INTERNATIONAL  »  LIGA CAMPIONILOR  »  CAMPIONATUL MONDIAL AL CLUBURILOR

Vidic nu va juca pentru Manchester în Liga Campionilor, după ce a fost eliminat la CM al cluburilor

Articol de GSP - Publicat duminica, 21 decembrie 2008 00:00

Fundaşul sîrb al lui Manchester United, Nemanja Vidic, nu va putea evolua în optimile de finală ale Ligii Campionilor, din cauza eliminării din finala Campionatului Mondial al Cluburilor, cu Liga de Quito, scor 1-0, pentru campioana Angliei, informează AFP.

Jucătorul l-a lovit intenţionat pe Claudio Bieler cu cotul în faţă, în minutul 49 al meciului, şi a fost eliminat direct de arbitrul partidei, astfel încât el nu va fi apt pentru meciul cu Internazionale Milano, din februarie, care va conta pentru optimile de finală ale Ligii Campionilor. FIFA a confirmat că jucătorul va fi suspendat.

"Şi-a lovit adversarul sub ochii arbitrului şi nu avea nicio şansă să scape fără eliminare. Am fost dezamăgit, pentru că în acel moment eram la controlul jocului, apoi lucrurile au devenit mai dificile. Vidic s-a dezamăgit şi pe el", a comentat antrenorul lui Manchester, Alex Ferguson.

Deţinătoarea Ligii Campionilor, Manchester United, a învins, duminică, în finala Campionatului Mondial al Cluburilor, gruparea ecuadoriană Liga de Quito, scor 1-0, şi a câştigat competiţia găzduită de Japonia.

Singurul gol al meciului a fost marcat în minutul 73 de internaţionalul englez Wayne Rooney, care a înscris cu un şut din interiorul careului de 16 metri, englezii reuşind să marcheze, deşi au evoluat cu un om mai puţin pe teren din minutul 49, când Vidic afost eliminat.

Sursă: NewsIn

Playtech: Ce a făcut Simona Halep cum s-a întors din luna de miere. Nu a mai putut rezista


Comentarii (6)
 •  22 Decembrie 2008, 02:43

Am citit pe site-ul oficial al lui United si cica era reprezentanta Uefa Champions League in Campionatul Mondial al Cluburilor. Astfel se explica suspendarea lui in meciul cu Inter. Nu mi se pare corect, insa asta e. A gresit Vidic, iar greselile se platesc..

 •  22 Decembrie 2008, 02:12

cata prosttie din partea fifa...ce legatura are finala asta cu cl ? sunt doua competitii total diferite.....nu inteleg ce regulamentul lui peste e asta... la fel a fost si la noi si poate mai este nu stiu sigur...in cupa romaniei daca luiai rosu nu jucai urmatoarea etapa in campionat.....este o imbecilitate si o prostie imensa.....

 •  21 Decembrie 2008, 20:54

Ce treaba are Campionatul Mondial al Cluporilor cu UCL mai ales ca era si finala asta ar insemna ca daca iei rosu in UCL nu mai joci in campionat nu inteleg deloc regula asta

Vezi toate comentariile (6)
Comentează