Comentarii (14)
therealreddog33
therealreddog33  •  14 Decembrie 2025, 15:59
Postat de BaBanele pe 14 Decembrie 2025, 15:34

Nu știu ce criterii iei în seamă încât îl vezi peste cei trei la aceeași vârsta, dar aici putem fi subiectivi. Să revenim la ce a făcut până acum la Liverpool, pentru că realizările lui sunt cam așa: 15 meciuri în Premier League. Zero goluri, zero pase decisive, 9 șuturi la poartă, din care 5 pe poartă. Mai sunt cârcotașii ăia care, din motive bizare, fac comentarii exagerat pozitive la adresa lui Wirtz și spun că ar fi dat pase decisive, dar le-a ratat Salah. Sau că Salah nu-i pasează. De parcă a numărat cineva câte ratări a avut Nunez din posibilele pase decisive ale lui Salah. Comentariile pozitive nu-și au rostul acum. Știu că un mijlocaș ofensiv are nevoie de timp pentru a intra în joc, pentru că e un post greu, dar aici putem vorbi despre două lucruri: 1. Wirtz nu e un jucător care se poate integra în stilul de joc al lui Liverpool, pentru că echipa asta e construită pentru a juca altfel. Pentru a i se face loc e nevoie de a schimba întregul stil, adica ceea ce Slot încearcă acum, dar e foarte greu de făcut iar riscul eșecului e mare. Ăsta e motivul pentru care Wirtz e un jucător inutil la Liverpool și ar fi putut să se integreze mult mai bine prin alte părți. 2. Chiar dacă valoarea lui e mai mare, cifrele lui Wirtz nu arată că e un jucator care pare că s-ar integra, ci ca un jucator care e foarte slab. E sub Elliott care, à propos, a fost dat ca să-i facă loc, așa cum și la Diaz s-a renunțat mult prea ușor. Acum mai pleacă și Salah, să vedem cine mai joacă.

Da, sunt subiectiv, ca oricare dintre noi. Cifrele sunt pentru analiști, eu mă uit la fotbal de plăcere, nu pentru cifre. Fotbalul pe care îl joacă Wirtz mă face să mă uit la meciuri. Elliott e și el un jucător foarte bun, a fost cel mai bun jucător la Europeanul de U21, a fost dat împrumut la Villa tocmai pentru a juca. Până acum nici el nu a rup gura târgului acolo. Wirtz va arăta ce jucător e dacă va fi lăsat liber să joace și nu încorsetat în sistemul lui Slot. Xabi Alonso i-a găsit cel mai bine poziția, nu a ieșit degeaba cel mai bun jucător german în ultimii doi ani. Slot a avut noroc în primul an, a luat o echipă gata pusă la punct de Klopp. Dar nu e antrenor de Liverpool, e prea inflexibil, ca marea majoritate a antrenorilor olandezi din generația actuală. Nu știu de ce sunt aduși, nu au niciunul dintre ei performanțe cu care au rupt gura târgului. Slot, Ten Hag, Simonis, Peter Bosz șamd au fost doar antrenori buni în Olanda, dar cam atât.

BaBanele
BaBanele  •  14 Decembrie 2025, 15:34
Postat de therealreddog33 pe 11 Decembrie 2025, 07:45

Ai dreptate ca nu e doar vina fundașilor centrali, mie îmi plac amândoi. Greșeli în apărare - mă refer aici la jocul colectiv de apărare- fac însă nepermis de multe, de aia și sunt pe locul 10 în PL. Wirtz e peste nivelul lui Kroos, Matthaus și Balack, dacă e să îl compari pe el cu nivelul acestora la aceeași vârstă (22-23 de ani). Clar, nu e Messi. Dar are o viziune a jocului, o intuiție pentru spații și o tehnică de pasare și lovire a mingii cu adevărat rare în fotbalul de azi. Ce îi lipsește prin comparație cu cei trei monștri sacri ai Germaniei e mentalitatea. Când va începe să îi meargă jocul, să se integreze în jocul lui Liverpool, atunci o să îi vezi adevarata valoare. Mai vorbim în vreo 6 luni.

Nu știu ce criterii iei în seamă încât îl vezi peste cei trei la aceeași vârsta, dar aici putem fi subiectivi. Să revenim la ce a făcut până acum la Liverpool, pentru că realizările lui sunt cam așa: 15 meciuri în Premier League. Zero goluri, zero pase decisive, 9 șuturi la poartă, din care 5 pe poartă. Mai sunt cârcotașii ăia care, din motive bizare, fac comentarii exagerat pozitive la adresa lui Wirtz și spun că ar fi dat pase decisive, dar le-a ratat Salah. Sau că Salah nu-i pasează. De parcă a numărat cineva câte ratări a avut Nunez din posibilele pase decisive ale lui Salah. Comentariile pozitive nu-și au rostul acum. Știu că un mijlocaș ofensiv are nevoie de timp pentru a intra în joc, pentru că e un post greu, dar aici putem vorbi despre două lucruri: 1. Wirtz nu e un jucător care se poate integra în stilul de joc al lui Liverpool, pentru că echipa asta e construită pentru a juca altfel. Pentru a i se face loc e nevoie de a schimba întregul stil, adica ceea ce Slot încearcă acum, dar e foarte greu de făcut iar riscul eșecului e mare. Ăsta e motivul pentru care Wirtz e un jucător inutil la Liverpool și ar fi putut să se integreze mult mai bine prin alte părți. 2. Chiar dacă valoarea lui e mai mare, cifrele lui Wirtz nu arată că e un jucator care pare că s-ar integra, ci ca un jucator care e foarte slab. E sub Elliott care, à propos, a fost dat ca să-i facă loc, așa cum și la Diaz s-a renunțat mult prea ușor. Acum mai pleacă și Salah, să vedem cine mai joacă.

therealreddog33
therealreddog33  •  11 Decembrie 2025, 07:45
Postat de BaBanele pe 09 Decembrie 2025, 23:58

Nu cred că am spus ceva greșit despre Wirtz. Am spus, în primul rând, că locul lui nu e la Liverpool, echipa asta nu i se potrivește. De fapt, Anglia nu i se potrivește, acolo mijlocașii și atacanții muncesc mult în faza de apărare și nu e cazul lui. Și nu e singurul, pentru că și cei doi atacanți aduși recent sunt aproape absenți când Liverpool se apără. De acolo vine și presiunea pe apărare, rămasă descoperită. Nu miră pe nimeni că apărarea, în sezonul trecut, a fost la înălțime, iar acum e praf? Sunt aceeași 2 jucători in centru, doar că sunt lăsați singuri de prea multe ori, mai ales de când pe stânga a venit și amețitor ăla de Kerkez. Apoi, revenind la Wirtz, am spus de ce transferul lui mi se pare unul inutil și cred că așa va rămâne, pentru că nu poți schimba întreaga echipă doar pentru a-ți face un capriciu de marketing. Omul nu e de acolo. Bineînțeles că valoarea lui e mai mare față de ce arată la Liverpool, dar până la a fi genial mai e mult. Genial a fost Messi. Wirtz, deocamdată nu poate fi comparat cu Matthaus, cu Toni Kroos și nici măcar cu Ballack. Nu e nici macar la nivelul lui Harvey Elliott, jucatorul dat la o parte la venirea lui Wirtz. Și nu de datoria lui Salah este să-i paseze, deși asta e o exagerare, ci invers ar trebui să stea lucrurile.

Ai dreptate ca nu e doar vina fundașilor centrali, mie îmi plac amândoi. Greșeli în apărare - mă refer aici la jocul colectiv de apărare- fac însă nepermis de multe, de aia și sunt pe locul 10 în PL. Wirtz e peste nivelul lui Kroos, Matthaus și Balack, dacă e să îl compari pe el cu nivelul acestora la aceeași vârstă (22-23 de ani). Clar, nu e Messi. Dar are o viziune a jocului, o intuiție pentru spații și o tehnică de pasare și lovire a mingii cu adevărat rare în fotbalul de azi. Ce îi lipsește prin comparație cu cei trei monștri sacri ai Germaniei e mentalitatea. Când va începe să îi meargă jocul, să se integreze în jocul lui Liverpool, atunci o să îi vezi adevarata valoare. Mai vorbim în vreo 6 luni.

BaBanele
BaBanele  •  09 Decembrie 2025, 23:58
Postat de therealreddog33 pe 28 Noiembrie 2025, 08:22

Ai dreptate în tot ce ai scris, mai puțin cu privire la Wirtz. E un fotbalist genial, care trece printr-o fază mai lungă de adaptare la Premier League. Nici Szoboszlai nu a rupt gura târgului în primul sezon. Wirtz însă nu se potrivește în sistemul prea rigid al lui Slot, e un număr 10 care are nevoie de libertate totală pe teren. Și are nevoie să primească mingii, dacă te uiți atent Salah nu îi pasează aproape niciodată. Eu aș zice ca problemele sunt 2: Salah (egoist, deloc în formă) și apărarea, care greșește foarte mult și nepermis.

Nu cred că am spus ceva greșit despre Wirtz. Am spus, în primul rând, că locul lui nu e la Liverpool, echipa asta nu i se potrivește. De fapt, Anglia nu i se potrivește, acolo mijlocașii și atacanții muncesc mult în faza de apărare și nu e cazul lui. Și nu e singurul, pentru că și cei doi atacanți aduși recent sunt aproape absenți când Liverpool se apără. De acolo vine și presiunea pe apărare, rămasă descoperită. Nu miră pe nimeni că apărarea, în sezonul trecut, a fost la înălțime, iar acum e praf? Sunt aceeași 2 jucători in centru, doar că sunt lăsați singuri de prea multe ori, mai ales de când pe stânga a venit și amețitor ăla de Kerkez. Apoi, revenind la Wirtz, am spus de ce transferul lui mi se pare unul inutil și cred că așa va rămâne, pentru că nu poți schimba întreaga echipă doar pentru a-ți face un capriciu de marketing. Omul nu e de acolo. Bineînțeles că valoarea lui e mai mare față de ce arată la Liverpool, dar până la a fi genial mai e mult. Genial a fost Messi. Wirtz, deocamdată nu poate fi comparat cu Matthaus, cu Toni Kroos și nici măcar cu Ballack. Nu e nici macar la nivelul lui Harvey Elliott, jucatorul dat la o parte la venirea lui Wirtz. Și nu de datoria lui Salah este să-i paseze, deși asta e o exagerare, ci invers ar trebui să stea lucrurile.

Contrahateri2025
Contrahateri2025  •  29 Noiembrie 2025, 13:38

Problemele de la Liverpool nu s-au epuizat, dar vreau sa va intreb: de ce pastrati tacerea in legatura CU MULT PREA MEDIATIZATII SI SUPRAEVALUATII SPANIOLI? Doar Atletico, Real si Betis au obtinut victorii, in timp ce Villareal pare o replica a Gironei de anul trecut, iar "harnicele" echipe Rayo si Celta au inregistrat infrangeri neasteptate, in fata unor cluburi din lumea a III-a a fotbalului european!

uiuiui
uiuiui  •  28 Noiembrie 2025, 22:32

genialitatea asta a lui Wirtz nu s-a vazut pina acum in ca. 12 meciuri. poate o are, ma cam indoiesc, dar e timpul s-o arete daca o are. altfel va pleca pt. 40-50 de mil. € pe care de fapt le merita, nici un cent mai mult. campionatul, cu Bayer Leverkusen nu l-a cistigat el si cu Alonso, ci a fost pierdut de Bayern München, mare diferenta. unul in 13 ani, se intimpla si in Bundesliga.

therealreddog33
therealreddog33  •  28 Noiembrie 2025, 08:22
Postat de BaBanele pe 26 Noiembrie 2025, 08:27

Toate problemele au inceput în momentul in care Slot a făcut toate schimbările posibile în echipă doar pentru a-i gasi un loc lui Wirtz, proaspăt transferat, pe bani mulți. Atunci a făcut praf mijlocul terenului, iar asta se vede și în aparare. De unde Klopp construise un sistem în care mijlocașii protejau, prin travaliul lor, apărarea, acum sunt complet descoperiți. Macallister, unul dintre cei mai buni ai sezonului trecut, a fost scos din schema care l-a consacrat, ba chiar din primul 11, în anumite meciuri. Szoboszlai a jucat mai mult fundaș dreapta, deși are în lot alți 3 fotbaliști care pot juca în acea poziție, iar cel puțin unul dintre ei a fost mereu valid. În stânga, deși postul era acoperit, a fost adus un jucător de calitate îndoielnică, probabil cel mai slab dintre cei transferați. Apoi, despre Wirtz ar fi multe de spus. În primul rând, e un transfer care nu era necesar. Dacă posturile de fundaș dreapta și atacant central aveau nevoie de transferuri, de Wirtz nu era nevoie. E genul de transfer pe care-l faci atunci când n-ai probleme, dar le cauți. Probabil că nivelul lui valoric, deși mult exagerat, nu e chiar atât de jos precum vedem în meciurile lui Liverpool. Omul asta, in 11 meciuri din PL avea 0 goluri, 0 assisturi și 6 șuturi la poartă, dintre care 3 s-au dus in peluză. Nu e locul lui. Liverpool, în condițiile astea, riscă probleme grave, inclusiv financiare. Iar Slot este răspunzător, pentru că toate vin de la ideile lui de schimbare a echipei.

Ai dreptate în tot ce ai scris, mai puțin cu privire la Wirtz. E un fotbalist genial, care trece printr-o fază mai lungă de adaptare la Premier League. Nici Szoboszlai nu a rupt gura târgului în primul sezon. Wirtz însă nu se potrivește în sistemul prea rigid al lui Slot, e un număr 10 care are nevoie de libertate totală pe teren. Și are nevoie să primească mingii, dacă te uiți atent Salah nu îi pasează aproape niciodată. Eu aș zice ca problemele sunt 2: Salah (egoist, deloc în formă) și apărarea, care greșește foarte mult și nepermis.

uiuiui
uiuiui  •  27 Noiembrie 2025, 19:42

Efectul Jürgen Klopp s-a terminat si Anfield are problema "Arne Slot", nu invers. Slot e un mare comunicator, dar un modest antrenor, se vede la schimbari si la pausa cind echipa joaca la fel de prost ca in repriza 1.

BaBanele
BaBanele  •  26 Noiembrie 2025, 08:28
Postat de securinamo89 pe 25 Noiembrie 2025, 18:10

Slot ii retrogradeaza daca ramane pana la sfarsitulsezonului.Cum ar fi dupa titlu sa retrogradeze?

Exact așa joacă Liverpool in momentul ăsta, ca o echipă ce se duce spre Championship.

BaBanele
BaBanele  •  26 Noiembrie 2025, 08:27

Toate problemele au inceput în momentul in care Slot a făcut toate schimbările posibile în echipă doar pentru a-i gasi un loc lui Wirtz, proaspăt transferat, pe bani mulți. Atunci a făcut praf mijlocul terenului, iar asta se vede și în aparare. De unde Klopp construise un sistem în care mijlocașii protejau, prin travaliul lor, apărarea, acum sunt complet descoperiți. Macallister, unul dintre cei mai buni ai sezonului trecut, a fost scos din schema care l-a consacrat, ba chiar din primul 11, în anumite meciuri. Szoboszlai a jucat mai mult fundaș dreapta, deși are în lot alți 3 fotbaliști care pot juca în acea poziție, iar cel puțin unul dintre ei a fost mereu valid. În stânga, deși postul era acoperit, a fost adus un jucător de calitate îndoielnică, probabil cel mai slab dintre cei transferați. Apoi, despre Wirtz ar fi multe de spus. În primul rând, e un transfer care nu era necesar. Dacă posturile de fundaș dreapta și atacant central aveau nevoie de transferuri, de Wirtz nu era nevoie. E genul de transfer pe care-l faci atunci când n-ai probleme, dar le cauți. Probabil că nivelul lui valoric, deși mult exagerat, nu e chiar atât de jos precum vedem în meciurile lui Liverpool. Omul asta, in 11 meciuri din PL avea 0 goluri, 0 assisturi și 6 șuturi la poartă, dintre care 3 s-au dus in peluză. Nu e locul lui. Liverpool, în condițiile astea, riscă probleme grave, inclusiv financiare. Iar Slot este răspunzător, pentru că toate vin de la ideile lui de schimbare a echipei.

  • 1
  • 2
Comentează