Comentarii (29)
Margelatu7
Margelatu7  •  25 Martie 2025, 06:04

Excelentă analiza! Felicitări!

dorelus
dorelus  •  23 Martie 2025, 23:15

Să vă uitați la rezumatul meciului Belgia Ucraina și veți vedea ratare a lui Lukaku, cap dintr-un metru pe lingă în minutul 62, Drăguș nu este de valoarea lui Lukaku, dară comentatorii belgieni (bineînțeles nu asa de profesioniști precum cei de la Antena 1 ori Digi) nu l-au făcut nici Ratangiu nici în toate felurile precum Naom ori cei doi inteligenți de la Antena...

viforul
viforul  •  23 Martie 2025, 14:12
Postat de talpaiadului pe 23 Martie 2025, 07:20

Păi și după ce Alibec a intrat în locul lui Drăguș, a adus ceva în plus? A dat Alibec vreun gol, pasă de gol sau a avut vreo acțiune de poartă, vreun șut, ceva? Spune dumneata dacă ai văzut că Alibec a făcut ceva în cele 18 minute petrecute pe teren, care să justifice introducerea lui mai devreme în locul lui Drăguș. Da, Drăguș lasă de dorit la finalizare și bine ar fi să avem vreun atacant per total mai bun, care să fie convocat la națională în locul lui, la fel ca în cazul lui Bancu, care are probleme pe faza defensivă, dar dacă nu avem așa ceva acum, ce să facem? Drăguș și Bancu, departe de a fi ideali, sunt totuși cei mai răsăriți pe posturile lor, și, așa cum ai spus-o și dumneata, la națională trebuie să joace acei fotbaliști pe care te poți baza cel mai bine, alegând dintre cei care există în realitate, atât timp cât ei nu pot fi obținuți în laborator.

Nici de data asta nu te pot contrazice. Adevărul e ca nu avem pe cine altcineva sa punem acolo in fața. Nici Barligea nu cred ca s-ar fi descurcat mai bine. Cu siguranță nici Louis Munteanu. Dacă Lucescu ar fi zis asta, aș fi înțeles. Însă să vii să spui ca Drăguș și-a făcut treaba, nu-i în regulă. Băiatul ăsta n-a făcut și nici nu va face nici o treabă. Trebuie doar apreciat impresarul lui, care reușește să păcălească pe mulți. Incredibil……….

Kratos
Kratos  •  23 Martie 2025, 10:56

Oarecum era de asteptat acest rezultat rusinos de altfel , *** pare depasit de corvoada calificarilor ratate la un CM, impinge aceeasi oameni in fata stanciu,marin,burca,nita (cei din nucleul de baza).Sa lasi in afara golgheterul mamaligii asa slaba cum e in conditiile in care ai doar 2 variante Dragus & Alibec , acestia cu o zestre modesta de goluri la echipele de club e de noaptea mintii. Scenariul zamislit de unii specialisti cum ca vom bate Austria si Bosnia in deplasare nu are nici un fundament, ineptii pregatite cumva pentru a ascunde ceva ce cam orice pseudo-microbist a bagat de seama, lipsa de valoare.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Turtitu
Turtitu  •  23 Martie 2025, 08:38

Ne-a cam lovit tramvaiul și-a afectat rău de tot nucleul necristalizat din mintea mai marilor fotbalului nostru. În goana după voturi FRF și-a extins aria de selecție a electoratului din feudă și s-a burdușit cu tot felul de dișcipline conexe menirii de bază. Farul octogenar din vârful federației - pierde din strălucire și întră în conul de umbră al selecționabililor. Aceștia se învârt în jurului Seriei B italiene și lustruiesc cu sârg băncile de rezervă. Ascunșii de după dune, urmăresc fascinați dansul fetei de pe morga fotbalului nostru și se vor șeici de Mogoșoaia. Pohta ce-a pohtit-o patriarhul fotbalului, o ia pe panta visului și devine greu de realizat. Numai norocul, întâmplarea sau planificarea pot să-i altoiască aripi și s-o resusciteze. Oricum ar fi, râmâne serios avariată de vatmanul bosniac și prinde gustul amar al unui sfârșit de drum (prost asfaltat). Tânărul în joc de gleznă poate reveni, din exilul tacit, ca să sporească speranțele nemetamorfozate ale românului. A rătăcit îmbătat de înțelepciunea sacadată a inteligenței artificiale, care din păcate, a pus mâna pe toate hățurile țării.

talpaiadului
talpaiadului  •  23 Martie 2025, 07:20
Postat de viforul pe 22 Martie 2025, 23:41

Aici ai perfectă dreptate. Însă care au fost performanțele lui Drăguș? Sper ca nu consideri golul din meciul cu Ucraina, alea de pe linia porții goale nu se pun……. In alta ordine de idei, într-adevăr unii vor rămâne doar certitudini, exact cum a rămas pe vremuri Timofte. Îți mai aduci aminte? Oricum nu pe baza istoriei joci meciuri în prezent. E vorba de cat de în formă ești la ora meciului. Ori Drăguș, scuzați-mă, e pe lângă. Bun, l-ai băgat, în regulă, da’ de cel ții până aproape de sfârșit? Se incalzeste mai greu? Ratările nu pot ține la infinit? Face adversarul o greșeală ? Părerea mea e ca trebuia schimbat mult mai devreme.

Păi și după ce Alibec a intrat în locul lui Drăguș, a adus ceva în plus? A dat Alibec vreun gol, pasă de gol sau a avut vreo acțiune de poartă, vreun șut, ceva? Spune dumneata dacă ai văzut că Alibec a făcut ceva în cele 18 minute petrecute pe teren, care să justifice introducerea lui mai devreme în locul lui Drăguș. Da, Drăguș lasă de dorit la finalizare și bine ar fi să avem vreun atacant per total mai bun, care să fie convocat la națională în locul lui, la fel ca în cazul lui Bancu, care are probleme pe faza defensivă, dar dacă nu avem așa ceva acum, ce să facem? Drăguș și Bancu, departe de a fi ideali, sunt totuși cei mai răsăriți pe posturile lor, și, așa cum ai spus-o și dumneata, la națională trebuie să joace acei fotbaliști pe care te poți baza cel mai bine, alegând dintre cei care există în realitate, atât timp cât ei nu pot fi obținuți în laborator.

viforul
viforul  •  22 Martie 2025, 23:43
Postat de Johnnymakaroni pe 22 Martie 2025, 21:55

Toți se pricep la fotbal , dar antrenorul face echipă; d de data asta nu prea i-a ieșit lui Lucescu!…tristul adevăr ca nici nu prea are de unde să aleagă… ca o părere personală , dacă o să continue să joace cu Drăguș în atac , o să ne calificăm la mondiale , când o să ia Craiova campionatul cu Ivan în atac!????

Acum au șanse. Au scăpat de cei doi, dacă înțelegi ce vreau să spun……..

viforul
viforul  •  22 Martie 2025, 23:41
Postat de talpaiadului pe 22 Martie 2025, 21:29

De acord, domnule, fiecare cu părerea lui, eu nepretinzandu-ți dumitale să spui ceea ce nu vezi sau să fii de acord cu mine. După parererea mea, de vreo doi ani de zile, naționala și-a făcut treaba cu Drăguș, așa ratangiu și egoist cum a fost dumnealui, Drăguș fiind totuși o certitudine vizavi de Louis Munteanu care e doar o ipoteza bazată pe niște statistici.

Aici ai perfectă dreptate. Însă care au fost performanțele lui Drăguș? Sper ca nu consideri golul din meciul cu Ucraina, alea de pe linia porții goale nu se pun……. In alta ordine de idei, într-adevăr unii vor rămâne doar certitudini, exact cum a rămas pe vremuri Timofte. Îți mai aduci aminte? Oricum nu pe baza istoriei joci meciuri în prezent. E vorba de cat de în formă ești la ora meciului. Ori Drăguș, scuzați-mă, e pe lângă. Bun, l-ai băgat, în regulă, da’ de cel ții până aproape de sfârșit? Se incalzeste mai greu? Ratările nu pot ține la infinit? Face adversarul o greșeală ? Părerea mea e ca trebuia schimbat mult mai devreme.

Johnnymakaroni
Johnnymakaroni  •  22 Martie 2025, 21:55

Toți se pricep la fotbal , dar antrenorul face echipă; d de data asta nu prea i-a ieșit lui Lucescu!…tristul adevăr ca nici nu prea are de unde să aleagă… ca o părere personală , dacă o să continue să joace cu Drăguș în atac , o să ne calificăm la mondiale , când o să ia Craiova campionatul cu Ivan în atac!????

talpaiadului
talpaiadului  •  22 Martie 2025, 21:29
Postat de viforul pe 22 Martie 2025, 20:23

Ai parțial dreptate. Nu știu de ce la urmărit Lucescu pe Drăguș. Părerea mea e ca a pierdut timpul. Drăguș nu a fost bun pe nicăieri. Asta știm cu toții. Bineînțeles ca dacă a ratat asemenea ocazii nu înseamnă automat ca ceilalțI care ar fi jucat în locul lui ar fi făcut-o. Însă cu asta ne-am lămurit nu de-acum, de mai de mult. Încă o data, asta e părerea mea. Însă am învățat ca trebuie să crezi ceea ce vezi, nu ce spun alții.

De acord, domnule, fiecare cu părerea lui, eu nepretinzandu-ți dumitale să spui ceea ce nu vezi sau să fii de acord cu mine. După parererea mea, de vreo doi ani de zile, naționala și-a făcut treaba cu Drăguș, așa ratangiu și egoist cum a fost dumnealui, Drăguș fiind totuși o certitudine vizavi de Louis Munteanu care e doar o ipoteza bazată pe niște statistici.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează