Comentarii (474)
2ez4birli
2ez4birli  •  19 Februarie 2025, 18:38
Postat de alexh pe 18 Februarie 2025, 23:45

E mai greu cu logica! Mai ales cand este si rea-vointa! Cel mai important lucru este ceea ce spune UEFA: 7 May 1986Final Estadio Ramón Sánchez-PizjuánSeville FCSB win on penalties FCSB Fotbal Club FCSB 0 - 0 Barcelona FC Barcelona (2-0p) Ce zic trolii, nu prea ne intereseaza, trebuie sa -si justifice munca in vreun fel!

Logica, care logica? Asta o tine pe aceeasi placa, ca o moara stricata: "legile din Romania, roaf, societate pe actiuni, bla bla bla". Nu intelege sau nu vrea sa inteleaga faptul ca UEFA separa conceptul de entitate legala (societate pe actiuni, institutie publica, asociatie, etc) de conceptul de entitate sportiva (clubul de fotbal in sine, cu jucatori, antrenori, inscris in competitii). Plange cu lacrimi de crocodil cand ii arati ca UEFA a prezentat-o pe FCSB la tragerea la sorti drept "they are the winners of 1986".

2ez4birli
2ez4birli  •  19 Februarie 2025, 18:35
Postat de Supremul pe 19 Februarie 2025, 18:04

Eu fac o afirmație conform legii și Roaf, tu faci o afirmație conform ție. NU există ce spui tu, există doar entități juridice (SA, Asociații). Tu nu arăți ca Rusia a câștigat cu Iugoslavia, tu vrei sa arăți că România a câștigat atunci. Fcsb nu putea sa câștige nimic pentru ca nu exista pe atunci. Iar UEFA scrie clar (text scris, mai multe propoziții) despre ceea ce s-a întâmplat atunci.

Nici Rusia nu exista in 1960, dar uite ca UEFA spune ca detine titlul de campioana europeana din 1960. De ce apartine Rusiei si nu Ucrainei? La fel cum nici FCSB nu exista in 1986, dar detine titlul de UCL din 1986. Pentru ca UEFA le considera pe ambele drept continuatoare sportive. Daca nu era asa, atunci FCSB nu aparea cu un titlu de UCL pe site-ul UEFA. In legislatia din Romania nu exista conceptul de continuitate sportiva, doar la UEFA, FIFA, TAS. De aceea teoriile tale sunt varza cu mustar si UEFA nu da doi bani pe palavrageala ieftina talpanista pe care o expui aici. Ce ai pus tu acolo cu "Steaua" din 1986 e la fel de valabila ca cea cu URSS din 1960 - o parafrazare a textelor din acei ani. Textele actuale vorbesc de FCSB.

Supremul
Supremul  •  19 Februarie 2025, 18:04
Postat de 2ez4birli pe 19 Februarie 2025, 14:31

Eu vorbesc de echipa de fotbal, tu vii cu societati pe actiuni. Oricum, scrie destul de clar "FCSB" in topul echipelor care au castigat trofeul UCL. E actualizat, 2025. UEFA spune ca acea echipa din 1986 se numeste azi FCSB, fiind una si aceeasi entitate fotbalistica. Tu parafrazezi un text scris in 1986 cand echipa se numea Steaua. E ca si cum ai parafraza un text din 1960 in care URSS invinge Iugoslavia in finala Euro. Si pe urma iti arat ca Rusia are in palmares acea cupa din 1960. De ce? Pentru ca Rusia e continuatoarea sportiva a URSS! Scalda ochii aici daca nu ma crezi: www.uefa .com/uefaeuro/history/winners/ . Acum ca am lamurit treaba, ramane sa te lamuresti si tu ca UEFA e TOT ce CONTEAZA.

Eu fac o afirmație conform legii și Roaf, tu faci o afirmație conform ție. NU există ce spui tu, există doar entități juridice (SA, Asociații). Tu nu arăți ca Rusia a câștigat cu Iugoslavia, tu vrei sa arăți că România a câștigat atunci. Fcsb nu putea sa câștige nimic pentru ca nu exista pe atunci. Iar UEFA scrie clar (text scris, mai multe propoziții) despre ceea ce s-a întâmplat atunci.

2ez4birli
2ez4birli  •  19 Februarie 2025, 14:31
Postat de Supremul pe 18 Februarie 2025, 23:28

Da, am citit extrem de clar: """"1985/86: Steaua stun Barcelona Wednesday, May 7, 1986""""! FCSB nu poate să fie înființată în 1947 deoarece atunci NU existau SOCIETĂȚILE PE ACȚIUNI. Este extrem de simplu de combătut această minciună. Încearcă în altă parte, poate doar în comunitățile de fcsb-isti să te creadă cineva.

Eu vorbesc de echipa de fotbal, tu vii cu societati pe actiuni. Oricum, scrie destul de clar "FCSB" in topul echipelor care au castigat trofeul UCL. E actualizat, 2025. UEFA spune ca acea echipa din 1986 se numeste azi FCSB, fiind una si aceeasi entitate fotbalistica. Tu parafrazezi un text scris in 1986 cand echipa se numea Steaua. E ca si cum ai parafraza un text din 1960 in care URSS invinge Iugoslavia in finala Euro. Si pe urma iti arat ca Rusia are in palmares acea cupa din 1960. De ce? Pentru ca Rusia e continuatoarea sportiva a URSS! Scalda ochii aici daca nu ma crezi: www.uefa .com/uefaeuro/history/winners/ . Acum ca am lamurit treaba, ramane sa te lamuresti si tu ca UEFA e TOT ce CONTEAZA.

Supremul
Supremul  •  19 Februarie 2025, 10:28
Postat de alexh pe 19 Februarie 2025, 00:33

Da ba "cultule", lucrurile se mai schimbă, se mai actualizează, tu tot neactualizat ești! Ai rămas în preistorie! Nu contează, te ajutăm cu actualizarea! Mai nou se pun patru rânduri de ghilimele? S-a schimbat gramatica? Mai știu eu pe unul care scrie "STATULROMAN", nedespărțit.

Se actualizează dar nu se mistifică. Oricât s-ar actualiza tot Steaua rămâne câștigătoarea CCE și a Supercupei precum și finalista cupei Intercontinentale.

Supremul
Supremul  •  19 Februarie 2025, 10:25
Postat de alexh pe 19 Februarie 2025, 00:01

Ia de aici"cultule": www.uefa .com/uefasupercup/match/53347--fcsb-vs-dynamo-kyiv/ FCSB Fotbal Club FCSB 1 - 0 Dynamo Kyiv. PLANGI! PAM-PAM!!!

Ai omis asta:""UEFA Super Cup More 1986 Super Cup: Hagi style stirs Steaua Hagi's first-half strike nicked the trophy for Steaua Bucureşti in Monaco. Steaua won the first UEFA Super Cup staged in Monaco in 1986©Getty Images Steaua Bucureşti 1-0 Dynamo Kyiv (Hagi 44) In many ways, the 1986 UEFA Super Cup was the first of the modern finals. It also marked the belated conclusion of a highly successful European season for Steaua Bucureşti. Gheorghi Hagi's 44th-minute goal was the first scored in the competition for over two years, after the 1985 edition had been cancelled, and it was all the Romanian side would need to pick up their second European trophy in nine months. Steaua had defeated Barcelona on penalties in Seville to claim the European Champion Clubs' Cup and were up against an Dynamo Kyiv side that had also overcome a Primera División side, Club Atlético de Madrid, to win the UEFA Cup Winners' Cup 3-0 at the Stade de Gerland in Lyon.""

alexh
alexh  •  19 Februarie 2025, 00:33
Postat de Supremul pe 18 Februarie 2025, 23:28

Da, am citit extrem de clar: """"1985/86: Steaua stun Barcelona Wednesday, May 7, 1986""""! FCSB nu poate să fie înființată în 1947 deoarece atunci NU existau SOCIETĂȚILE PE ACȚIUNI. Este extrem de simplu de combătut această minciună. Încearcă în altă parte, poate doar în comunitățile de fcsb-isti să te creadă cineva.

Da ba "cultule", lucrurile se mai schimbă, se mai actualizează, tu tot neactualizat ești! Ai rămas în preistorie! Nu contează, te ajutăm cu actualizarea! Mai nou se pun patru rânduri de ghilimele? S-a schimbat gramatica? Mai știu eu pe unul care scrie "STATULROMAN", nedespărțit.

alexh
alexh  •  19 Februarie 2025, 00:01
Postat de Supremul pe 17 Februarie 2025, 08:52

Nu mi-ai amintit ce scrie UEFA despre Supercupa Europei din februarie 1987. Ia scutește-mă!

Ia de aici"cultule": www.uefa .com/uefasupercup/match/53347--fcsb-vs-dynamo-kyiv/ FCSB Fotbal Club FCSB 1 - 0 Dynamo Kyiv. PLANGI! PAM-PAM!!!

alexh
alexh  •  18 Februarie 2025, 23:45
Postat de 2ez4birli pe 18 Februarie 2025, 17:07

E irelevant, echipa care se numeste acum Steaua e INFIINTATA in 2017. Echipa FCSB e infiintata in 1947, asa zice UEFA. Ai vazut ce scrie pe site-ul UEFA? FCSB - Dynamo Kyiv 1987. Uita-te si aici: www.uefa .com/uefachampionsleague/history/winners/. Apare FCSB, nu Steaua, langa Celtic, PSV si Hamburg, drept una dintre detinatoarele trofeului ligii campionilor. FCSB!

E mai greu cu logica! Mai ales cand este si rea-vointa! Cel mai important lucru este ceea ce spune UEFA: 7 May 1986Final Estadio Ramón Sánchez-PizjuánSeville FCSB win on penalties FCSB Fotbal Club FCSB 0 - 0 Barcelona FC Barcelona (2-0p) Ce zic trolii, nu prea ne intereseaza, trebuie sa -si justifice munca in vreun fel!

Supremul
Supremul  •  18 Februarie 2025, 23:28
Postat de 2ez4birli pe 18 Februarie 2025, 17:07

E irelevant, echipa care se numeste acum Steaua e INFIINTATA in 2017. Echipa FCSB e infiintata in 1947, asa zice UEFA. Ai vazut ce scrie pe site-ul UEFA? FCSB - Dynamo Kyiv 1987. Uita-te si aici: www.uefa .com/uefachampionsleague/history/winners/. Apare FCSB, nu Steaua, langa Celtic, PSV si Hamburg, drept una dintre detinatoarele trofeului ligii campionilor. FCSB!

Da, am citit extrem de clar: """"1985/86: Steaua stun Barcelona Wednesday, May 7, 1986""""! FCSB nu poate să fie înființată în 1947 deoarece atunci NU existau SOCIETĂȚILE PE ACȚIUNI. Este extrem de simplu de combătut această minciună. Încearcă în altă parte, poate doar în comunitățile de fcsb-isti să te creadă cineva.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 48
Comentează