Comentarii (452)
sportix
sportix  •  16 Iulie 2023, 14:46

Un fotbalist urias dl. Stoica, sunt convins ca toti suporterii Stelei din ambele parti au un respect enorm pentru fotbalistul si capitanul Tudorel Stoica. Din nefericire ca om, niciodata nu a fost suspectat de inteligenta mare si asemeni domnilor Lacatus si Piturca, nu are nici un drept sa spuna ca Steaua e aia sau cealalta, din contra trebuie sa respecte suporterii ambelor tabere si sa-si tina gura acasa pentru ca veti vedea, intr-un final, Steaua va deveni din nou una, sub o forma sau alta, si atunci isi vor inghiti limba si cuvintele urate pe care le-au adresat de-a lungul timpului.

alex_stef22
alex_stef22  •  16 Iulie 2023, 14:45
Postat de Andrei71 pe 16 Iulie 2023, 14:33

Nu te pune la mintea ăstora!!! Cat de mare a fost Lăcătuș și talpanistii tot l au gratulat cu mascări după meciul de baraj contra Carmen...Și ai dreptate...o parte din fostele glorii au rămas tot la Aro- ul vechi primit în comunism ,video plsyerele traficate ...Se mai și lauda...Ăștia vorbesc de Becali pentru ca de altceva nu pot ! Erau nemulțumiți pentru ca Becali nu le făcea agape ,nu i invita l loje la meciuri cu Real Madrid nu i numea pe toti ca antrenori...Acum se fac a susține pe talpaniști dar au uitat sa mai ceara bilete ,sa se autoinvite ca antrenori ...

Pot sa vorbească de oricine și de orice cât timp are legătură cu Steaua. Echipa pentru care au făcut performanță. De patronul fcsb vorbesc din doua motive. Primul fiind acela ca patronul fcsb a radiat Steaua, echipa pe care o susțineam și eu. Iar al doilea motiv este cel in care patronul fcsb susține ca echipa lui, fcsb, este Steaua, adică echipa, identitatea și continuitatea juridica radiate tocmai de el. Faptul ca exista o echipa care poarta numele de Steaua nu înseamnă că este continuitatea celei care a câștigat cupa campionilor. Acea echipa nu mai exista, a fost radiata de patronul fcsb. Zi buna

gonzales
gonzales  •  16 Iulie 2023, 14:44
Postat de jean_gabin pe 16 Iulie 2023, 14:34

Prin ce a insemnat el pentru Steaua ca jucator si capitan al echipei care a cucerit liga campionilor Dl Stoica are dreptul sa spuna orice. Ceea ce nu inseamna ca acesta are automat si dreptate.

Toata lumea are dreptul sa spuna orice, nu doar Tudorel Stoica - totusi, lasa-ma sa cred ca traim in democratie, intr-o societate libera, unde nu ti se pune pumnul in gura daca spui ceva ce nu convine altora. In rest, de acord, nu inseamna ca daca spui ceva ai si dreptate.

stark
stark  •  16 Iulie 2023, 14:43

In incheiere, Tudorel Stoica este o emblema a clubului stelist. Un om care a demonstrat lucruri, nu vorbe. O tinta vulnerabila pentru turma fecesebista becalista antistelista condusa de Valah si ceilalti colindatori. Tudorel, are totusi coloana vertebrala si va termina cu ea pe schelet spre deosebire de idolul antistelistilor fecesbisti mihai molusca stoica care a trecut prin stagii de soparla, sarpe, puscarias, guster... etc.

odoacru
odoacru  •  16 Iulie 2023, 14:42
Postat de jean_gabin pe 16 Iulie 2023, 14:34

Prin ce a insemnat el pentru Steaua ca jucator si capitan al echipei care a cucerit liga campionilor Dl Stoica are dreptul sa spuna orice. Ceea ce nu inseamna ca acesta are automat si dreptate.

Are toata dreptatea din lume.

saviola3_4
saviola3_4  •  16 Iulie 2023, 14:42
Postat de corectorul pe 16 Iulie 2023, 14:34

UEFA nu are nicio treaba in subiectul asta, intrucat nu are competenta sa decida in privinta numelui sau palmaresului unui club intern. Competenta asta revine organelor jurisdictionale interne. Iar jurisdictiile-judiciare interne au decis definitiv ca FCSB nu este Steaua si nu are dreptul sa i poarte denumirea si sa i foloseasca marca. In continuare se judeca si dreptul asupra palmaresului. Competenta UEFA se rezuma la a lua act de ce ii comunica forurile interne. Iar forul intern, FRF, i a comunicat UEFA participarea FCSB la competitiile interne asociat palmaresului Stelei, fara sa ii atribuie FCSB ului si denunirea de Steaua, caci ii este interzis. Cand se va transa definitiv si chestiunea palmaresului, atunci vor exista doua variante: 1. Daca instantele vor decide ca entitatea lui Becali detine palamareaul, ca o continuatoare a Stelei, atunci FCSB va participa in continuare in conditiile actuale (adica cu dreptul de a folosi palameresul, dar fara dreptul de a folosi numele Steaua, caci instantele au decis definitiv ca entitatea juridica a lui Becali nu a preluat si denumirea Steaua si marca, motiv pt care nu are dreptul sa foloseasca aceasta denumire). 2. Daca instantele vor mentine deciziile de fond existente si vor decide definitiv ca FCSB nu are dreptul la palmaresul Stelei, atunci FCSB va fi deposedata de toate facilitatile acestui palmares, urmand ca FRF sa i comunice acest lucru UEFA, care va lua act de aceasta realitate si va proceda in consecinta. Atat!

Ai perfecta dreptate. Eu de ani de zile zic ca uefa e neinformata. Si in fond cine e si uefa asta sa decida ei cine are cupa campionilor? Din cate stiu eu exista procese castigate care spun clar ca noi astia din 2017 am castigat clar atunci in 86. Cu greu dar am reusit! Ce atata uefa in sus uefa in jos ...judecatorii din tribunalele civile romane hotarasc palmaresul echipei si din cate stiu liga campionilor e inmanata anual de un complex de 3 judecatoare de gen feminin ( ca nu discriminam) plus unul de militari romani, eu asa am fost informat. Sa hotarasca uefa la ei acolo nu la noi baa!

odoacru
odoacru  •  16 Iulie 2023, 14:42

Tudorel inseamna Steaua, titluri, performantă, se trezesc cativa neica nimeni sa-l conteste....se mai dau si stelisti gretosii.

Andrei71
Andrei71  •  16 Iulie 2023, 14:40
Postat de Alex_alex51 pe 16 Iulie 2023, 14:34

Sa mediatizezi ani la rând o chestiune unde nu exista nici un document de vânzare-cumparare , asta înseamnă să fii jurnalist la GSP , de aproape 10 ani , doar se vorbește fără nici un document legal făcut public , daca el zice că are semnăturile generalilor , unde e contractul de vanzare- cumpărare , unde e inregistrat ?? Cum zici și tu e democrație , dar se pare că democrația e doar pentru unii ....( Jiji și slujitori lui ) când vine cineva cu alta opinie , hop aceași placa ( bani publici ) cat de mizerie de jurnalist sa nu observi că sportul romanesc fara bani publici nu exista ? Cum sa speli oamenii pe creier cu aceleași lucruri zi de zi , articole de *** , fara nici un document legal ? Unde este democrația stimate domn?? Așa ai învățat să îți faci meseria?? Asta înseamnă democrația pentru tine ? Care țipă mai tare și are influență ?

Nu cunosti lucrurile despre care vorbești! Becali a dat bani pe acte AFC cu promisiunea sa i se echivaleze sumele date în acțiuni la o noua echipa ! Asta s a întâmplat în 2003 ! Deci ,ce acte de vânzare cumpărare ?

roja_azul76
roja_azul76  •  16 Iulie 2023, 14:39
Postat de saviola3_4 pe 16 Iulie 2023, 14:30

L ai uitat pe nea Piti. Piti impreuna cu Paunescu au capusat steaua pe vremea afc ul. Cand s a ingrosat gluma l au adus pe jijel pe post de marioneta sa bage banii el asi sa sifoneze ei. Mai tineti minte cat de inversunat era nea piti prin 200 2001 si cum se certa cu hagi pe motivul ca gica era impotriva trecerio de la afc la societate pe actiuni? Eeeh cand a primit 4 la suta a fost bine. Cand a vandut actiunile primite cadou acel 4% cu 500k de Usd a fost bine. Ulterior a mai antrenat Steaua pana cand, la un moment dat l a lovit amnezia , cred ca e virus ceva in cazarma ca nu a fost doar nea Piti. A uitat brusc unde a foat actiinar cui ai cum a vandut actiunile. E greu sa iti revii din ...amnezie. Sa il intelegem e boala crunta. Intre timp nea piti vinde mastia la armata incearca si el sa supravietuiasca cum poate....

Gigel a fost dirijat de catre Paunescu si Piti, pana a intevenit"cineva" din familie si i-a deschis ochii! Practic, a fost un fel de Turcu la Dinamo, cu Badea si Borcea pe post de "dirijori"!

fcsb_clar_e_steaua
fcsb_clar_e_steaua  •  16 Iulie 2023, 14:38
Postat de fecalii77 pe 16 Iulie 2023, 14:03

Bună ziua, Dane un articol ca toate celelalte scrise de pressa română în ultimii ani, fără acoperire. Eu țin cu Steaua de 40 de ani, nu cu talpan nu cu oile. Țin cu Steaua, punct. Îți explic eu dar putem avea și o discuție față în față dacă nu o să mă fac înțeles. La ora asta masa mare de suporteri ai lui fcfcsbsa despre care vorbești este formată din oameni de la țară din provincie să fim înțeleși. În București este clar toată lumea știe cine este Steaua, și mai ales faptul că fcsb nu este Steaua. O echipă care nu are identitate nu poate să fie cea care a fost și va fii Steaua București. O țară întreagă știe că fcfcsbsa nu este Steaua. Doar presa din România susține asta binenteles cu mici excepții. Steaua nu a avut nu are și nu va avea patron investitori. Steaua este a românilor, precum și celelalte echipe de tradiție din România. Tu ești un ziarist nu poți să-i răspunzi lui Tudorel pentru că nu ai demonstrat nimic în contextul în care știi foarte bine că presa din România este aservită puterii și intereselor. Vorbești de comunism, păi tu părinții noștri eu nu suntem din filmul ăla, păi aici este problema că ai uitat. Păi atunci era într-adevăr un singur om care conducea și eram sub papuc dar acum copii sunt violați în plină stradă, bătrânii sunt maltratați în azile și exemplele pot continua. Deci consideri tu că este mai bine. Iar o dovadă de inducere în eroare a oamenilor. Scrie corect punctual cinstit. Dumnezeu să te ajute să faci editoriale cu cap.

Și dacă e așa, cu mulți suporteri la CSA, in București, de ce sunt numai câteva sute la meciurile CSA? De ce la FCSB sunt mult mai mulți? Pentru că identitatea unui club nu e dată de un conducator, e dată de suporteri, de istoria sa, de performanță. E adevărat că s-a pierdut din identitatea Stelei de dinainte de anii 90 și ceva timp după anii 90, însă e același club, alte vremuri, cu altă conducere. Soluția e CSA Steaua? Un nou club, reînființat? N-as crede. N-ai cum să susții un alt club, eu nu susțin un alt club, susțin Steaua, din A, care nu a retrogradat niciodată și a continuat tradiția când unii au lăsat clubul de izbeliște.

  • 1
  • •••
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • •••
  • 46
Comentează