Comentarii (29)
Bianka
Bianka  •  21 August 2025, 12:24
Postat de mickey13 pe 21 August 2025, 10:05

Sunt 99% de acord cu comentariul tău, obiectiv, sincer și la obiect. Rămân, totuși la părerea mea că primul gol al Rapidului nu prea a fost regulamentar (6 arbitrii din 10 ar fi dat fault în atac, iar dacă ar fi fost invers, 8 din 10 ar fi acordat penalty). Cum Kovacs a fost unul din cei 4, asta este, mergem înainte, rămânem cu un punct, dar măcar nu s-a mărit diferența față de Rapid. Notă: păcat că nu sunt mai mulți rapidiști ca tine (am citit și primul comentariu, cu care sunt de acord 100%).

Eu nu cred ca ar fi acordat nici penalty daca ar fi fost invers, pentru ca asa a arbitrat tot meciul. Nu a fluierat contacte usoare si a lasat lucrurile mai barbatesti si mai libere. Daca ar fi dat fault in atac acolo, ar fi fost contrar propriului arbitraj si n-ar fi fost echidistant. Nici macar aparatorul FCSB nu a cerut nimic, a ramas pe picioare. Sigur, daca ar fi fost un clovn ca Octavian Popescu acolo, s-ar fi tavalit de ziceai ca a trecut IC-ul de Constanta peste el, dar nu a fost cazul. Nu stiu, eu prefer sa arbitreje asa decat stilul ala romanesc, care apoi in Europa nu e reprodus de aproape nici un arbitru. In orice caz, un derby care se termina 2-2 ar fi fost, teoretic, spectaculos, dar in realitate ambele echipe au fost slabute, cu toate ca FCSB parca a fost un pic mai incisiva in majoritatea meciului. Dar a si jucat din avantaj aproape tot meciul, cu posibilitatea de a exploata spatiile mai mari care inevitabil apar in defensiva unei echipe conduse, deci poate si de-aia s-a intamplat asa. Per total, as spune ca a fost un meci cu un nivel dezamagitor si din punctul de vedere al jocului n-au meritat banii de bilet, dar au meritat din plin din punctul de vedere al suspansului. Finalul incins a fost singura parte interesanta, cu un contraatac al FCSB care, daca era dus cu mai multa atentie, putea deveni letal, si cu un corner la care Rapidul putea completa o remontada complet nesperata (bine, categoric ar fi fost nemeritat).

mickey13
mickey13  •  21 August 2025, 10:05
Postat de Bianka pe 19 August 2025, 12:58

Pai Rapidul a avut posesia 59-41. Deasemenea a avut acuratete mai buna a paselor, mai multe pase, mult mai multe cornere (11-4), mai putine faulturi comise, mai putine cartonase incasate si nu a fost surprinsa in offside. Adica dupa statisticile de dominare, Rapid a dominat jocul. Realitatea e ca au pasat mult de-a latul, dar aici e chestia: nici FCSB n-au jucat mare lucru, au dat goluri din sferturi de ocazie - ba chiar as spune ca daca tot se pune problema ca a gresit aparatorul FCSB-ului la golul lui Koljic, nu observa si ca defensiva Rapidului a gresit grav la deschiderea scorului? Ca doar nu e conform planului sa cada mingea in careu dupa corner... Nici una dintre echipe n-a marcat dupa cine stie ce atac construit. FCSB a marcat dupa o balbaiala defensiva la un corner si dupa un carambol nefericit, iar Rapid dupa un aut batut direct in careu si dupa o balbaiala a unei mingi in coltul terenului de un aparator advers.

Sunt 99% de acord cu comentariul tău, obiectiv, sincer și la obiect. Rămân, totuși la părerea mea că primul gol al Rapidului nu prea a fost regulamentar (6 arbitrii din 10 ar fi dat fault în atac, iar dacă ar fi fost invers, 8 din 10 ar fi acordat penalty). Cum Kovacs a fost unul din cei 4, asta este, mergem înainte, rămânem cu un punct, dar măcar nu s-a mărit diferența față de Rapid. Notă: păcat că nu sunt mai mulți rapidiști ca tine (am citit și primul comentariu, cu care sunt de acord 100%).

cita
cita  •  21 August 2025, 01:43

Nea Ovidiu, CFR și FCSB sunt mai degrabă în declin decât că nu le-a surâs norocul. Să ne uităm în clasament și să ne mirăm sincer, ambele echipe se bat onorabil în zona playout, deși sunt încă pe val în EU.

Ritchie
Ritchie  •  19 August 2025, 18:29

nu te pune cu Zohan

Bianka
Bianka  •  19 August 2025, 12:58
Postat de rica86 pe 19 August 2025, 12:33

nea Ovidiu e batran, si e suficient sa plimbi mingea mai mult ca ceilalti, fara ocazii clare.Asa se vede cu ochelarii de la Palat...pe ceilalti i-a uitat prin vreun sertar de ani buni...si el, si multi altii

Pai Rapidul a avut posesia 59-41. Deasemenea a avut acuratete mai buna a paselor, mai multe pase, mult mai multe cornere (11-4), mai putine faulturi comise, mai putine cartonase incasate si nu a fost surprinsa in offside. Adica dupa statisticile de dominare, Rapid a dominat jocul. Realitatea e ca au pasat mult de-a latul, dar aici e chestia: nici FCSB n-au jucat mare lucru, au dat goluri din sferturi de ocazie - ba chiar as spune ca daca tot se pune problema ca a gresit aparatorul FCSB-ului la golul lui Koljic, nu observa si ca defensiva Rapidului a gresit grav la deschiderea scorului? Ca doar nu e conform planului sa cada mingea in careu dupa corner... Nici una dintre echipe n-a marcat dupa cine stie ce atac construit. FCSB a marcat dupa o balbaiala defensiva la un corner si dupa un carambol nefericit, iar Rapid dupa un aut batut direct in careu si dupa o balbaiala a unei mingi in coltul terenului de un aparator advers.

rica86
rica86  •  19 August 2025, 12:33
Postat de Bianka pe 18 August 2025, 22:47

Este adevarat ca Rapid a jucat slab, din fericire au reusit baietii nostri totusi sa nu piarda. Pe de alta parte, este cam aiurea sa spui doar de norocul Rapidului, fara sa observi ca FCSB a dat gol in prima repriza avant doua cornere toata repriza, iar in a doua repriza au dat un gol dintr-un carambol nefericit pentru Rapid, la un sut la care portarul era clar pe minge. Deci, chiar daca Rapidul a jucat slab aseara, nici FCSB nu era cine stie ce grozavie, de fapt a dat goluri tot din noroc chior, la fel ca si Rapidul, si nu a facut cine stie ce faze de joc.

nea Ovidiu e batran, si e suficient sa plimbi mingea mai mult ca ceilalti, fara ocazii clare.Asa se vede cu ochelarii de la Palat...pe ceilalti i-a uitat prin vreun sertar de ani buni...si el, si multi altii

rica86
rica86  •  19 August 2025, 12:29

ai imbatranit urat, maestre!

tyler_durden
tyler_durden  •  19 August 2025, 09:26

1. Foarte poetic 'drawul'. Exista, intr-adevar, termenul in limba romana... din vremuri imemoriale in care inca se juca in bocanci, dar asa, catapultat intr-un editorial din 2025 e cam stingher si risca sa fie luat ca un neologism de dupa ultima ploaie de tineretul gesepist. 2. 'Ba ar fi putut mări diferența la 3-0 în cazul în care mingea șutată de Ngezana n-ar fi lovit bara porții lui Stolz.' Sut cu capul?!

Supremul.
Supremul.  •  18 August 2025, 22:55
Postat de Turtitu pe 18 August 2025, 18:35

Fotbalul neputinței, fotbalul amputat ne pune săptămânal pe masă faze ciudate și întâplătoare în care actorii sunt majoritari străini. Fără stânga sau dreapta, pentru că acolo lovește regula U21, majoritatea echipelor joacă ciung. Din start și pe toată durata campionatului. Nepermis de mult și evident ineficient. Chiar acolo sunt posturile deficitare din naționala mare. Sacrificarea celor 16 jucători este prea mare pentru fiecare etapă. Nonsensul regulii este accentuat de numărul mare de jucători străini din atacurile superligii. Dacă ar fi strălucitori am avea un câștig, dar surplusul lor fizic și rigorile unor campionate superioare, îi fac stăpânii jocului într-un campionat mai slab cotat. Ne trezim cu vedete închipuite care oscilează cu pâlpâiri valorice. Ambele goluri giuleștene și opera lui Bârligea nu au ce căuta într-un campionat serios. 3 din 4 goluri sunt rodul întâmplării, e prea mult pentru un joc, deci nesemnimificative pentru a considera lupta un derby. Bobârnacul lui Koljic vine din rugby și e rupt din grămezile maidanului. Și iaca așa, și fotbalul cade sub incidența formalismului democratic în care ne bălăcim cu mare plăcere.

De ce "formalism democratic"? Ar trebui sa înțelegi mai mult din fenomen și apoi sa dai verdicte atât de dure.

Bianka
Bianka  •  18 August 2025, 22:47

Este adevarat ca Rapid a jucat slab, din fericire au reusit baietii nostri totusi sa nu piarda. Pe de alta parte, este cam aiurea sa spui doar de norocul Rapidului, fara sa observi ca FCSB a dat gol in prima repriza avant doua cornere toata repriza, iar in a doua repriza au dat un gol dintr-un carambol nefericit pentru Rapid, la un sut la care portarul era clar pe minge. Deci, chiar daca Rapidul a jucat slab aseara, nici FCSB nu era cine stie ce grozavie, de fapt a dat goluri tot din noroc chior, la fel ca si Rapidul, si nu a facut cine stie ce faze de joc.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează