Comentarii (74)
florar
florar  •  27 Septembrie 2021, 14:22
Postat de 1947forumer pe 27 Septembrie 2021, 12:48

Ok, tu cetatean platitor de taxe si impozite, care ai contribuit tu, importantule, cu BANII TAI, la construirea stadionului Steaua, iti doresti ca clona FC Fcsb 2003 sa joace pe acest stadion. Eu, tot cetatean platitor de taxe si impozite, nu imi doresc sa joace. Cum facem? Altceva: ilegal va fi daca va juca aceasta echipa-clona in Ghencea, nu daca nu va juca. Intai trebuie sa-si plateasca datoria fata de stat (37 mil euro), pana nu se termina procesul nu o poate face si sunt convins ca nici dupa nu o va face. Iarasi, eu, cetatean platitor de taxe si impozite, nu sunt de acord ca un rau-platnic dovedit sa inchirieze iar o structura a statului a carei chirie nu a platit-o in trecut, recuperarea sa fiind facuta de stat abia dupa un proces de un an de zile. Daca statul ii inchiriaza acestui rau-platnic dovedit structura ce-i apartine, atunci INCALCA LEGEA !

Baietas,datorii de netagaduit a avut CSA si AFC pe anii in care ati cerut palmaresul!!!!O parte din aceste datorii spre rusinea vostra au fost platite de Becali!!!!Deci platiti intai voi datoriile istorice si apoi vorbiti de datoriile lui Becali inchipuite de Talpan!!!!Drept este ca echipa-firma care a avut datori la stat sa nu mai primeasca nimic moca!!!!Statului nu i se aplica dar privatilor da...

regal.sport.csa.selimbar
regal.sport.csa.selimbar  •  27 Septembrie 2021, 13:45
Postat de csasteauabucuresti pe 27 Septembrie 2021, 13:05

Un club mic ca Fcsb nu poate fi gazdă pe stadionul Stelei.

Un club mare nu poate avea in total 400 de suporteri cum are CSA, care bat femei, care au derapaje xenofobe si rasiste.

florar
florar  •  27 Septembrie 2021, 11:36

Domnule Stiblea ,mai este un aspect de care nimeni nu vorbeste si ma intreb de ce????Mutarea unui meci socotit acasa de la Cluj la Bucuresti nu influienteaza intrecerea sportiva????Cum ar fi ca Becali sa fi jucat meciul cu Botosani la Bucuresti?????Daca echipele pot juca la rivalele din campionat meciurile directe de buna voie de ce ne mai trebuie atatea stadioane????

c23665
c23665  •  27 Septembrie 2021, 07:41

Nu există clubul de fotbal Steaua, ci secția de fotbal a Clubului Sportiv al Armatei STEAUA!

utilizator șters
utilizator șters  •  27 Septembrie 2021, 16:54

https://campaniamea.declic.ro/petitions/stop-finantarii-cu-bani-publici-a-csa-steaua?source=whatsapp

regal.sport.csa.selimbar
regal.sport.csa.selimbar  •  27 Septembrie 2021, 13:41
Postat de 1947forumer pe 27 Septembrie 2021, 12:48

Ok, tu cetatean platitor de taxe si impozite, care ai contribuit tu, importantule, cu BANII TAI, la construirea stadionului Steaua, iti doresti ca clona FC Fcsb 2003 sa joace pe acest stadion. Eu, tot cetatean platitor de taxe si impozite, nu imi doresc sa joace. Cum facem? Altceva: ilegal va fi daca va juca aceasta echipa-clona in Ghencea, nu daca nu va juca. Intai trebuie sa-si plateasca datoria fata de stat (37 mil euro), pana nu se termina procesul nu o poate face si sunt convins ca nici dupa nu o va face. Iarasi, eu, cetatean platitor de taxe si impozite, nu sunt de acord ca un rau-platnic dovedit sa inchirieze iar o structura a statului a carei chirie nu a platit-o in trecut, recuperarea sa fiind facuta de stat abia dupa un proces de un an de zile. Daca statul ii inchiriaza acestui rau-platnic dovedit structura ce-i apartine, atunci INCALCA LEGEA !

CSA a mărit chiria stadionului de pe o zi pe alta, de la 17.000 eur la 23.000 eur pe meci plus taxe organizare, aproape 40.000 eur ( cât toată divizia A ). Becali doar a cerut ca statul ( CSA ) sa dea cu matura, sa facă curat, sa modernizeze arena dacă tot suma este de 40.000. Sa îți asigure tie confortul ca lângă tine erau coji de semințe de dinainte de revoluție. Tu comentezi ca ai același drept ca plătitor de taxe doar ca reprezinți 400 de oameni si o sursa de cheltuiala ( aproape 3 milioane de euro pe an echipa plus stadionul ) si pe de cealaltă parte 4,5 milioane de oameni si o sursa de venituri pentru stat. Vei vedea Steaua ( FCSB ) in Ghencea cum ati văzut tricourile pe umeras, marca prezentare in stil comunist pentru cei 400 de sectanți Peluza Sud

1947forumer
1947forumer  •  27 Septembrie 2021, 12:48

Ok, tu cetatean platitor de taxe si impozite, care ai contribuit tu, importantule, cu BANII TAI, la construirea stadionului Steaua, iti doresti ca clona FC Fcsb 2003 sa joace pe acest stadion. Eu, tot cetatean platitor de taxe si impozite, nu imi doresc sa joace. Cum facem? Altceva: ilegal va fi daca va juca aceasta echipa-clona in Ghencea, nu daca nu va juca. Intai trebuie sa-si plateasca datoria fata de stat (37 mil euro), pana nu se termina procesul nu o poate face si sunt convins ca nici dupa nu o va face. Iarasi, eu, cetatean platitor de taxe si impozite, nu sunt de acord ca un rau-platnic dovedit sa inchirieze iar o structura a statului a carei chirie nu a platit-o in trecut, recuperarea sa fiind facuta de stat abia dupa un proces de un an de zile. Daca statul ii inchiriaza acestui rau-platnic dovedit structura ce-i apartine, atunci INCALCA LEGEA !

florar
florar  •  27 Septembrie 2021, 11:32
Postat de ucluj2011 pe 27 Septembrie 2021, 08:56

Becali este un circar , o știe o Lume întreagă. Și bineînțeles că are și fanii lui , oameni cărora le place circul și bălăcăreala , așa cum sunt cei câțiva FCSBiști postaci de meserie. Nimic nou sub soare!!! În privința stadionului , Becali ar avea dreptate cumva (dacă plătește , oricine poate juca acolo , așa este legal) , DAR din punct de vedre MORAL , (ceea ce de cele mai multe ori ESTE și TREBUIE SĂ FIE mult mai important decât d.p.d.v. legal) , cei de la CSA au dreptate "până la Dumnezeu și o treaptă mai sus"!!! Becali și trompetele lui penibile care comentează pe acest site ar face EXACT LA FEL dacă ar fi în locul celor de la CSA , numai că , ca să recunoști asta și să nu faci valuri pe uscat și să te bagi în seamă aiurea aiurea , trebuie să ai onoare , clasă , să fii un om corect și FairPlay..... ceea ce nu este cazul trompetelor ridicole ale lui Gigi Becali de pe acest site.

Uite unde era civilizatul!!!!Ba ,in primul rand voi trebuia sa protestati pentru ca echipa voastra nu a mai jucat un joc socotit acasa la Cluj!!!!!Oare integritatea competitiei nu are de suferit????Ca integritatea clujenilor s a dus de mult ....Uite ,nu mai mira pe nimeni ca tatal lui Dulca vorbeste ca a fost contactat de oficialii CFR dar clubul Chindia nu stie nimic....

geogeo
geogeo  •  27 Septembrie 2021, 11:15
Postat de tosha pe 27 Septembrie 2021, 08:59

domnule Stirbea, cand o sa plateasca fcfcsbsa prejudiciul de 37 de milioane de euro, atunci mai mult ca sigur ca si ei vor putea sa joace pe minunatul stadion Steaua. nu este rea vointa. nu sunt nici emotii, despre care vorbiti cu atata jale. este punct si simplu despre recuperarea unui prejudiciu. absolut toate echipele au drept si vor putea juca pe stadionul Steaua. mai putin una. ce este atat de neclar? de unde atata nedumerire?? daca tot va simtiti jefuiti din banii publici, puneti banuti mana de la gura, toti astia care sustineti sus si tare primirea *** pe Steaua. poate rezolvati si cu prejudiciul ala. ***, nu de mafia generalizata din fotbalul romanesc si cangrena care omoara sportul in general. "ziaristilor si gazetarilor care sunteti"

Prejudiciul ala exista numai in mintea unor infierbantati a tine. N-au facut stadionul din banii lor nici Talpoi, nici Miu, nici Ogararu sau Ciuca, l-au facut din bani publici, iar banii publici trebuie sa sustina comunitatea nu numai pe unii "favoriti ai soartei".

raspunzel
raspunzel  •  27 Septembrie 2021, 08:03
Postat de anatol_karagandici pe 26 Septembrie 2021, 23:20

Striblea, sa ne spui si noua daca SRI ar inchiria palatul de la Olanesti (ala pe care a pus mana sa-l foloseasca pe post de casa de protocol) pentru o paranghelie de-a fratilor Sile si Nutu Camataru? Daca aia ar depune o cerere (legitima in opinia ta, nu-i asa? ca doar e o cladire pentru evenimente, protocol etc) si SRI ar refuza (legitim zic eu, dat fiind statutul in societate al celor doi infractori notorii) ai canta aceeasi melodie pe care o "canti" in acest asa-zis "articol"?

Anatol_Skonto riga ( ca banuiesc ca esti rapidist dupa postarile mai vechi) - sa incerc sa-ti explic si tie ce si cum ( nu ca ar folosi la ceva argumentele logice la tine dar na...) Daca SRI ar inchiria Vila aia si ar veni oricine ar fi dispus sa o inchirieze si sa plateasca suma ceruta .... normal ar fi sa o inchirieze . Nu are SRI caderea/sarcina sa stabileasca ca Sile si Nutu sunt .... asta e treaba altora . Nu poate SRI/MAPN sa aleaga cui da acces si cui nu da acces pe baza unor criterii subiective ( gen asta ma enerveaza , asta nu-mi place mie , asta m-a batut cand eram mic ...) Daca Stadionul Ghencea era facut din banii personali ( fonduri private) ale lui Talpan, Peluza Sud, generalilor care conduc acolo - atunci puteau face cu el ce si cum doreau. Dar , din pacate pentru ei, modernizarea e facuta cu BANI PUBLICI , intretinerea stadionului se face tot din BANI PUBLICI si in conditiile astea ar trebui ca accesul sa fie permis in conditii egale tuturor. Si inca ceva- crezi ca daca aveau legea in spate se mai ascundeau ei ca au platit transportul si cazarea altora? NUUUU

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează