SPORTURI  »  AUTO  »  SONDAJ GSP

Votează maşinile anului 2009 - SUV-uri

Articol de GSP - Publicat marti, 17 februarie 2009 00:00

Anul 2009 se anunţă unul foarte greu pentru constructorii de automobile. Cu toate acestea, nici în acest an nu vor lipsi modelele noi. Vă invităm să votaţi maşinile  care vor face diferenţa, în opinia dumneavoastră. Astăzi vă propunem categoria SUV-urilor. Votează în sondajul din stînga.

Cadillac SRX. "SRX este o maşină foarte urîtă", a spus Clarkson. Cineva de la GM a ascultat şi a venit cu această versiune nouă şi mai frumoasă, pe care o aşteptăm al finalul anului, în funcţie de ajutoarele guvernamentale şi sinuciderile ulterioare ale şefilor marilor corporaţii. Să sperăm însă că îl vor produce, deoarece renaşterea lui Cadillac este un lucru bun.




BMW X1. Trebuie să recunoaştem că ce-i al lorr, e al lor, al designerilor BMW adică.Iată mini-SUV-ul premium, X1, maşina de care nu ai ştiut niciodată că ai nevoie. Mai mic decît X3, dar bazat pe platforma seriei 3, va avea parte de motorizările obişnuite pentru BMW, de 2.0 litri şi 3.0 litri benzină şi diesel. Va fi lansat în toamnă, cu preţuri de bază în jurul a 30.000 de euro.



Mazda CX-7 Diesel. A fost probabil o scăpare din partea Mazda să introducă  pe piaţa europeană un SUV fărăr motorizare diesel. Hai să fim serioşi, cînd a fost ultima oară cînd cineva a cumpărat un 4X4 pe benzină? În 2009, Mazda îşi va rectifica eroarea, prin adăugarea unui diesel de 2.2 litri şi 185 CP. Acesta ar trebui să transforme maşina, deja bine văzută, într-un real concurent pe piaţă.



Infiniti FX este o fuziune între o maşină sport şi un SUV. În timp ce această formulare împinge un pic limitele adevărului, înţelegem unde bat ei de fapt. Lungă, joasă şi lată, îl va face pe X6 să arate ca un fund gras atunci cînd va fi lansat spre vînzare. Va veni cu două versiuni de motorizare: un V8 de 5.0 litri şi acelaşi 3.7 V6 pe care îl găsim şi în cazul berlinei şi coupeului G37.



Saab 9-4X. Avînd concurent direct nume ca Freelander, 9-4X este prima încercare a lui Saab de realizare a unui SUV compact. Începîndu-şi viaţa sub forma conceptului 9-4X Bio-Power, se preconizează că maşina de producţie nu va diferi foarte mult de acesta. Pe dedesubt, este în mod esenţial la fel ca un alt SUV compact al celor de la General Motors.



Seat Tribu. În acest an vom fi martorii lansării primului SUV marca Seat. Se preconizează că va folosi mare parte din platforma Volkswagen-ului Tiguan şi va arăta foarte similar cu conceptul Tribu, lansat la salonul auto de la Frankfurt, în 2007.

Anul 2009 se anunţă unul foarte greu pentru constructorii de automobile. Cu toate acestea, nici în acest an nu vor lipsi modelele noi. Vă invităm să votaţi maşinile  care vor face diferenţa, în opinia dumneavoastră. Astăzi vă propunem categoria SUV-urilor. Votează în sondajul din stînga.

Cadillac SRX. "SRX este o maşină foarte urîtă", a spus Clarkson. Cineva de la GM a ascultat şi a venit cu această versiune nouă şi mai frumoasă, pe care o aşteptăm al finalul anului, în funcţie de ajutoarele guvernamentale şi sinuciderile ulterioare ale şefilor marilor corporaţii. Să sperăm însă că îl vor produce, deoarece renaşterea lui Cadillac este un lucru bun.

BMW X1. Trebuie să recunoaştem că ce-i al lorr, e al lor, al designerilor BMW adică.Iată mini-SUV-ul premium, X1, maşina de care nu ai ştiut niciodată că ai nevoie. Mai mic decît X3, dar bazat pe platforma seriei 3, va avea parte de motorizările obişnuite pentru BMW, de 2.0 litri şi 3.0 litri benzină şi diesel. Va fi lansat în toamnă, cu preţuri de bază în jurul a 30.000 de euro.

Mazda CX-7 Diesel. A fost probabil o scăpare din partea Mazda să introducă  pe piaţa europeană un SUV fărăr motorizare diesel. Hai să fim serioşi, cînd a fost ultima oară cînd cineva a cumpărat un 4X4 pe benzină? În 2009, Mazda îşi va rectifica eroarea, prin adăugarea unui diesel de 2.2 litri şi 185 CP. Acesta ar trebui să transforme maşina, deja bine văzută, într-un real concurent pe piaţă.

Infiniti FX este o fuziune între o maşină sport şi un SUV. În timp ce această formulare împinge un pic limitele adevărului, înţelegem unde bat ei de fapt. Lungă, joasă şi lată, îl va face pe X6 să arate ca un fund gras atunci cînd va fi lansat spre vînzare. Va veni cu două versiuni de motorizare: un V8 de 5.0 litri şi acelaşi 3.7 V6 pe care îl găsim şi în cazul berlinei şi coupeului G37.

Saab 9-4X. Avînd concurent direct nume ca Freelander, 9-4X este prima încercare a lui Saab de realizare a unui SUV compact. Începîndu-şi viaţa sub forma conceptului 9-4X Bio-Power, se preconizează că maşina de producţie nu va diferi foarte mult de acesta. Pe dedesubt, este în mod esenţial la fel ca un alt SUV compact al celor de la General Motors.

Seat Tribu. În acest an vom fi martorii lansării primului SUV marca Seat. Se preconizează că va folosi mare parte din platforma Volkswagen-ului Tiguan şi va arăta foarte similar cu conceptul Tribu, lansat la salonul auto de la Frankfurt, în 2007.

A uitat-o pe Ghenea? » Dimitrov are o nouă cucerire celebră: filmați pe străzile din Monte Carlo

„Dacă mănânci o lună de la penitenciar, dai colțul!” » Dănuț Lupu, despre condițiile de la Rahova: „Să mă ierte doamna Rodica, dar la Marriott era mai ieftin ...”


Comentarii (1)
 •  18 Februarie 2009, 09:31

cum naiba puteti sa puneti la vot masini care exista deja si concepte la un loc. e clar ca intotdeauna vor arata mai bine conceptele

Vezi toate comentariile (1)
Comentează