Comentarii (21)
dragan
dragan  •  22 Septembrie 2021, 00:04

iti dau un exemplu si promit sa nu te mai deranjez, niculescule! m-am plictisit sa va (tot) spun ca asta nu e un cult al personalitatii- cum spune geambasu- ci doar un respect pentru o performanta superba! noteaza: in lume, pe Terra, exista 249 de coduri de tara! aici, in astea 249, sint incluse si teritoriile dependente si tarile autodeclarate! 206 tari participa la Jocurile Olimpice iar 211 tari sint inscrise in Cupa Mondiala-FIFA! ei bine, din astea 211 tari, fotbalistice, 208 au transmis meciul de la Reims! de ce? fiindca acolo si atunci debuta fotbalistul Leo Messi la noua sa echipa! m-as bucura sa intelegi aceasta evidenta si sa fii mai ponderat in afirmatii cind vorbesti despre argentinian! atit! va urez, tuturor, noapte buna!

dragan
dragan  •  21 Septembrie 2021, 22:32

si inca: intrebi, niculescule: ce ziceti de Chelsea? zic asa: Chelsea a cistigat ultima Liga a Campionilor PROFUND intimplator! la fel, Tuchel- daca era un antrenor bun, era pastrat la Paris! pe ce ma bazez cind afirm asta? pe viitor! viitorul e mereu dovada celor care inteleg trecutul, respectindu-l!

dragan
dragan  •  21 Septembrie 2021, 21:12

p.s. impolitete spui, spionule Paco? patronul echipei PSG tocmai i-a transmis neinsemnatului si egoistului mbappe ca impolitetea lui a fost tratata cu indiferenta si ca pentru el- adevaratul patron- nu conteaza un sfert de miliard de euro! parerea mea? cred ca nici mbappe nu conteaza prea mult- a irosit toate pasele primite de la Leo si cred ca asta nu va ramine fara urmari! p.s. pina te dumiresti, spionule, imi permit sa-ti pun o intrebare: stii care e PIB-ul Romaniei?

dragan
dragan  •  21 Septembrie 2021, 20:50

de unde stii, niculescule, ce probleme isi punea- ca sa te citez- Leo Messi la Barcelona? ai vorbit tu cu antrenorii Barcei din ultimii 20 ani? si de ce-l urasti pe Messi in halul asta- nu puteti bate, voi cei din Madrid, formatia catalana in liniste si fara dureri ascunse? ce naiba ti-a facut Messi de-l faci muritor de rind-fotbalistic, vorbind- dupa doar 200 de minute jucate in echipa parizienilor? stii adevaratul mesaj, niculescule- ala cu, citez, Londra e un oras frumos!?! cind 208 tari din lumea asta vor televiza un meci United-Leicester- fireste cu portughezul vostru jucind macar 26 de minute- mai vorbim si despre fotbal- adevaratul fotbal! pina atunci, eu zic sa va vedeti de finala voastra cu Armenia si sa priviti returul Romania-Germania la televizor! fara sonor! de ce? simplu: marile maceluri sint mute- ca de altfel si marile dureri!

11dumbledore
11dumbledore  •  21 Septembrie 2021, 20:12
Postat de Paco Raceanu pe 21 Septembrie 2021, 16:07

Latura introvertita a lui Messi reprezinta un handicap care ii apartine exclusiv, este o bila neagra care nu poate fi vazuta ca o scuza in favoarea sa, dimpotriva! Evident ca nu facem comparatie dintre Ronaldo la 19 ani si Messi la 34 (analogia din comentariul trecut era o replica la comparatia ta). Comparatia corecta se face intre Messi la 34 de ani, care are mari probleme de adaptare si exprimare fotbalistica la un alt club (deocamdata) si CR7 la aceeasi varsta de 34 de ani, transferat la Juve, unde a demonstrat ce este cel mai eficient si mao bun marcator si in acest campionat, iar in final la 37, cand demonstreaza ca poate fi din nou cel mai eficient din alt campionat. Practic, prin faptul ca CR7 a dovedit eficenta maxima in 3 campionate diferite, cele mai bune din lume (Anglia, de doua ori, Spania si Italia), cel mai bun marcator din istoria CL si, la 37 de ani, golgheterul Camp european si cel mai bun marcator din istoria nationalelor, dovedeste ca este indubitabil cel mai eficient fotbalist din istorie. Nici faptul ca Messi nu joaca varf impins nu este un dezavantaj pt el, intrucat, pe de o parte nici CR7 nu fost mereu varf impins, jucand aripa (postura din care a inscris frecvent), doar in ultimii ani jucand varf, iar pe de alta parte Messi are un post indefinit, el este doar ce vrea el si doar in atac, are libertatea absoluta sa joace unde si ce vrea el in faza de atac (si la Barca si la PSG). In fine, ma bucur ca suntem de acord cu privire la gestul de impolitete.

Nu te contrazic in ceea ce priveste eficienta lui Ronaldo, pentru ca cifrele sunt evidente. Totusi, nici Messi nu e departe de rata de eficienta a lui Ronaldo in conditiile in care Messi e un pasator mult mai bun si totusi a jucat mai putine meciuri in cariera. Dar cred ca posturile celor doi nu sunt comparabile. Ronaldo a jucat ultima data extrema in primii ani pe la Real, in rest e varf veritabil, precum Lewandowski, Suarez sau Haaland. Or, de asta spun ca o comparatie e dificila intre cei 2, e ca si cum am compara pe Neymar (care are un stil similar cu al lui Messi) cu Suarez sau pe Bruno Fernandes cu Haaland. Pana la urma Messi si Ronaldo sunt doi titani si nu cred ca mai au ceva de demonstrat, de asta cumva mi se par enervante eternele comparatii intre ei. Alegerea intre ei e o chestie ce tine de gusturile fiecaruia, eu il prefer pe Messi ca mi se pare un jucator mai spectaculos, dar nu pot sa il critic pe Ronaldo desi si el a avut destule derapaje si esecuri in ultimii ani...

107889588095945
George George  •  21 Septembrie 2021, 16:09

Nu stiu la ce club se va transfera Haaland, dar nu putem fi siguri ca la noua grupare, oricare va fi aceea, norvegianul va dovedi aceeasi eficacitate. Normal ar fi sa convinga, sa confirme, dar sunt exemple de fotbalisti plecati de la Dortmund care n-au confirmat la Bayern sau la United (pana acum, Sancho este doar o rezerva)! Campionatele din Anglia, Spania (fara implicarea Barcelonei) si Italia sunt mai echlibrate decat oricand, insa cel din tara iberica are un deficit de imagine; in schimb, in Franta si Germania lucrurile sunt clare, cu PSG si cu Bayern dominand net! Messi are valoare sa li se alature lui Mbappe, Neymar si Di Maria in tetativa de a cuceri o editie a Ligii Campionilor, dar va fi mult mai greu decat la Barcelona!

103538191253799
Paco Raceanu  •  21 Septembrie 2021, 16:07
Postat de 11dumbledore pe 21 Septembrie 2021, 14:40

Adaptarea la un club nou nu tine doar de valoarea fotbalistica (care nu cred ca ii lipseste), ci si de alte aspecte. Messi e cunoscut ca fiind un jucator introvertit, cu o personalitate mai ciudata, or de asta cred ca in primul rand e dificila integrarea sa ca om intr-un lot complicat cum e cel al lui PSG. Apoi, mutarea se face la o varsta la care evident ca nu mai are motivatia si prospetimea din tinerete. Exemplul cu Ronaldo la 19 ani vs Messi la 34 nu mi se pare fericit. Ronaldo la 19 ani venea cu entuziasm si cu dorinta de a demonstra si de a deveni mai bun, intr-o echipa a lui Utd cu un grup puternic si unit (dominat de jucatori cu experienta ca Giggs, Scholes, Ferdinand, van der Saar) si cu un antrenor legendar. Messi vine dintr-o alta postura: de lider absolut al Barcelonei si de om care a castigat aproape totul in fotbal si care e legenda a sportului, astfel incat banuiesc ca e frustrant pt el sa fie rezerva sau sa fie schimbat in cursul unui joc important. Nici Ronaldo nu cred ca ar reactiona prea bine intr-o astfel de situatie si a facut deseori crize la iesirea de pe teren in trecut (acum e mai linistit ca e clar ca in grupul actual de la Utd e vazut ca lider absolut de jucatorii tineri din lot, dar si de antrenor). Ceea ce am zis mai sus nu inseamna ca sunt de acord cu gestul lui Messi fata de Pochettino, care a fost total gresit. El are o varsta si ar tb sa inteleaga ca tb sa se comporte cu maturitate chiar si in situatii cu care nu s-a intalnit la Barcelona.

Latura introvertita a lui Messi reprezinta un handicap care ii apartine exclusiv, este o bila neagra care nu poate fi vazuta ca o scuza in favoarea sa, dimpotriva! Evident ca nu facem comparatie dintre Ronaldo la 19 ani si Messi la 34 (analogia din comentariul trecut era o replica la comparatia ta). Comparatia corecta se face intre Messi la 34 de ani, care are mari probleme de adaptare si exprimare fotbalistica la un alt club (deocamdata) si CR7 la aceeasi varsta de 34 de ani, transferat la Juve, unde a demonstrat ce este cel mai eficient si mao bun marcator si in acest campionat, iar in final la 37, cand demonstreaza ca poate fi din nou cel mai eficient din alt campionat. Practic, prin faptul ca CR7 a dovedit eficenta maxima in 3 campionate diferite, cele mai bune din lume (Anglia, de doua ori, Spania si Italia), cel mai bun marcator din istoria CL si, la 37 de ani, golgheterul Camp european si cel mai bun marcator din istoria nationalelor, dovedeste ca este indubitabil cel mai eficient fotbalist din istorie. Nici faptul ca Messi nu joaca varf impins nu este un dezavantaj pt el, intrucat, pe de o parte nici CR7 nu fost mereu varf impins, jucand aripa (postura din care a inscris frecvent), doar in ultimii ani jucand varf, iar pe de alta parte Messi are un post indefinit, el este doar ce vrea el si doar in atac, are libertatea absoluta sa joace unde si ce vrea el in faza de atac (si la Barca si la PSG). In fine, ma bucur ca suntem de acord cu privire la gestul de impolitete.

11dumbledore
11dumbledore  •  21 Septembrie 2021, 14:40
Postat de Paco Raceanu pe 21 Septembrie 2021, 12:13

Ai dreptate cand spui ca e diferit sa schimbi cluburi la 19 ani, prin comparatie cu a schimba la 34 de ani. Dar impotriva logicii tale, care este evident gresita. La 19 ani nu ai experienta necesara de a te adapta imediat si a-ti dovedi eficienta maxima, dimpotriva ai nevoie de mult timp, in primul rand pt a creste valoric. Lui Ronaldo nu i-a trebuit mult timp, intrucat calitatile si valoarea si-au spus de indata cuvantul. In schimb, la 34 de ani ar trebui sa ai toata experienta si maturitatea sportiva, tehnica si umana, pt a te integra mult mai repede si a-ti dovedi eficienta. Cat priveste faptul ca Messi a fost ridicat de catre Xavi si Iniesta, aceste lucru este indubitabil. De fapt, Barca a fost o echipa cu adevarat imbatibila in Europa si in lume cat au fost cei doi (veritabilele motoare in jocul Barcei), dupa ei, Barca cu Messi a devenit un club mediocru in competitiile internationale, neapropiindu-se de trofee, ba chiar a trait niste rusini istorice cu Messi in teren. In fine, marea problema a momentului nu o reprezinta eficienta lui Messi la un alt club, care deocamdata se lasa asteaptata, ci lipsa sa flagranta de caracter atunci cand a refuzat sa-i ofere mana antrenorului sau. In raporturile cu antrenorul, superiorul sau ierarhic, Messi este doar unul dintre fotbalistii echipei PSG, mai ales ca nu a dovedit nimic in plus fata de ceilalti pana acum. Gestul lui Messi, dincolo de dovada de proasta crestere, este si un prost exemplu pt ceilalti., fiind un reper in fotbal.

Adaptarea la un club nou nu tine doar de valoarea fotbalistica (care nu cred ca ii lipseste), ci si de alte aspecte. Messi e cunoscut ca fiind un jucator introvertit, cu o personalitate mai ciudata, or de asta cred ca in primul rand e dificila integrarea sa ca om intr-un lot complicat cum e cel al lui PSG. Apoi, mutarea se face la o varsta la care evident ca nu mai are motivatia si prospetimea din tinerete. Exemplul cu Ronaldo la 19 ani vs Messi la 34 nu mi se pare fericit. Ronaldo la 19 ani venea cu entuziasm si cu dorinta de a demonstra si de a deveni mai bun, intr-o echipa a lui Utd cu un grup puternic si unit (dominat de jucatori cu experienta ca Giggs, Scholes, Ferdinand, van der Saar) si cu un antrenor legendar. Messi vine dintr-o alta postura: de lider absolut al Barcelonei si de om care a castigat aproape totul in fotbal si care e legenda a sportului, astfel incat banuiesc ca e frustrant pt el sa fie rezerva sau sa fie schimbat in cursul unui joc important. Nici Ronaldo nu cred ca ar reactiona prea bine intr-o astfel de situatie si a facut deseori crize la iesirea de pe teren in trecut (acum e mai linistit ca e clar ca in grupul actual de la Utd e vazut ca lider absolut de jucatorii tineri din lot, dar si de antrenor). Ceea ce am zis mai sus nu inseamna ca sunt de acord cu gestul lui Messi fata de Pochettino, care a fost total gresit. El are o varsta si ar tb sa inteleaga ca tb sa se comporte cu maturitate chiar si in situatii cu care nu s-a intalnit la Barcelona.

103538191253799
Paco Raceanu  •  21 Septembrie 2021, 12:13
Postat de 11dumbledore pe 21 Septembrie 2021, 00:16

Poti sa scrii si fara sa jignesti. Una e sa tot schimbi cluburi de la 18-19 ani, alta e sa o faci pt prima data la 34. E evident ca un om ca Messi, care e un introvertit si nu are carisma lui Ronaldo, se va integra cu atat mai greu, cu cat vine dupa 21 de ani la acelasi club. Aici si autorul articolului a punctat corect, ca stilul actual de joc al lui Ronaldo ii permite sa se adapteze mult mai usor la un nou club, pt ca el joaca varf impins, bazat pe calitatile lui fizice si rata mare de finalizare, spre deosebire de Messi care e invatat cu un stil mai combinativ. Totusi, cliseul asta ca Messi a depins doar de Xavi si Iniesta e obositor. Messiba castigat trofee si fara cei 2. Apoi, si Ronaldo a avut de-a lungul timpului coechipieri de valoare, ca doar a jucat numai la echipe de top (United, Real, Juventus), dar nimeni nu a zis ca a fost "pus in evidenta" de acestia.

Ai dreptate cand spui ca e diferit sa schimbi cluburi la 19 ani, prin comparatie cu a schimba la 34 de ani. Dar impotriva logicii tale, care este evident gresita. La 19 ani nu ai experienta necesara de a te adapta imediat si a-ti dovedi eficienta maxima, dimpotriva ai nevoie de mult timp, in primul rand pt a creste valoric. Lui Ronaldo nu i-a trebuit mult timp, intrucat calitatile si valoarea si-au spus de indata cuvantul. In schimb, la 34 de ani ar trebui sa ai toata experienta si maturitatea sportiva, tehnica si umana, pt a te integra mult mai repede si a-ti dovedi eficienta. Cat priveste faptul ca Messi a fost ridicat de catre Xavi si Iniesta, aceste lucru este indubitabil. De fapt, Barca a fost o echipa cu adevarat imbatibila in Europa si in lume cat au fost cei doi (veritabilele motoare in jocul Barcei), dupa ei, Barca cu Messi a devenit un club mediocru in competitiile internationale, neapropiindu-se de trofee, ba chiar a trait niste rusini istorice cu Messi in teren. In fine, marea problema a momentului nu o reprezinta eficienta lui Messi la un alt club, care deocamdata se lasa asteaptata, ci lipsa sa flagranta de caracter atunci cand a refuzat sa-i ofere mana antrenorului sau. In raporturile cu antrenorul, superiorul sau ierarhic, Messi este doar unul dintre fotbalistii echipei PSG, mai ales ca nu a dovedit nimic in plus fata de ceilalti pana acum. Gestul lui Messi, dincolo de dovada de proasta crestere, este si un prost exemplu pt ceilalti., fiind un reper in fotbal.

radu876
radu876  •  21 Septembrie 2021, 07:31

se vorbește prea mult despre unde se va transfera haaland și pe ce sumă; se vorbește prea puțin despre fotbal. asta, cu regret, aș numi-o gigi's legacy.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează