Comentarii (24)
ibrahim666
ibrahim666  •  11 Aprilie 2014, 12:31

Dupa ce am vazut meciul consider ca in condițiile in care bătaia încasată de la Froch nu si-ar fi pus amprenta asupra lui si ar fi boxat relaxat , in viteza , cu serii ( nu cu lovituri razlete ) ar fi câștigat lupta cu Pascal . Nu uitati ca ultimele 2 meciuri , cu Gracev si Pascal au avut aceeași desfasurare . In ambele meciuri Bute pe care il știam noi a fost numai in ultimele 2 reprize ale fiecărui meci . Gracev a primit o lecție de box . Eu cred ca mai are o șansa si sper sa o valorifice asa cum merita . Pentru mine Bute e cel mai bun si precizez ca nu ma interesează ce o sa zica alții referitor la chestia asta . Romanii nu au știut cum sa-si omoare valorile cand le-au avut .

ibrahim666
ibrahim666  •  11 Aprilie 2014, 12:19

Lucian trebuia sa schimbe staff-ul demult . Asta a fost una din Greșelile pe care le-a facut . Are talent cu carul , este rapid , foarte tehnic , extrem de serios si unul dintre cei mai modesti oameni pe care i-am vazut in viata mea . Consider ca are si un neajuns major care este tot nativ ( si care nu poate fi schimbat din păcate ) si acesta este faptul ca nu este încasator , nu tine la tavaleala , adica barbie de cristal fix opusul a ceea ce are Froch si anume barbie de fier ( am preferat sa folosesc varianta tradusă a expresiilor ) . Sincer inainte de meciul cu Pascal am crezut ca Bute va fi facut ko deoarece si Pascal avea aceeași posibilitate sa abordeze meciul ca si Froch .

ibrahim666
ibrahim666  •  11 Aprilie 2014, 12:05

Nu stiu de ce multi se leagă de faptul ca face bani din sport si încearcă sa contorizeze chestia asta . Nu e normal sa câștige bani ? Are vreun servici de pe urma căruia sa se întrețina ? Are alt venit ? Nu toti alergam dupa bani si un trai mai bun ? Stie cineva cat Muncește un sportiv pentru banii pe care ii câștiga ? ( asta in cazul in care câștiga , sunt si foarte multe situații in care sportivii nu câștiga aproape nimic ) . In fine ... Părerea mea este ca atunci cand ajungi in vârful piramidei trebuie sa evaluezi tot si sa faci schimbările necesare chiar daca sunt costisitoare . Nu degeaba exista câțiva antrenori de top care antrenează cate 2 , 3 campioni mondiali .

nusu_d
nusu_d  •  29 Martie 2014, 10:30
Postat de brancusi pe 28 Martie 2014, 11:35

In mare masura ai dreptate,Nusule,dar esti excesiv de bland cu Larouche,care este diletantul si borfasul sef,el a cultivat si camuflat toate aceste lucruri.Pe de alta parte,Lucian nu cred ca ia in calcul retragerea,fiindca avand o viata sportiva exemplara si nefiind nici un tip prost,cu un antrenor bun ar putea castiga la un Abraham,Stieglitz,etc(de semigrea nu putea fi vorba,am conchis de mult timp ca nu e pentru acea categorie decat carne de tun),nu s-ar mai arunca la Ward,Froch sau Kessler unde constientizeaza ca sansele sunt pur teoretice si,asa cum spuneam,si-ar mai reabilita imaginea si umple punguta pentru batranete,lucruri dealtminteri absolut normale si decente.

Din cate se stie Bute nu prea mai poate sa faca categoria la supermijlocie. Sau o face foarte greu, s-a spus ca si asta ar fi fost una dintre cauzele dezastrului cu Froch. Asta inseamna ca este intr-o situatie fara iesire. Este prea slab pentru categoria semigrea dar in acelasi timp nu mai poate face supermijlocia. Au mai fost si altii in aceeasi situatie, