Comentarii (86)
Sachil
Sachil  •  30 Octombrie 2025, 15:13
Postat de concret_a1 pe 30 Octombrie 2025, 13:36

Pe rationamentul asta, Rapid din prezent stii ce e, nu? Clona unei clone (cea a lui Copos). De Craiova, FC Arges, Farul, UTA, U Cluj, nici nu mai are rost sa vorbim. Iar de cluburile de traditie care au disparut, precum FC Brasov, Timisoara, Bacau... ce mai poate fi de zis? Problema pleaca dupa momentul '89. Statul roman a fost preluat de securisti care au facut ce au vrut, inclusiv in fotbal. Legislatia noastra nu era actualizata, iar pe atunci nu eram nici in mult blamata Uniune Europeana... toti escrocii s-au bagat in fotbal sa spele bani la cluburi... rezultatul, il vezi in prezent. Totusi, acolo unde nu exista dispute juridice, nu exista nici problemele astea de identitate. La Steaua a existat aceasta disputa si s-a ajuns in situatia din prezent.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Shab123
Shab123  •  30 Octombrie 2025, 14:03
Postat de concret_a1 pe 30 Octombrie 2025, 13:35

CCA si-a schimbat denumirea in Steaua in timpul perioadei comuniste. A fost mai intai ASA, apoi CSCA, apoi CCA, apoi Steaua. Toate aceste denumiri reprezinta acelasi club. fcfcsb este un club separat de CSA Steaua, infiintat in 2003. Spusele tale nu au nicio legatura cu realitatea si iti scot la lumina disperarea si frustrarea.

Asta e ceea ce sustin talpanistii, dar nu se reflecta in realitatea unde FCSB a continuat atat in Romania cat si in Europa, fix de unde a ramas Steaua, beneficiind de acelasi coeficient european. Asta inseamna ca UEFA considera ca FCSB e Steaua. La fel ca 99% din suporteri. Clona din B nu reprezinta nimic pentru nimeni.

Shab123
Shab123  •  30 Octombrie 2025, 14:00
Postat de Suprem.2 pe 30 Octombrie 2025, 13:17

Ti-am mai spus ca vorbele nu au valoare. Steaua are aceeasi denumire din 1961. Fcsb nu este noua denumire a clubului Steaua (poti sa verifici datele de identificare). Nu gasesc nimic legat de continuitate nicaieri. Te rog sa pui tu citatul unde se precizeaza momentul din care Fcsb a devenit continuatoarea Stelei si motivele (primirea coeficientului nu are legatura cu cele doua societati). Poti sa precizezi cui i-a umplut Becali buzunarele si de ce a facut acest lucru? Tu l-ai adus in discutie pe dansul in legatura cu Steaua pe care trebuia “ca sa nu o aiba Becali”. Suporterii nu au nicio influienta asupra existentei celor doua cluburi. Vezi ca nu ai raspuns la cele doua intrebari.

Scrie pe google 'uefa club rankings' si o sa gasesti pe site-ul oficial UEFA coeficientul fiecarei echipe incepand cu sezonul 2000/2001. Vei vedea acolo echipa FCSB, care ar fi fost infiintata in 2003, dar cumva a participat in sezonul european 2001/2002. Din asta rezulta, fara a fi nevoie de citate puse pe hartie, ca FCSB e continuatoarea Stelei pe linie sportiva. Sa stii ca atunci cand cineva iti toarna o galeata de apa in cap, degeaba ceri sa iti aduca documente oficiale unde sa apara scris ca apa e uda.

concret_a1
concret_a1  •  30 Octombrie 2025, 13:36
Postat de Catalynn_78 pe 30 Octombrie 2025, 10:31

Treaba e ca Talpan, ca le place unora sa audă sau nu, strict din punct de vedere juridic are dreptate în privința DDB. Singura diferență majoră dintre spete e ca la Dinamo nu există un conflict între club și entitatea privată, la Steaua acest conflict are deja 20 de ani iar din 2011 s-a mutat în sălile de judecată. Dar realitatea este aceeași pt ambele, atât CSD cat și CSA au fost și sunt instituții publice, secțiile din cadrul clubului nu au personalitate juridică proprire, prin urmare ele nu se pot privatiza sau înstrăina în vreun fel, nu există nici azi cadru legal pt asta. Deci ca s-a petrecut în 1994 sau în 1998 ori in 2001, entitatea care a rezultat era doar o clona. Publicul a fost păcălit de aparente și nimeni nu a venit atunci să spună realitatea. Nici astăzi nu vor să lămurească problema sperând ca în continuare nimeni nu va spune nimic. Imi pare rău pt prietenii dinamoviști, oamenii au fost de buna credință, după colaps au făcut ce absolut nimeni nu a făcut în România și și-au salvat echipa de la desființare, însă din păcate au fost victimile unor șarlatani. Evident ca după ce au investit bani și mai ales suflet, sa vii acum sa le spui ca au susținut o clona tot acest timp nu are cum sa le pice bine … :-(((

Pe rationamentul asta, Rapid din prezent stii ce e, nu? Clona unei clone (cea a lui Copos). De Craiova, FC Arges, Farul, UTA, U Cluj, nici nu mai are rost sa vorbim. Iar de cluburile de traditie care au disparut, precum FC Brasov, Timisoara, Bacau... ce mai poate fi de zis? Problema pleaca dupa momentul '89. Statul roman a fost preluat de securisti care au facut ce au vrut, inclusiv in fotbal. Legislatia noastra nu era actualizata, iar pe atunci nu eram nici in mult blamata Uniune Europeana... toti escrocii s-au bagat in fotbal sa spele bani la cluburi... rezultatul, il vezi in prezent. Totusi, acolo unde nu exista dispute juridice, nu exista nici problemele astea de identitate. La Steaua a existat aceasta disputa si s-a ajuns in situatia din prezent.

concret_a1
concret_a1  •  30 Octombrie 2025, 13:35
Postat de Shab123 pe 30 Octombrie 2025, 12:13

Corect, lumea stie ca Lacatus si Hagi au jucat pentru Steaua, asa cum Emeric Ienei a jucat pentru CCA. Astazi, echipa se numeste FCSB. Continuitatea o gasesti tot pe site-ul UEFA, la sectiunea 'rankings'. Te duci frumos inapoi in timp si vezi cum coeficientul FCSB apare an de an, neintrerupt (exceptand anii in care nu a jucat in competitiile europene). De ce trebuia Becali sa primeasca cadou Steaua? Nu trebuia sa o primeasca cadou, si nici nu a primit-o cadou, ci le-a umplut buzunarele unor generali ca sa o primeasca. Dar discutia nu e despre Becali, pe care oricum majoritatea suporterilor nu il suporta. Discutia e despre faptul ca unii care se dau stelisti jubileaza pe mormantul echipei pe care cica o sustin.

CCA si-a schimbat denumirea in Steaua in timpul perioadei comuniste. A fost mai intai ASA, apoi CSCA, apoi CCA, apoi Steaua. Toate aceste denumiri reprezinta acelasi club. fcfcsb este un club separat de CSA Steaua, infiintat in 2003. Spusele tale nu au nicio legatura cu realitatea si iti scot la lumina disperarea si frustrarea.

concret_a1
concret_a1  •  30 Octombrie 2025, 13:32
Postat de concret_a1 pe 30 Octombrie 2025, 08:47

Corect. Frustrarea acestui little Miron este atat de mare, incat acest iubitor de Becali nu se mai poate abtine deloc, absolut deloc.

Pe rationamentul asta, Rapid din prezent stii ce e, nu? Clona unei clone (cea a lui Copos). De Craiova, FC Arges, Farul, UTA, U Cluj, nici nu mai are rost sa vorbim. Iar de cluburile de traditie care au disparut, precum FC Brasov, Timisoara, Bacau... ce mai poate fi de zis? Problema pleaca dupa momentul '89. Statul roman a fost preluat de securisti care au facut ce au vrut, inclusiv in fotbal. Legislatia noastra nu era actualizata, iar pe atunci nu eram nici in mult blamata Uniune Europeana... toti escrocii s-au bagat in fotbal sa spele bani la cluburi... rezultatul, il vezi in prezent.

Suprem.2
Suprem.2  •  30 Octombrie 2025, 13:17
Postat de Shab123 pe 30 Octombrie 2025, 12:13

Corect, lumea stie ca Lacatus si Hagi au jucat pentru Steaua, asa cum Emeric Ienei a jucat pentru CCA. Astazi, echipa se numeste FCSB. Continuitatea o gasesti tot pe site-ul UEFA, la sectiunea 'rankings'. Te duci frumos inapoi in timp si vezi cum coeficientul FCSB apare an de an, neintrerupt (exceptand anii in care nu a jucat in competitiile europene). De ce trebuia Becali sa primeasca cadou Steaua? Nu trebuia sa o primeasca cadou, si nici nu a primit-o cadou, ci le-a umplut buzunarele unor generali ca sa o primeasca. Dar discutia nu e despre Becali, pe care oricum majoritatea suporterilor nu il suporta. Discutia e despre faptul ca unii care se dau stelisti jubileaza pe mormantul echipei pe care cica o sustin.

Ti-am mai spus ca vorbele nu au valoare. Steaua are aceeasi denumire din 1961. Fcsb nu este noua denumire a clubului Steaua (poti sa verifici datele de identificare). Nu gasesc nimic legat de continuitate nicaieri. Te rog sa pui tu citatul unde se precizeaza momentul din care Fcsb a devenit continuatoarea Stelei si motivele (primirea coeficientului nu are legatura cu cele doua societati). Poti sa precizezi cui i-a umplut Becali buzunarele si de ce a facut acest lucru? Tu l-ai adus in discutie pe dansul in legatura cu Steaua pe care trebuia “ca sa nu o aiba Becali”. Suporterii nu au nicio influienta asupra existentei celor doua cluburi. Vezi ca nu ai raspuns la cele doua intrebari.

Shab123
Shab123  •  30 Octombrie 2025, 12:13
Postat de Suprem.2 pe 30 Octombrie 2025, 11:43

Este vorba de adevar, nu de vorbe goale. Lumea stie pentru cine au jucat respectivii. Dar poti lamuri tu doua aspecte: 1. Pe ce documente de legatura intre Steaua si Fcsb te bazezi cand afirmi ca este evidenta continuitatea? 2. De ce trebuia sa primeasca Becali cadou clubul Steaua?

Corect, lumea stie ca Lacatus si Hagi au jucat pentru Steaua, asa cum Emeric Ienei a jucat pentru CCA. Astazi, echipa se numeste FCSB. Continuitatea o gasesti tot pe site-ul UEFA, la sectiunea 'rankings'. Te duci frumos inapoi in timp si vezi cum coeficientul FCSB apare an de an, neintrerupt (exceptand anii in care nu a jucat in competitiile europene). De ce trebuia Becali sa primeasca cadou Steaua? Nu trebuia sa o primeasca cadou, si nici nu a primit-o cadou, ci le-a umplut buzunarele unor generali ca sa o primeasca. Dar discutia nu e despre Becali, pe care oricum majoritatea suporterilor nu il suporta. Discutia e despre faptul ca unii care se dau stelisti jubileaza pe mormantul echipei pe care cica o sustin.

Suprem.2
Suprem.2  •  30 Octombrie 2025, 11:43
Postat de Shab123 pe 30 Octombrie 2025, 10:49

Unde s-a lamurit, ce? Pe site-ul UEFA e degringolada totala. Trofeul nu mai apare in dreptul FCSB, dar coeficientul e tot acolo, deci continuitatea sportiva e evidenta. A aparut "Steaua" cu denumirea, dar fara pagina dedicata, iar echipa "Steaua" nu apare la sectiunea Teams (unde apar TOATE echipele care au jucat vreodata in CL, inclusiv in preliminarii). Apare doar FCSB. Lacatus, Hagi etc apar tot ca recordmeni pe pagina FCSB. Si totusi, talpanistii jubileaza de parca ar fi demonstrat ceva. CS Talpan in continuare NU EXISTA pe pagina UEFA. Singura concluzie "favorabila" pe care ar putea sa o traga ar fi ca UEFA considera ca Steaua a disparut. Nu mai exista. E moarta si ingropata. Caz in care, ce sa mai zicem? Bravo, Talpan si bravo "stelistilor adevarati". Ati ucis echipa voastra favorita, doar ca sa nu o aiba Becali.

Este vorba de adevar, nu de vorbe goale. Lumea stie pentru cine au jucat respectivii. Dar poti lamuri tu doua aspecte: 1. Pe ce documente de legatura intre Steaua si Fcsb te bazezi cand afirmi ca este evidenta continuitatea? 2. De ce trebuia sa primeasca Becali cadou clubul Steaua?

Shab123
Shab123  •  30 Octombrie 2025, 10:49
Postat de Suprem.2 pe 29 Octombrie 2025, 20:42

Concluzia: e deranj mare ca adevărul a ieșit la suprafață și lumea s-a lămurit că Steaua nu are nicio legătură cu Fotbal Club FCSB. Rămâne doar să se pomenească numele Stelei și al lui Talpan in orice articol, indiferent de subiect, pentru a păstra confuzia cât mai mult posibil. Și dacă întrebarea despre clone rămâne, de ce autorul nu lămurește situația? Deși situațiile par similare diferă graba cu care au întocmit Protocolul și cum s-au organizat la Steaua, total in favoarea CSA (poate si de frică). La Dinamo diferă două lucruri esențiale, ambele în favoarea FC-ului, de aceea "Poliția" nu poate sa facă nimic.

Unde s-a lamurit, ce? Pe site-ul UEFA e degringolada totala. Trofeul nu mai apare in dreptul FCSB, dar coeficientul e tot acolo, deci continuitatea sportiva e evidenta. A aparut "Steaua" cu denumirea, dar fara pagina dedicata, iar echipa "Steaua" nu apare la sectiunea Teams (unde apar TOATE echipele care au jucat vreodata in CL, inclusiv in preliminarii). Apare doar FCSB. Lacatus, Hagi etc apar tot ca recordmeni pe pagina FCSB. Si totusi, talpanistii jubileaza de parca ar fi demonstrat ceva. CS Talpan in continuare NU EXISTA pe pagina UEFA. Singura concluzie "favorabila" pe care ar putea sa o traga ar fi ca UEFA considera ca Steaua a disparut. Nu mai exista. E moarta si ingropata. Caz in care, ce sa mai zicem? Bravo, Talpan si bravo "stelistilor adevarati". Ati ucis echipa voastra favorita, doar ca sa nu o aiba Becali.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează