Comentarii (48)
adrian84
adrian84  •  17 August 2013, 15:56
Postat de rapid_visiniu pe 17 August 2013, 15:52

Cati dintre ei stiu "11"-le de baza?...sau macar 3 jucatori?

Omul a primit doar raspunsuri civilizate, chiar argumentate. De ce trebuie sa aprofundezi si sa cauti nod in papura? Cati rapidisti crezi ca stiu 11-le de baza? Sau cati dinamovisti crezi ca stiu mai mult de 5 jucatori ai echipei pe care o sustin? Iar o intrebare de carcotas...

anti_orice
anti_orice  •  17 August 2013, 15:56
Postat de rapid_visiniu pe 17 August 2013, 15:52

Cati dintre ei stiu "11"-le de baza?...sau macar 3 jucatori?

Exagerezi...3 jucatori de la Steaua stie oricine are un televizor acasa....fie ca e microbist sau nu. Gandeste-te numai de cate ori ai auzit la tv expresiile: "apara tatarusanu", "tanase dodel" sau "printul cristea"...sa nu mai zic de chiriches sau bourceanu...

asc21
asc21  •  17 August 2013, 15:55
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:39

Am o intrebare pentru toti stelistii,daca se poate fara raspunsuri cu jigniri ar fi excelent. Daca echipa Steaua Bucuresti ar fi existat in oricare alta tara din VESTUL Europei,acolo unde se stie ca nivelul intelectual al populatiei este mult mai ridicat decat al populatiei Romaniei ,ar fii avut tot atat de multi sustinatori? As dori un raspuns argumentat daca se poate.

Eu zic sa te rezumi la nivelul de civilizatie, cei din Vest nu sunt asa inteligenti pe cat iti sunt prezentati. Si ca sa-ti raspund la intrebare, da. De ce ? Pentru ca ar fi fost tot un club important, asa cum este si in Estul Europei. Ce te face sa crezi ca la Steaua sunt numai suporteri necivilizati, iar toti cei civilizati s-au strans la Dinamo si Rapid ?

rapid_visiniu
rapid_visiniu  •  17 August 2013, 15:52
Postat de bogg8901 pe 17 August 2013, 15:49

Numarul mare de suporteri pe care il are o echipa tine in principal de performantele acelei echipe. Acum nu ai ce face, nu poti avea doar suporteri cu bun simt si educati. Dar nici sa spui ca toti suporterii Stelei sunt la un nivel intelectual foarte scazut.

Cati dintre ei stiu "11"-le de baza?...sau macar 3 jucatori?

saviola2_8
saviola2_8  •  17 August 2013, 15:50
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:46

Ok,ai dreptate.Atunci modific intrebarea si spun: Intr-o tara CIVILIZATA Steaua ar fi avut la fel de multi sustinatori? E greu sa raspundeti obiectiv.

numarul fanilor te intereseaza? in orice tara de pe lumea asta, indiferent de zona, numarul fanilor este direct proportional cu rezultatele si performantele echipei, fotbalul nu este un concurs de cultura generala, este un sport,pe oameni ii intereseaza ce se petrece in bucatica aia de iarba,nu-i intereseaza cata scoala au fotbalistii, antrenorul si asa mai departe,e peste tot la fel, o intrebare mai stupida nu cred ca ai fi putut sa pui. Iar referitor la tarile vestice, eu pot spune ca nivelul lor de cultura nu este peste cel al romanilor, cel putin unde am locuit ani de zila ma pot pronunta, anume in spania si olanda, nasol e ca noi avem multa populatie in mediu rural care ne duc in jos.

stefansb
stefansb  •  17 August 2013, 15:50
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:39

Am o intrebare pentru toti stelistii,daca se poate fara raspunsuri cu jigniri ar fi excelent. Daca echipa Steaua Bucuresti ar fi existat in oricare alta tara din VESTUL Europei,acolo unde se stie ca nivelul intelectual al populatiei este mult mai ridicat decat al populatiei Romaniei ,ar fii avut tot atat de multi sustinatori? As dori un raspuns argumentat daca se poate.

evident. peste tot in lume echipele cu cel mai bun palamres au un nr f mare de fani. fara exceptie. ti se pare ca juventus are putini fani? sau milan, care are patron un bufon are putini fani? ti se pare ca chelsea dinainte de abramovic, fara rezultate, avea la fel de multi fani ca chelsea cu un mafiot rus la conducere dar cu rezultate?

harry_porker
harry_porker  •  17 August 2013, 15:50
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:46

Ok,ai dreptate.Atunci modific intrebarea si spun: Intr-o tara CIVILIZATA Steaua ar fi avut la fel de multi sustinatori? E greu sa raspundeti obiectiv.

chiar daca tin cu steaua sunt o persoana obiectiva si nu o sa vezi la mine comentarii a la valah sau ca ale altor fanatici de pe aici

bogg8901
bogg8901  •  17 August 2013, 15:49
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:39

Am o intrebare pentru toti stelistii,daca se poate fara raspunsuri cu jigniri ar fi excelent. Daca echipa Steaua Bucuresti ar fi existat in oricare alta tara din VESTUL Europei,acolo unde se stie ca nivelul intelectual al populatiei este mult mai ridicat decat al populatiei Romaniei ,ar fii avut tot atat de multi sustinatori? As dori un raspuns argumentat daca se poate.

Numarul mare de suporteri pe care il are o echipa tine in principal de performantele acelei echipe. Acum nu ai ce face, nu poti avea doar suporteri cu bun simt si educati. Dar nici sa spui ca toti suporterii Stelei sunt la un nivel intelectual foarte scazut.

adrian84
adrian84  •  17 August 2013, 15:48
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:39

Am o intrebare pentru toti stelistii,daca se poate fara raspunsuri cu jigniri ar fi excelent. Daca echipa Steaua Bucuresti ar fi existat in oricare alta tara din VESTUL Europei,acolo unde se stie ca nivelul intelectual al populatiei este mult mai ridicat decat al populatiei Romaniei ,ar fii avut tot atat de multi sustinatori? As dori un raspuns argumentat daca se poate.

Intrebarea ta este per total o jignire facand aluzie la nivelul intelectual al romanilor si punand la indoiala capacitatea intelectuala a fiecarui suporter stelist. Total neinspirata si rautacioasa intrebarea. Avand in vedere ca specimene de involuati si de..inceti sunt in toate galeriile echipelor de traditie consider ca ai pus si o mare doza de subiectivism in aceasta intrebare.

harry_porker
harry_porker  •  17 August 2013, 15:48
Postat de dinamovistfaravoie pe 17 August 2013, 15:39

Am o intrebare pentru toti stelistii,daca se poate fara raspunsuri cu jigniri ar fi excelent. Daca echipa Steaua Bucuresti ar fi existat in oricare alta tara din VESTUL Europei,acolo unde se stie ca nivelul intelectual al populatiei este mult mai ridicat decat al populatiei Romaniei ,ar fii avut tot atat de multi sustinatori? As dori un raspuns argumentat daca se poate.

cu siguranta ar fi avut cei mai multi sustinatori, chestia asta nu are de-a face cu nivelul intelectual ci cu performanta si structura campionatului respectiv, exemplul cel mai bun e germania unde bayern e cea mai iubita echipa de acolo, daca liga ar fi mai echilibrata in sensul ca am aveam mai multe echipe puternice atunci si situatia fanilor ar fi alta dar in competitiile dominate de 1-2 echipe vei gasi fenomenul asta, portugalia e un alt exemplu ;)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează