Articol de GSP - Publicat miercuri, 04 ianuarie 2012 00:00 / Actualizat miercuri, 04 ianuarie 2012 15:17
NBC Universal a vîndut spaţiul pentru un spot publicitar cu o durată de 30 de secunde, în cadrul finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, pentru o sumă de 4 milioane de dolari.
Cea de-a 46-a ediţie a galei Super Bowl se va desfăşura pe 5 februarie, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis. În decembrie 2011, Madonna a confirmat speculaţiile apărute în presa americană anunţînd că s-a asociat cu prestigioasa companie canadiană Cirque Du Soleil pentru a susţine un recital în pauza finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012.
Compania de media NBC Universal, parte a Comcast Corporation, a anunţat că a vîndut spaţiu publicitar în cadrul galei Super Bowl pentru un preţ mediu de 3,5 milioane de dolari. Purtătorul de cuvînt al NBC, Chris McCloskey, a afirmat că cea mai scumpă reclamă, cu o durată de 30 de secunde, a costat 4 milioane de dolari, ceea ce reprezintă un record pentru NBC.
Anul trecut, gala Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori americani, înregistrînd astfel cel mai mare succes pe care l-a obţinut vreodată o ligă sportivă. Gala Super Bowl din 2011 a fost emisiunea cu cea mai mare audienţă difuzată de o televiziune americană, în ultimii 20 de ani. (sursa: mediafax)