa este una singura, nu exista alta; cel putin nu exista alta care sa aibe dreptul de a-i revendica palmaresul sportiv!

Inseamna ca n-ai inteles ce-am scris. Nu vreau sa nasc o polemica. Am scris ca intre doua entitati diferite intre care exista un diferend palmaresul apartine celui care l-a castigat. In mod normal locul din campionat apartine echipei Carmen Bucuresti.

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:20
Postat de timm pe 25 Iulie 2017, 13:18

Si la TAS de ce nu ai avut dreptate? Ca si acolo...regulamentu...regulamentu. Ti-am explicat si acolo cum sta treaba. Ai pierdut. Continuitatea juridica conteaza la palmares, continuitatea sportiva se refera la dreptu de a juca intr-o anumita liga.

sa am eu dreptate la TAS? cred ca nu esti sanatos, eu am considerat din start actiunea catrea TAS gresita dpdv moral, nu m-a interesat suboectul n-am dialogat cu nimeni pe acest subiect domnule jurist inchipuit! nici nu mi-as fi dorit sa luam titlul asa, chiar dca ar fi fost posibil. Cred ca ma confunzi:)

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 13:18
Postat de timm pe 25 Iulie 2017, 13:11

Ti-am mai spus, Craiova nu are o sentinta definitiva.Nu ai memorie.

dar au decizie judecatoareasca care spune ca ei au palmaresul, de ce n-a tinut cont uefa de ea? oricum csa nici macar ce are craiova nu au, dar asa ca idee, mai inchipuit jurits, acum hai, du-te si plangi si mai cau-ta-ne cand o saf aca frf, lpf si uefa modificari referitoare la palmares. Sunt sigur ca uefa tremura de frica lui talpan =)))))

  • 1
  • •••
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • •••
  • 28
Comentează