Comentarii (17)
Mitica59
Mitica59  •  15 Februarie 2026, 13:13

Domnul Coman,presedinte,sau ce este (ca la noi nu se prea stie),este furat flagrant intr-o perioada scurta de timp,adeschis cutia Pandorei,trebuie ,sanctionat ,bla,bla,bla,ca vezi doamne noi sintem cu deontologia in singe ,s,a,m,d. Dar,dar domnii (cavalerii?),platiti regeste,aparati,de organisme si regulamente........ Ginditi- va si la numarul acela de spectatori,platitori de bilete,veniti sa vada un spectacol sportiv ,nu teatru. HAI CU TOTII IMPLICATI IN ACEST FENOMEN SA VEDEM CE ESTE DE FACUT. Voi merge asta seara la Craiova,sa va daca sint sperante.

Bazacon
Bazacon  •  15 Februarie 2026, 10:52

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

bogat
bogat  •  15 Februarie 2026, 08:42

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

petre47
petre47  •  15 Februarie 2026, 08:36

Mai, voi astia care scrieti aiurea prin ziare! Habar nu aveti ce inseamna cand fluira arbitrul! In acel moment se opreste jocul. Deci, daca a fluierat inainte ca mingea sa ajunga in poarta nu discutam de gol. Si asa s-a intamplat! Deci Argesului nu "i s-a luat" niciun gol. Ca arbitrul a fluierat degeaba , ca arbitrul a dat lovitura degeaba acestea sun fazele de comentat si pentru ele trebuie sanctionat!

Bazacon
Bazacon  •  15 Februarie 2026, 07:40

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dinamobuc01
dinamobuc01  •  14 Februarie 2026, 20:17

Inteleg frustrarea celor de la Arges,imi aduce aminte de o faza intamplata la meciul Marseille-Dinamo,atunci ,la fel ca si la Ploiesti arbitrul a fluierat inainte ca mingea sa intre in poarta.Radu Petrescu a fluierat inainte ca mingea sa intre in poarta si asta a fost marele sau ghinion(deh mingea a intrat in poarta) ,cel mai probabil a fost informat de eroarea anterioara la acordarea loviturii libere,dupa cum au fost si alte pareri in sensul acesta.Consider ca ar fi totusi nedrept sa fie prea aspru pedepsit fiindca in ultimul timp a avut arbitraje bune ;iar cei de la Pitesti ar trebui sa fie mai preocupati mai intai de jocul echipei.

band1t
band1t  •  14 Februarie 2026, 18:01

"Am ajuns s-o vedem și p-asta. Cum un arbitru, într-un campionat mai inflamat ca oricând, face din gol negol " Gresit domnule Margarit... Cand a luat Astra campionatul, domnul arbitru Coltescu a anulat 3 goluri (ale Stelei) intr-un meci Astra - Steaua => a castigat astra cu 2-0 si apoi a castigat campionatul.... Apoi, cand a castigat cfr unul dintre multele campionate luate cu japca si arbitri, acest domn Radu Petrescu a anulat un gol al sibiului intr-un meci Sibiu - cfr, si apoi cfr a luat campionatul si sibiul a retrogradat.... Deci probabil dumneata ai trait mai putin, sa nu cunosti fotbalul despre care scrii... Ia uite: https://www.youtube.com/watch?v=IGqgRPkKEig si https://www.facebook.com/reel/885272964308182

Goe1999
Goe1999  •  14 Februarie 2026, 15:56

Ce s-a întâmplat la golul anulat al Argeșului a fost o catastrofă, dar nu neapărat legată de jocul de fotbal. Este ceva ce s-a întâmplat în mintea unui om care era arbitrul meciului. O adevărată catastrofă fotbalistică, joc de picior adică, a fost pasa de gol dată de un petrolist (aparător, om sucit, care ataca propria poartă, nu mai știu ăștia nici să o întorcă ca la Ploiești) la golul validat al Argeșului. Pe Argeș în jos, o lume cu fundul în sus...

Go4it
Go4it  •  14 Februarie 2026, 11:41
Postat de adyy25 pe 14 Februarie 2026, 10:58

Pai ai spus singur de ce a facut acea greseala. Pt ca stia ca gresise cu acea lovitura libera. Ce ar fi spus lumea daca se dadea gol dintr-un fault inexistent? Greseala majora! Fcsb a facur scandal imens pt un astfel de fault, inventat, din care nici macar nu s-a inscris. Asa ca omul stia ca daca iese ceva din acea lovitura, va fi considerata o greseala majora. Asa ca, a zis sa faca smecheria asta, pt ca riscul sa iasa gol, rapid, asa cum s-a intamplat, era relativ mic. Daca e sa fim corecti, acel gol nu trebuia validat, pt ca ar fi iesit dintr-o greseala, dintr-un fault inexistent. Asa ar fi spus toti, daca se marca. Iar despre smecheria asta, de a fluiera imediat, dupa un corner dat gresit, pt a indrepra lucrurile, vorbeau si fostii arbitri inainte, in emisiuni. Ok, ei spuneau de aceasta practica, dar care nu (prea) e corecta. Insa o explicau ca se intampla, pt ca arbitrii doresc in sinea lor, sa indrepte o greseala. Asadar. Lasati teoriile conspirationiste. Stiti f bine motivul pt care a fluierat la acea faza. Ca nu e legal, ca trebuia sa lase asa greseala initiala si sa o accepte, ducand la un gol incorect al Argesului, asta nu mi se pare flagrant. De fapt, s-a facut dreptate!!! Argesul nu trebuia sa inscrie la acea faza: nu a fost fault. Mijloacele folosite? Scopul scuza mijloacele, ziceau unii. Da, eu prefer pe total, egalitatea, corectitudinea. Sa nu gresesti intr-un meci, in favoarea unei echipe, influentand castigatoarea. Mai degraba gresesti si pro si contra.

Teoria ta nu tine: ai dat fault, asta e, iti asumi. Cate goluri nu sau dat din Cornere eronate?, care sunt tot lovituri libete, sau din auturi eronate, s.a.m.d. Practic, in felul asta s-a mai facut liber un loc in Play-off, ca sa fim siguri ca intra cine trebuie!

luter
luter  •  14 Februarie 2026, 11:26

mai omeni buni ,nu va mai toloniti pe jos de ciuda ca petrescu este ametit dea binelea ,asa a fost scenariu de la casutele cu bani ce naiba ,toata lumea stie de nemernicia caselor de pariuri ,vrei sponsorizare babana , trantesti ceva si pentru noi sa iesim pe plus .ati vazut magaria de la galati cu fcsb ,5 fundasi nu sar la cap ,portarul indecis si singurul ce sare este un oier inalt ce marcheaza frumos .A VENI BRANZA LA GALATI NU ? sa auzim de bine

  • 1
  • 2
Comentează