Comentarii (28)
gido
gido  •  18 Aprilie 2019, 10:25

daca s-ar fi documentat si mai mult , autorul ar fi dat si alte exemple ... onana , portarul , format de barcelona , la care a jucat jucat intre 13-18 ani si cumparat de ajax , wober , austriac format de austria viena, cumparat la 19 ani pe 8 mil euro ,care acum e imprumutat la sevilla,tagliafico , argentinian,fundas stanga , cumparat de la indepenndiente pe 4 mil euro... ca sa nu mai vorbim ca media de varsta a lui ajax din ultimul meci a fost 25,1 ani ... cam maricica ... shone,alt jucator transferat , tadici si blind avand 32, 30 ,30 ani ...de altfel ajax nu are nici cel mai tanar lot din campionatul lor...

fairplayromania
fairplayromania  •  17 Aprilie 2019, 22:30

Vlad Nedelea, ar trebui să fi directorul general la GSP. Esti printre puţinii, sau chiar singurul care are "mînă" de jurnalist. Meriţi mai mult si Felicitări pentru punerea în oglindă a articolului !!!! Apropos, batrînul cit mai are pînă la pensie?

jony1973
jony1973  •  17 Aprilie 2019, 22:00

Este simplist sa dam vina doar pe justitie pentru nivelul la care se situeaza Romania. Coruptia generalizata nu se datoreaza doar procurorilor si judecatorilor, ci porneste mult mai de jos, de la modul cum se fac angajarile in institutiile statului si in societatile comerciale cu capital de stat: toate angajarile se fac in mod corupt prin bile, nepotism, mita, etc. Cei care lucreaza in sistemul public stiu ce zic.

melcul_furios
melcul_furios  •  17 Aprilie 2019, 19:49
Postat de Anton Pan pe 17 Aprilie 2019, 18:10

In 2012, Ajax a fost eliminata de Steaua nu de FCSB, care nici macar nu exista. Ne-am obisnuit insa cu cenzura impusa de CNA (Cenzura Natarailor Anacronici), respectata cu fanatism de o presa fricoasa, fara calitate, fara profesionalism. De ce a ajuns Ajax asa sus si Steaua asa de jos? Pentru ca Olanda este o tara serioasa, in care Justitia nu actioneaza la comanda si nu ajuta armata sa atace o echipa de fotbal profesionista (ex. Ajax), pe care sa o deposedeze abuziv, brutal si ilegal de nume, marca si emblema. In plus Ajax este un club profesionist cu traditie, bine organizat si condus, nu poate fi comparat cu politica manageriala lautareasca aplicata de finantatorul Stelei. Principala vina a decaderii Stelei este fara dubii a sistemelor politic si juridic, bolnave de prea multe ramasite sovietoide, dar indiscutabil si incapacitatea lui Becali de a organiza un club pe criterii de eficienta, profesionalism si performanta!!!

@Anton Pan - hai sa luam o pauza cu justitia corupta si abuzul impotriva lui Becali. Daca te uiti in campionat vei vedea ca sunt putine echipe cinstite, restul sunt inventii promovate pe bani si facute sa semene cu echipele de traditie. Vezi istoria FCSB, Poli Timisoara, U Craiova si tot asa. E exact cum eu imi fac azi o firma, o numesc FC Fotbal Club Otelul Galati si gata, in 2-3 ani lumea o sa stie doar de mine si o sa spuna ca am clubul istoric Otelul care si un titlu de campioana.

sibelius
sibelius  •  17 Aprilie 2019, 19:33
Postat de Cris Juganaru pe 17 Aprilie 2019, 18:56

Anton Pan, ai dreptate. Romania are o justitie corupta. Aceeasi justitie care a furat marca si palmaresul stelei, i-a condamanat si pe Adrian Nastase, pe Dragomir, pe Dragnea, pe Udrea, pe Iohannis (in civil, luandu-i casele) etc. Daca e corupta justitia, e in absolut toate cauzele. Sau e corupta doar atunci cand pronunta solutii care ne afecteaza interesele subiective, iar cand ii condamna pe cei care nu ne plac e dreapta? Si din motivul gandirii asteia Romania este codasa.

Marca apartine CSA,dar CSA fi trebuit sa dispara de vreo 15 ani. Vrem rezultate in sport la nivelul Spaniei/Italiei/Olandei dar avem o organizare specifica doar Coreei de Nord.

296839007513707
Cris Juganaru  •  17 Aprilie 2019, 18:56

Anton Pan, ai dreptate. Romania are o justitie corupta. Aceeasi justitie care a furat marca si palmaresul stelei, i-a condamanat si pe Adrian Nastase, pe Dragomir, pe Dragnea, pe Udrea, pe Iohannis (in civil, luandu-i casele) etc. Daca e corupta justitia, e in absolut toate cauzele. Sau e corupta doar atunci cand pronunta solutii care ne afecteaza interesele subiective, iar cand ii condamna pe cei care nu ne plac e dreapta? Si din motivul gandirii asteia Romania este codasa.

104343947122875
Anton Pan  •  17 Aprilie 2019, 18:10

In 2012, Ajax a fost eliminata de Steaua nu de FCSB, care nici macar nu exista. Ne-am obisnuit insa cu cenzura impusa de CNA (Cenzura Natarailor Anacronici), respectata cu fanatism de o presa fricoasa, fara calitate, fara profesionalism. De ce a ajuns Ajax asa sus si Steaua asa de jos? Pentru ca Olanda este o tara serioasa, in care Justitia nu actioneaza la comanda si nu ajuta armata sa atace o echipa de fotbal profesionista (ex. Ajax), pe care sa o deposedeze abuziv, brutal si ilegal de nume, marca si emblema. In plus Ajax este un club profesionist cu traditie, bine organizat si condus, nu poate fi comparat cu politica manageriala lautareasca aplicata de finantatorul Stelei. Principala vina a decaderii Stelei este fara dubii a sistemelor politic si juridic, bolnave de prea multe ramasite sovietoide, dar indiscutabil si incapacitatea lui Becali de a organiza un club pe criterii de eficienta, profesionalism si performanta!!!

reteleanu
reteleanu  •  17 Aprilie 2019, 18:06

e prost ales verbul. nu e vorba de a se compara, ci de a se inspira de la ajax. iar asta o face hagi la viitorul, n-are nevoie de acordul unui anonim de la gsp.

sibelius
sibelius  •  17 Aprilie 2019, 17:02
Postat de melcul_furios pe 17 Aprilie 2019, 15:44

Nu stiu cine compara Ajax cu echipe din Romania si nu inteleg cum poate face asta. Da, Ajax are un buget mai mic decat Barcelona si echipele mari insa este totusi peste echipele din Est. In acelasi timp insa vorbim despre una din cele mai bune academii de fotbal din lume daca nu chiar cea mai buna, academie care a dat multi jucatori si nu de ieri ci de foarte multi ani. Cine isi mai aduce aminte de "gradinita lui Koeman", echipa la fel in jur de 20 de ani cu Davids, Seedorf si restul, jucatori care acum sunt retrasi deja. Nu, la ei nu e o intamplare, asa functioneaza ei, crescand jucatori si jucand ca o echipa omogena. Spre deosebire, echipe ca PSG, City sau Real cumpara jucatori gata formati in varf de forma si se baseaza pe calitatile individuale, asa s-a nascut epoca "galactica" si cine isi aduce aminte inainte de asta a incercat Lazio acelasi lucru, cumparand cei mai buni jucatori pe timpul lui Mihajlovic insa nu a putut forma o echipa. Bugetul e doar un pretext insa, sarbii si croatii scot jucatori foarte buni si cautati cu bugete asemanatoare cu cele din Romania, doar ca nu au destui bani sa faca o echipa competitva cu cele din vest. Noi.. nimic.

Sarbii si croatii vand pe sume fabuloase pentru noi si fac achizitii la pret modic. Nu au ca scop formarea unor echipe competitive. Scopul e vanzarea.

sibelius
sibelius  •  17 Aprilie 2019, 17:00
Postat de Cris Juganaru pe 17 Aprilie 2019, 16:34

Nu e vorba in context despre tarile ale caror cluburi scot talente, ci despre tarile ale caror cluburi scot talente si au si succes pe plan international cu respectile talente. Or, un asemenea succes nu are niciun club al vreunei tari estice. Din simplul motiv ca un succes international nu se obtine doar cu talentele proprii, ci cu multe investitii, cu bugete uriase, prin care se pot aduce de timpuriu cele mai bune tinere talente din intreaga lume. Iar asta este peste posibilitatile noastre sau ale vecinilor estici.

Ajax vinde constant, dar succesul intern si international vine destul de rar. Da, au jucat acum doi ani finala de Europa League, dar au avut ani de zile in care nu au prins grupele UCL si nici in EL nu au rupt gura targului. Ultimul titlu intern l-au castigat in 2014, iar ultima cupa in 2010. Din echipa care a jucat finala cu Manchester United jumatate a fost vanduta. Probabil se va intampla la fel si anul acesta.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează