Comentarii (149)
baddog36
baddog36  •  25 Mai 2024, 18:57
Postat de brera30 pe 25 Mai 2024, 18:22

Mitrita, poate juca in centru. Mihaila si Bancu in stanga. Asa jucau si la Craiova, simplu. Coman, este doar o rezerva a rezervei, atat. Chiar vreau sa vad la lucru vedetele lui Gigi si Hagi, la noi joaca doar in omenii si alte combinatii.

Pai "vedetele" lu' jiji,a umilit "vedetele" pentru care plângeți voi.Cum naiba facem,care sunt mai buni până la urmă?

lefter_popescu
lefter_popescu  •  25 Mai 2024, 18:35
Postat de baddog36 pe 25 Mai 2024, 18:05

Că de obicei,***.Iti spun imediat și de ce,in calificări nici un jucător de la FCSB,nu a jucat titular meci de meci,ba mai mult,Coman are doar 2-3 meciuri că titular și nici alea că integralist.Tu ai o problemă cu toată lumea,exista doar Craiova și atât pentru tine.Atata timp cat Iordănescu acalificat echipa la Euro,probabil știe el ce face.

Amice, Iordănescu jr ne -a retrogradat în grupa a IV-a valorica. Ai uitat , nu ? FRF după retrogradare ca amăgire ni l-a dat pe la nas pe Boloni pe care nu - l dorea. Asa ca i-a prelungit contractul lui Edi pt ca ei sa aibă un nou " sejur" liniștit. Apoi , cu mare bulan, a prins cea mai ușoară grupa în care ne-a tarat în genunchi . De calificat , ne -a calificat regulamentul , Mihaila și Moldovan . Regulamentul pt ca , după retrogradarea în grupa a IV-a valorica , ar fi fost de rasul curcilor sa nu prinzi unul din cele 32 de locuri de la Euro în cea mai ușoară grupa. Si locul III din grupa avea șanse sa prindă " Euro. Sa vedem ce vom face acolo , în una dintre cele mai ușoare grupe. Cu Mitrita am fi avut o șansă. Însă cu Grămeni, Șut, Tarnoveanu, Bănel Coman, Hagi jr și încă câțiva sigur dam lovitura.

brera30
brera30  •  25 Mai 2024, 18:22
Postat de marcel2020 pe 25 Mai 2024, 16:50

Ba, nea asta - ca nici nu stiu cum te cheama! - pai, cum sa sara Hagi cu gura, cand deja i-a chemat pe Grameni (?!) si pe fiu-su? Louis Munteanu nu e al lui, deci…aberezi! Dar ai dreptate, Mitrita chiar nu are cum sa joace in fata lui Mihaila. Cu Coman e de discutat, nici ala nu a castigat vreo Europa League…

Mitrita, poate juca in centru. Mihaila si Bancu in stanga. Asa jucau si la Craiova, simplu. Coman, este doar o rezerva a rezervei, atat. Chiar vreau sa vad la lucru vedetele lui Gigi si Hagi, la noi joaca doar in omenii si alte combinatii.

MaxiP
MaxiP  •  25 Mai 2024, 18:21
Postat de lefter_popescu pe 25 Mai 2024, 17:45

Amice , gândești mărunt. La POAK Mitrita nu făcea tusa . Nu l-a dat nimeni afara , ci doar era împrumutat. Despre Edi Iordănescu am sa-ti reamintesc ca ne-a retrogradat în grupa a IV-a valorica...cea mai proasta din istoria noastră în Europa. Ca FRF nu l-a dorit pe Boloni și i-a prelungit yes man-ului contractul asta e alta poveste. Dacă nu erau cursele încheiate cu goluri ale lui Mihaila, lui nea Edi cu limbajul sau de lemn pe care îl dorește filozofic , i s-ar fi prelungit contractul tot pt liniștea celor din FRF.

E, hai pe bune, gandesc marunt. Pai uite informatia obiectiva: Mitrita la PAOK are 15 meciuri jucate in campionat in sezonul regulat (o perioada e adevarat, a fost accidentat). Din cele 15 prezente, in 8 a intrat de pe banca. In play-off are 9 prezente, introdus pe teren de 3 ori de pe banca. In Conference League, din 10 meciuri, a intrat de 4 ori de pe banca. Bun, adevarat, eu mi-l aminteam la un moment dat uitat deseori pe banca, in fine, nu era chiar rezerva permanenta, totusi nici titular incontestabil clar nu era. Ce legatura are ca era imprumutat? Legat de retrogradarea in liga a 3-a valorica in Nations League, asa, pe cine intereseaza? Si englezii au retrogradat, intre o finala de Campionat European si un sfert de finala de Mondial. Calificarea la un turneu final e clar prioritara Nations League. Nu sunt fan Iordanescu, consider ca nu e nici pe departe cel mai bun selectioner, dar asta cu retrogradarea din Nations League e fix nimic. Da, pot contesta faptul ca atunci cand s-a "negociat" cu Boloni, i s-au pus ca si conditie rezultatele din Nations League, ceea ce nu s-a mai respectat cu Edi. Desi ramasese motivul pentru care nu fusese numit Boloni. Aia da, am spus tot timpul, a fost penibil. Ca atitudine, e corect, nu demiti antrenorul pentru rezultatele dintr-o competitie amicala, numai ca sa nu faci asta dupa ce asta fusese pretextul sa nu aduci un antrenor mult mai experimentat, arata urat.

baddog36
baddog36  •  25 Mai 2024, 18:05
Postat de lefter_popescu pe 25 Mai 2024, 16:01

Amice, dacă Mitrita juca la echipa ilfoveana a lui Gigi Valiza acum , nu numai ca era în lot , ba chiar titular. Este singurul dintre jucatorii romani care are dribling fin, viteza și ultima pasa . Îl vrea pe Bănel Coman ? Ok , atunci Mitrita poate juca în spatele vârfului. Dar ca să nu fie inclus în lot , înseamnă că ceva este putred ...cu conotații ascunse. Auzi , Șut, Grămezi, Tarnoveanu și încă câțiva, fac parte din lot...te apuca rasul.

Că de obicei,***.Iti spun imediat și de ce,in calificări nici un jucător de la FCSB,nu a jucat titular meci de meci,ba mai mult,Coman are doar 2-3 meciuri că titular și nici alea că integralist.Tu ai o problemă cu toată lumea,exista doar Craiova și atât pentru tine.Atata timp cat Iordănescu acalificat echipa la Euro,probabil știe el ce face.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

lefter_popescu
lefter_popescu  •  25 Mai 2024, 17:45
Postat de MaxiP pe 25 Mai 2024, 17:10

Mie oricum mi se pare ca Iordanescu a incercat putin sa impace "caprele" de prin "superliga", de pilda cei 4 portari sunt adusi asa: 2 din afara, 2 de la locurile 1 si 2 din liga. A incercat sa ia cam de la fiecare club "influent" din tara macar cate un jucator (pun pariu ca nu zboara niciodata Grameni din lotul pentru Euro din simplul motiv ca e singurul reprezentant al Farului). Dar toate aceste influente nu fac decat rau, presiuni enorme puse de patroni, selectia se face obiectiv, nu in functie de rezultatele interne, ci in functie de fiecare jucator in parte. Din ce imi amintesc acum cam 1 an Mitrita facea tusa sub un antrenor roman (deci teoretic avantajat) la PAOK. Daca era asa merituos, se pregatea de finala Conference League de miercuri. Plus ca vorba ta, n-a influentat niciun rezultat maret la revenirea in tara. Dar apropo de acesti conducatori de club extrem de critici cand vine vorba de un turneu final: isi mai amintesc oare de vara lui 2021? Cati a dat atunci Craiova la JO? Ca in afara de Farul, au refuzat toti sa dea jucatori in lotul olimpic. Acum vor, ca vine "cascavalul". Eu dupa episodul ala, suspendam convocarile de la echipele ce au refuzat sa dea jucatori imediat, cu toate riscurile de rigoare. Care oricum nu ar fi atat de mari, in mod cert nivelul de jucatori decenti provenind din afara si nu din "respectabila" superliga.

Amice , gândești mărunt. La POAK Mitrita nu făcea tusa . Nu l-a dat nimeni afara , ci doar era împrumutat. Despre Edi Iordănescu am sa-ti reamintesc ca ne-a retrogradat în grupa a IV-a valorica...cea mai proasta din istoria noastră în Europa. Ca FRF nu l-a dorit pe Boloni și i-a prelungit yes man-ului contractul asta e alta poveste. Dacă nu erau cursele încheiate cu goluri ale lui Mihaila, lui nea Edi cu limbajul sau de lemn pe care îl dorește filozofic , i s-ar fi prelungit contractul tot pt liniștea celor din FRF.

lefter_popescu
lefter_popescu  •  25 Mai 2024, 17:35
Postat de AdiOvi pe 25 Mai 2024, 17:10

Nea lefter (şi popescu dacă insişti) articolul lui Adrian Duță este de o pertinență şi obiectivitate fără dubii. A, că nu-i pe placul oltenismului; asta-i altă poveste. Voi trăiți în La La land de mai bine de 30 de ani, timp in care ați ieşit in evidență prin mediocritate şi scandaluri decit prin performanta fotbalistică. Nu sinteți in stare sa cîştigati un titlu in cel mai slab campionat european. Acelaşi slogan etern: ca va fură arbitrii, că nu se aliniază stelele... Măi, mă laşi?? Păi dacă siteți buni cistigați şi impotriva arbitrilor "rău voitori". Şi a federație habarniste. Împotriva tuturor. Dar de, este mai uşor să va smiorcăiți decit sa rupeți gura satului. Nu o fi Edy antrenorul secolului, dar să califici nişte desculți la un CE este o realizare. Spui că Mitriță poate juca în spatele virfului datorită driblingului fin?? În fața cui? A lui Kevin De Bruyne? Păi îl mănîncă pe Mitriță pe pîine prăjită. Crezi că belgienii sau ucraineții îi dau cea mai mică şansă firavului oltean. Este clar că halucinezi.

Amice, n-am sa ma leg de obrăznicia ta arătată. Am sa-ti spun doar atât: gândești mărunt!

AdiOvi
AdiOvi  •  25 Mai 2024, 17:10
Postat de lefter_popescu pe 25 Mai 2024, 15:46

Nea Duță, încearcă pe viitor sa-ti spui opinia mai soft și nu agresiv , precum în acest articol. De ce ? Pt ca uiti câteva amănunte. Edi Iordănescu pe care dumneata, la modul subtil, îi ridici osanale este antrenorul care ne-a retrogradat în grupa a- IV-a valorica .Niciodată nu am fost mai jos. Cei de la FRF nu l-au dorit pe Boloni datorita personalității lui , ci i-au prelungit yes man-ului contractul pt a mai avea un " sejur " fără bătăi de cap. În campania ce a urmat, pe care am traversat-o în genunchi, numai cursele lui Mihaila și alte doua goluri norocoase i-au salvat pe Edy și pe cei din FRF. Despre Mitrita ne spui ( de unde oi fi scos-o ? ) ca pe partea stânga sunt doi mult mai buni ca el ? Dacă Mihăilă are cel mai mare merit prin cele 4 goluri înscrise ( dar care de multe ori dispare din joc) , cu Banel Coman chiar ai dat cu oistea-n gard. Pana acum un an Gigi Valiza era total nemulțumit de el și chiar dorea " disparitia" lui din echipa ilfoveana ...Este adevarat ca în ediția încheiată a mișcat ceva dar nu mai mult ca Mitrita . La națională nu s,a remarcat cu nimic ...Mitrita are și experienta fotbalului de afara ( a jucat în 3 -4 campionate ) pe care Bănel Coman nu o are ...dovada fiind prestația sa ștearsă la națională. Apoi din 12 mijlocași chiar toți sunt peste Mitrita ? El poate juca în spatele vârfului, având dribling fin , viteza dar și o ultima pasa pe tava . Este vreunul din lot care are aceste trei calități? Prin urmare , se face

Nea lefter (şi popescu dacă insişti) articolul lui Adrian Duță este de o pertinență şi obiectivitate fără dubii. A, că nu-i pe placul oltenismului; asta-i altă poveste. Voi trăiți în La La land de mai bine de 30 de ani, timp in care ați ieşit in evidență prin mediocritate şi scandaluri decit prin performanta fotbalistică. Nu sinteți in stare sa cîştigati un titlu in cel mai slab campionat european. Acelaşi slogan etern: ca va fură arbitrii, că nu se aliniază stelele... Măi, mă laşi?? Păi dacă siteți buni cistigați şi impotriva arbitrilor "rău voitori". Şi a federație habarniste. Împotriva tuturor. Dar de, este mai uşor să va smiorcăiți decit sa rupeți gura satului. Nu o fi Edy antrenorul secolului, dar să califici nişte desculți la un CE este o realizare. Spui că Mitriță poate juca în spatele virfului datorită driblingului fin?? În fața cui? A lui Kevin De Bruyne? Păi îl mănîncă pe Mitriță pe pîine prăjită. Crezi că belgienii sau ucraineții îi dau cea mai mică şansă firavului oltean. Este clar că halucinezi.

MaxiP
MaxiP  •  25 Mai 2024, 17:10

Mie oricum mi se pare ca Iordanescu a incercat putin sa impace "caprele" de prin "superliga", de pilda cei 4 portari sunt adusi asa: 2 din afara, 2 de la locurile 1 si 2 din liga. A incercat sa ia cam de la fiecare club "influent" din tara macar cate un jucator (pun pariu ca nu zboara niciodata Grameni din lotul pentru Euro din simplul motiv ca e singurul reprezentant al Farului). Dar toate aceste influente nu fac decat rau, presiuni enorme puse de patroni, selectia se face obiectiv, nu in functie de rezultatele interne, ci in functie de fiecare jucator in parte. Din ce imi amintesc acum cam 1 an Mitrita facea tusa sub un antrenor roman (deci teoretic avantajat) la PAOK. Daca era asa merituos, se pregatea de finala Conference League de miercuri. Plus ca vorba ta, n-a influentat niciun rezultat maret la revenirea in tara. Dar apropo de acesti conducatori de club extrem de critici cand vine vorba de un turneu final: isi mai amintesc oare de vara lui 2021? Cati a dat atunci Craiova la JO? Ca in afara de Farul, au refuzat toti sa dea jucatori in lotul olimpic. Acum vor, ca vine "cascavalul". Eu dupa episodul ala, suspendam convocarile de la echipele ce au refuzat sa dea jucatori imediat, cu toate riscurile de rigoare. Care oricum nu ar fi atat de mari, in mod cert nivelul de jucatori decenti provenind din afara si nu din "respectabila" superliga.

marcel2020
marcel2020  •  25 Mai 2024, 16:50

Ba, nea asta - ca nici nu stiu cum te cheama! - pai, cum sa sara Hagi cu gura, cand deja i-a chemat pe Grameni (?!) si pe fiu-su? Louis Munteanu nu e al lui, deci…aberezi! Dar ai dreptate, Mitrita chiar nu are cum sa joace in fata lui Mihaila. Cu Coman e de discutat, nici ala nu a castigat vreo Europa League…

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 15
Comentează