Alte știri din fotbal
„E mai grav decât ne-am închipuit!” » Medicii grăbesc operația lui Nicolae Păun, după accidentarea din Rapid - Sepsi
0
A intervenit Becali? Istvan Kovacs, delegare-ȘOC, după ce a arbitrat Barcelona - PSG » Nu a mai fost trimis la FCSB - Rapid
5
Mizele uriașe din finala Cupei României Betano » Pentru ce joacă Oțelul și Corvinul + Hunedorenii au anunțat deja ce vor face cu sutele de mii de euro, dacă vor lua trofeul
4
„El e, mă?” » Imagini fabuloase cu Dorinel Munteanu imediat după calificarea în finala Cupei României Betano
3
Știri din fotbal internațional
Lacrimile lui Carlo Ancelotti l-au pus pe gânduri pe Casemiro: „Când am intrat în biroul lui, a început să plângă”
0
EPIC FAIL în Conference » Legendarul fotbalist a fost introdus special pentru loteria penaltyurilor și tocmai el a ratat lovitura decisivă!
0
Semn că pleacă? Starul lui Liverpool și-a scos casa la vânzare
1
Ce a reclamat Răzvan Lucescu, după eliminarea din Conference League: „Toate detaliile au fost în favoarea lor”
1
Reacția oficialilor americani după ce Israelul a atacat Iranul. „Nu am ...
Libertatea
La ce riscuri de sănătate se expun cei care lucrează noaptea. Boala ...
Adevărul
Un japonez stabilit în România arată cât de mult a plătit pentru un coş de ...
ObservatorNews
BREAKING | OUT! Rotaru taie-n carne vie: curăţenie generală la Craiova! ...
OrangeSport
Daca pe ziaristii nostri i-ar interesa mai mult decât senzaționalul, probabil ar da înregistrarea cuiva care sa o înțeleagă, dupa care ar relata niște informații. Presa internațională nu “a intrat in posesia convorbirii”, ci toate convorbirile între aparate de zbor și controlorii de trafic sunt publice. Mai mult, sunt și canale de YouTube dedicate pt asta. Nici ăla nu era turn de control, ci SoCal Center și nici nu ii spunea “repetat” ca zboară prea jos, ci a răspuns cererii de “flight following”, pentru care cerințele sunt de minim 1000 ft deasupra oricărui obstacol in regim VFR. E evident după urma din deal ca zbura prea jos, dar asta nu are nicio legătura nici cu jurnalismul și nici cu ultima discuție dintre pilot și controlor, pilotul fiind conștient de altitudinea la care zbura (el a raportat-o corect). Regulile de zbor sunt ceva mai complexe decât titlurile din GSP, iar combinația de vreme nefavorabila cu regulile de zbor in regim vizual, mai ales intr-un spațiu aerian cu multe restricții, ca cel din apropierea LAX, poate fi fatală oricărui pilot. Ma întreb, ca jurnalist, e complicat sa ceri părerea cuiva care înțelege înregistrarea înainte sa publici 10 articole, ca semn de respect pentru cititorii tai, sau clickbait-ul e mai atractiv in presa online? Noroc ca in jurnalism “greselile” nu au aceleași repercursiuni ca și in aviatie.
Ca si regretatul Iovan in Apuseni, zburau "la vedere" si din cauza vizibilitatii reduse...
Pe cit era el de simpatic pe atit de scorpie arata nevasta. Clasic !
De neînțeles,de ce pilotul nu sa ridicat mai mult dacă Turnul de Control îl avertiza că e prea jos, ciudățenii.
Om prevazator....
Tipic unei companii mati. Nu calatoreste CEO-ul impreuna cu COO sau CFO cu avion sau elicopter. In caz de prabusire compania o ia la vale.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.