Comentarii (60)
Supremul
Supremul  •  30 Martie 2025, 17:23
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 15:34

Protocolul dintre CSA și AFC nu asta spune !!! Parca erai adeptul probelor !!!

Nu știu la ce te referi.

vanatordegigisti
vanatordegigisti  •  30 Martie 2025, 16:33
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 14:53

Ești pe contrasens total !!! Nu noi l am înjurat și alergat pe Lăcătuș după meciul cu marea și titrata echipa Carmen !!!! Ce înseamnă să nu știi ce argumente să ți alegi !!!

Schimba-ți nickul. Esti ungigist

vanatordegigisti
vanatordegigisti  •  30 Martie 2025, 16:32
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 14:53

Ești pe contrasens total !!! Nu noi l am înjurat și alergat pe Lăcătuș după meciul cu marea și titrata echipa Carmen !!!! Ce înseamnă să nu știi ce argumente să ți alegi !!!

Cei mai mincinoși gigistii

Supremul
Supremul  •  30 Martie 2025, 16:23
Postat de unstelist pe 29 Martie 2025, 23:53

Da ,da....Asociația chinologica poate !!! Cine făcea datorii în 1998,1999 și mai ales ce era AFC ....? Datoriile cui au fost subiect de HG în două rânduri când s a transferat datoriile de la stat unui ONG ??? Oare tu sau eu am putea folosi schema ? Ce te face sa aperi așa ceva ?Tot din ProSport ,,„Datoriile și creanțele CSA Steaua și ale fostei secții de fotbal profesionist, contractate anterior datei de 8 iulie 1998, exclusiv pentru componenții echipei de fotbal, tehnicieni și antrenori, precum și cele legate de participarea echipei la competițiile interne și internaționale, vor fi preluate de Asociația Fotbal Club Steaua București în baza unei convenții,,

Nu doar datoriile au fost transmise! “MApN transmite dreptul de folosință gratuită AFC Steaua pentru spațiile și terenurile aflate în administrarea ministerului, după cum urmează:- stadionul Ghencea, compus din: tribuna oficială, tribuna I, tribuna a II-a, peluza I, peluza a II-a și parcările de la tribuna oficială- terenurile de antrenament (nr. 4,5,6 și 7)- terenurile de minifotbal- terenul dintre tribuna I și fabrica de confecții, adicent parcării- parcările betonate- garajul din tablă ondulată- clădirea centrului de copii și juniori - parțial- baza hipică”. “Bazele de pregătire sportivă de la Săftica, Snagov, Forban-Predeal, din Calea Plevnei nr. 114 București vor putea fi folosite de AFC Steaua cu acordul Clubului Sportiv al Armatei Steaua București, potrivit calendarului sportiv.” “MApN este de acord ca personalul AFC Steaua să aibă acces pentru tratament și recuperare în spitalele militare, policlinicile militare și sanatoriile aflate în administrarea sa, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare”. Etc, etc. Ai uitat sa precizezi cate facilitati a primit AFC-ul in schimbul acelor datorii. Pe tine ce te face sa aperi niste minciuni?

unstelist
unstelist  •  30 Martie 2025, 15:34
Postat de Supremul pe 30 Martie 2025, 14:39

CSA avea rol decorativ in AFC, la fel ca Horia Moculescu. Despre ce structura vorbesti? Ce ne spune asta?

Protocolul dintre CSA și AFC nu asta spune !!! Parca erai adeptul probelor !!!

unstelist
unstelist  •  30 Martie 2025, 14:53
Postat de vanatordegigisti pe 30 Martie 2025, 14:12

Gigistii sunt cei mai mari antistelisti. Nu voi ii faceți inițiate felurile pe balint , lăcătuș, Iordănescu, piturca, Petrescu etc?

Ești pe contrasens total !!! Nu noi l am înjurat și alergat pe Lăcătuș după meciul cu marea și titrata echipa Carmen !!!! Ce înseamnă să nu știi ce argumente să ți alegi !!!

Supremul
Supremul  •  30 Martie 2025, 14:39
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 00:05

Că să râdem ...ce rol avea CSA in AFC ? De ce structura organizatorică a CSA secția fotbal a fost preluată de AFC și ce ne spune asta ?

