Comentarii (38)
mzm1
mzm1  •  25 Mai 2026, 12:24

Domnule Ioanițoaia, spuneți „Cum CSA aparține de MApN, deci o entitate de drept public, nu privat, echipa sa de fotbal nu poate promova în Superligă, o împiedică Legea Sportului”. Aveți dreptate! Dar ce ne facem cu Dinamo care, mai pe față, mai pe dos (vorba ceea: doi pe față, doi pe dos), este finanțată de MAI, o entitate de drept public, și totuși joacă în Superligă?! Cum de n-o împiedică Legea Sportului?

simedre_ion
simedre_ion  •  23 Mai 2026, 10:25

Era mai bine în comunism , nu-i așa , Ovidiule ? Ce ți-e și cu capitaliștii ăștia ! S-au apucat să poarte sâmbetele marilor noastre echipe ! Dacă și-ar face Ministerul de finanțe echipă de fotbal , am mai lua o dată Liga campionilor ! Doamne ajută !!!

UnEscuMioritic
UnEscuMioritic  •  22 Mai 2026, 21:55
Postat de cita pe 22 Mai 2026, 10:24

Aveți dreptate, Becali ar putea face asta prin interpuși. Întrebarea ar fi ce profit ar avea de pe urma acestei "operațiuni speciale"? În afară de a câștiga dreptul de joc în Ghencea și recuperarea siglei, palmaresului, etc (evident, prin fuzionarea Steaua Privată cu FCSB), profit financiar eu nu întrezăresc la orizont.

Ar avea o mare satisfactie personala sa-i dea cu tifla lui Talpan si galeriei care il injura de pe vremea in care echipa lui se numea Steaua. Nu are cum sa fie motivat de bani. E suficient de harjait ca sa stie ca financiar nu e o afacere. Chirie la stadion tot va platii.

.Supremul..
.Supremul..  •  22 Mai 2026, 19:49
Postat de Ovistar10 pe 21 Mai 2026, 18:55

Ce tot o ținem *** pe toate site-urile de sport,de aproape 10 ani, care e adevărata echipă Steaua? Știm bine. CSA a reînființat secția de fotbal în 2017.Nu are nimic în comun cu echipa de fotbal istorică a clubului. Au vândut-o lui Becali, legal sau mai puțin legal, generalii și conducătorii de atunci(2000-2001).Azi, echipa lui Becali din prima ligă e Steaua adevărată, prin continuitate sportivă(singura echipă dintre granzi care nu a retrogradat sportiv),și prin nr. mare de suporteri ce o susțin. Doar fraierii sau dus pe fenta lui Talpan(un Garincha al popotei militare).

Steaua nu a fost vândută niciodată. Poate prezinți tu ordinul de plată prin care s-a schițat contravaloarea acestei instituții publice. Continuitatea se face prin documente și prin entitatea juridică. Verifica în legea 69/2000, art. 26, Alin. 1 și o sa constați singur ca intr-o competiție nu se poate înscrie o "echipa" ci este obligatoriu, repet, obligatoriu, sa existe o entitate juridică. Cum între Steaua și Fotbal Club FCSB SA nu există nicio legătură tot ce afirmi tu este minciună. De ce o faci?

.Supremul..
.Supremul..  •  22 Mai 2026, 19:44
Postat de Marcela pe 21 Mai 2026, 18:58

Doar un idiot se asociază cu cei din csa. Iar Becali patitul stie cel mai bine.

Ce a pățit Becali cu CSA Steaua? Sau invers ai vrut ss spui?

Floron2
Floron2  •  22 Mai 2026, 13:27
Postat de cita pe 22 Mai 2026, 10:24

Aveți dreptate, Becali ar putea face asta prin interpuși. Întrebarea ar fi ce profit ar avea de pe urma acestei "operațiuni speciale"? În afară de a câștiga dreptul de joc în Ghencea și recuperarea siglei, palmaresului, etc (evident, prin fuzionarea Steaua Privată cu FCSB), profit financiar eu nu întrezăresc la orizont.

Se uita un singur lucru. Depinde cine va controla acea entitate. O asociatie sportiva creata de MAPN, este recunoscuta ca fiind de drept privat, conform legii, desi e a MAPN. Va inghesuiti toti in a vedea investitori navalind sa cumpere clubul. si ca ar putea fi Becali prin interpusi... Exista o multime de solutii prin care se poate evita soarta fostei asociatii. Problema e cat de mult se vrea. Daca intr-adevar, nu vor mai fi alocati bani prin buget, e necesara finantarea. Si aici, sant diferite forme. Totul se rezuma la ce fel de acte se vor incheia. Parerea mea, e ca daca Becali a ajuns sa dea sfaturi presedintelui, slabe sperante pentru CSA. Va dispare intreg clubul, asa cum au disparut atatea lucruri bune la noi. Neant se cheama Tara

Azzz
Azzz  •  22 Mai 2026, 11:27

Pentru prima dată am citit comentariile cu o oarecare satisfacție pe acest subiect dureros. Majoritatea sunt argumentate civilizat și nu un amalgam de injurii și băgat pumnul în gură. Nu uitați că până nu demult toți am iubit aceeași echipă. Să nu cădem în capcana fățărniciei unui oier pentru care doar arginții contează sau a sugativelor cu epoleți. Noi suntem cei care suferim, cei care nu avem nici un interes material ... niste naivi care ne vrem marea dragoste înapoi, Steaua.

cita
cita  •  22 Mai 2026, 10:24
Postat de UnEscuMioritic pe 21 Mai 2026, 18:01

Bine punctat! In opinia mea, cei ce il urasc sincer pe Becali nu pot depasii bariera urii astfel incat sa vada imaginea de ansamblu si sa traga concluzi logice asa ca se rezuma la a se lua de Becali si de jucaria lui FCSB. Parerea mea e ca nici cei de la CSA Steaua nu stiu ce sa faca de frica ca nu cumva, prin interpusi, Becali sa puna mana din nou pe echipa CSA STEAUA. Atunci ar fi totul foarte amuzant. Becali stapan la doua Stele :)))) .

Aveți dreptate, Becali ar putea face asta prin interpuși. Întrebarea ar fi ce profit ar avea de pe urma acestei "operațiuni speciale"? În afară de a câștiga dreptul de joc în Ghencea și recuperarea siglei, palmaresului, etc (evident, prin fuzionarea Steaua Privată cu FCSB), profit financiar eu nu întrezăresc la orizont.

bogat
bogat  •  21 Mai 2026, 23:29

Asa este, are cineva ceva cu revenirea echipelor departamentale. E o conspiratie a progresistilor. Propun sa se interzica cluburile private si sa revenim oficial la echipe minsteriale si de partid. Sa apara echipe sanatoase sustinute din bani publici si sa desfiintam echipele capitaliste care sug sangele poporului. Serios vorbind: cate Steaua si Dinamo cream, cati bani publici vor plati municipalitatile pentru sportul profesionist, unde in lumea dezvoltata mai vedem asa ceva?

utilizator șters
utilizator șters  •  21 Mai 2026, 19:46
Postat de ionmaria010540 pe 21 Mai 2026, 18:59

@Costanza Dai gres cu toate exemplele. Dar daca vrei sa pui virgula între subiect și predicat, nu te opreste nimeni. Iar citatul nu este din Eminescu, exact așa s-a pronunțat Miruță. Pe Ioanițoaia nu-l prinzi la gramatică.

1. Virgula este obligatorie acolo, deoarece: a) Ca atare” este un conector care introduce propoziția principală. b)"pentru ca Steaua să aibă acces în eșalonul de elită” este o propoziție subordonată. c) După închiderea subordonatei, se pune virgulă înainte de continuarea propoziției principale "există două căi”. 2.Într-adevăr, exact așa s-a exprimat Miruță, folosind un citat din Eminescu. 3. Ioanițoaia a absolvit facultatea de litere, dar asta nu înseamnă că nu poate face greșeli.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează