ALTE ȘTIRI DIN SPORT
A marcat al doilea gol la națională și a primit un mesaj special: „Cu tine, totul pare ușor”
5
Real Madrid și-a lansat un nou echipament! Colaborare cu un renumit designer japonez
1
Ivana Knoll se pregătea pe ritmuri orientale pentru Euro 2024 » Cum i-a stricat un vecin petrecerea
2
„A folosit un truc murdar. E un imbecil” » Cel mai dur atac la adresa lui Fernando Alonso, după accidentul lui George Russell
4
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat. ...
Libertatea
Decizie radicală pentru „Tesla de Cluj”. „Dacă ziceam că e produsă în ...
Adevărul
O româncă a povestit cum este să fii căsătorită cu un musulman cu mai multe ...
ObservatorNews
„O să aibă acţionar nou!” Mutare trăsnet pentru clubul de tradiţie din ...
OrangeSport
Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.
Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...
Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !
De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.
Om prevazator....
Tipic unei companii mati. Nu calatoreste CEO-ul impreuna cu COO sau CFO cu avion sau elicopter. In caz de prabusire compania o ia la vale.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.