Articol de GSP - Publicat joi, 14 mai 2009 00:00
Consumul e una din cele mai mari probleme din industria auto. Producătorii de pe tot Globul încearcă să găsească o soluţie prin intermediul bio-combustibilului, dar cum ai reacţiona în cazul în care cineva încearcă să îţi vîndă o maşină care merge pe...aer? Ideea îi aparţine producătorului francez Guy Negre şi nu este numai un vis.
Maşina funcţionează pe aer comprimat, produce numai un sfert din emisiile de carbon ale unui motor obişnuit, atinge viteze de pînă la 50 km/h , funcţionează aproape 100 km la o încărcare de un minut şi costă numai 3.000 de euro. Pe scurt: e visul oricărui ecologist!
Guy Negre a proiectat în trecut motoare de cursă penru Renault Sport şi şi-a dedicat 13 ani din viaţă pentru dezvoltarea unei tehnologii pe baza aerului comprimat. Cîteva companii mari s-au interesat deja de tehnologiile francezului, dar cei mai entuziasmaţi sunt cei de la KTM. Vom vedea ce va ieşi din această idee năstruşnică în cîţiva ani.
Consumul e una din cele mai mari probleme din industria auto. Producătorii de pe tot Globul încearcă să găsească o soluţie prin intermediul bio-combustibilului, dar cum ai reacţiona în cazul în care cineva încearcă să îţi vîndă o maşină care merge pe...aer? Ideea îi aparţine producătorului francez Guy Negre şi nu este numai un vis.
Maşina funcţionează pe aer comprimat, produce numai un sfert din emisiile de carbon ale unui motor obişnuit, atinge viteze de pînă la 50 km/h , funcţionează aproape 100 km la o încărcare de un minut şi costă numai 3.000 de euro. Pe scurt: e visul oricărui ecologist!
Guy Negre a proiectat în trecut motoare de cursă penru Renault Sport şi şi-a dedicat 13 ani din viaţă pentru dezvoltarea unei tehnologii pe baza aerului comprimat. Cîteva companii mari s-au interesat deja de tehnologiile francezului, dar cei mai entuziasmaţi sunt cei de la KTM. Vom vedea ce va ieşi din această idee năstruşnică în cîţiva ani.
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”