CSA avea rol decorativ in AFC, la fel ca Horia Moculescu. Despre ce structura vorbesti? Ce ne spune asta?

vanatordegigisti
vanatordegigisti  •  30 Martie 2025, 14:12
Postat de unstelist pe 29 Martie 2025, 07:57

Ar trebui reamintit antistelistilor și celor mai tineri ....CSA prin echipa de fotbal contractase lucrări pe banuti mulți spre sfârșitul anilor 90 care devenite scadente apoi vândute datoriile la licitații publice iar marea instituție a CSA nici nu s a prezentat pentru a-și achita datoriile și pentru a nu se înstrăina din patrimoniul statului !!! Asta deși tot CSA vânduse jucători pe milioane de dolari .Și de asta se spunea că statul este cel mai slab administrator ! In plus CSA in nume propriu și apoi prin AFC a păgubit bugetul statului cu zeci de milioane de dolari neplătind impozite ,contribuții sociale ...!!! Intr o țară normală pierderea unor părți din stadionul Ghencea de către CSA ar fi avut conotații penale !!! La fel neachitarea impozitelor sau a contribuțiilor sociale ! S a încălcat legea când s a atribuit noul stadion Ghencea tot CSA deoarece statul are norme pentru cei cu care lucrează care spun că cei care au păgubit statul sau fentat statul nu mai primesc nimic în lucru sau administrare !!! La fel și cu secția de fotbal ...a păgubit statul și terti ? Nu este normala reînființarea aceleiași scheme care aduce doar datorii statului !!! Dar statul român a cerut datoriile CSA lui Becali ,îl execută pe Becali pentru datoriile la bugetul statului sau cele locale dar niciodată nu s a îndreptat pentru recuperarea datoriilor fix la cei care le-au făcut în numele CSA...adică Talpan și restul ! Ne aducem aminte de acțiunile lui Bodu de la Fisc . Ghici care este Steaua !

Gigistii sunt cei mai mari antistelisti. Nu voi ii faceți inițiate felurile pe balint , lăcătuș, Iordănescu, piturca, Petrescu etc?

vanatordegigisti
vanatordegigisti  •  30 Martie 2025, 14:10
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 09:30

Da ,da ...CSA nu a avut nici o treabă cu AFC !!! Doar i a transferat prin protocol niste active fixe sau mobile ,datorii urieșești și cel mai important la punctul 6 din protocol i a transferat toți ofițerii și subofițerii aflați în conducerea secției de fotbal !!! Dacă Steaua rămânea pe AFC se ajungea că un Păunescu sau Becali sa comande o părticică din Armata română !!! Nu e mă de ras ????Deci da ,CSA nu avea treabă cu AFC !!! Ce era mă AFC de a fost singura care s a calificat să preia echipa de fotbal fără licitație ,caiet de sarcini ...? CSA și nu Becali trebuie sa justifice de ce a fost și cum a fost externalizata echipa de fotbal !!! Poate și eu vreau că dețin prin ONG Rapid !!! Asta nu înseamnă că o să se și întâmple !!! Deci prin ce s a calificat AFC și doar AFC ??? Cunoști raportul pui Roșu care vorbește de multi comandanți ai Armatei și nu de bine ?? Și nu mai folosiți că argument decizii judecătorești în stabilirea adevărului ... Deciziile judecătorești țin mai mult de felul în care părțile aflate în instanță își fac apărările nu de adevărul în sine ... Pot să am dreptate dar sa nu o obțin în instanță datorita felului cum mă reprezint ...Talpan spunea că Becali nu a avut apărarea potrivită ...

Arata actele

Catalynn_33
Catalynn_33  •  30 Martie 2025, 14:02
Postat de unstelist pe 30 Martie 2025, 09:30

Da ,da ...CSA nu a avut nici o treabă cu AFC !!! Doar i a transferat prin protocol niste active fixe sau mobile ,datorii urieșești și cel mai important la punctul 6 din protocol i a transferat toți ofițerii și subofițerii aflați în conducerea secției de fotbal !!! Dacă Steaua rămânea pe AFC se ajungea că un Păunescu sau Becali sa comande o părticică din Armata română !!! Nu e mă de ras ????Deci da ,CSA nu avea treabă cu AFC !!! Ce era mă AFC de a fost singura care s a calificat să preia echipa de fotbal fără licitație ,caiet de sarcini ...? CSA și nu Becali trebuie sa justifice de ce a fost și cum a fost externalizata echipa de fotbal !!! Poate și eu vreau că dețin prin ONG Rapid !!! Asta nu înseamnă că o să se și întâmple !!! Deci prin ce s a calificat AFC și doar AFC ??? Cunoști raportul pui Roșu care vorbește de multi comandanți ai Armatei și nu de bine ?? Și nu mai folosiți că argument decizii judecătorești în stabilirea adevărului ... Deciziile judecătorești țin mai mult de felul în care părțile aflate în instanță își fac apărările nu de adevărul în sine ... Pot să am dreptate dar sa nu o obțin în instanță datorita felului cum mă reprezint ...Talpan spunea că Becali nu a avut apărarea potrivită ...

Ce e aia “adevarul”?! In societatea modernă “adevarul” e stabilit prin acte și documente într-un cadrul legislativ, nu pe basme sau supoziții. Încă odată, procesele sunt terminate de multă vreme, aveați timp de atunci să mergeți la CEDO, CEJ, TAS, Comisia de la Veneția, Papa de la Roma și unde mai credeați ca va puteți câștiga dreptatea. Nu ați făcut-o pt ca în afară de povești nemuritoare nu aveți nimic care sa reziste analizei unui judecător integru. Ghinion! :-)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează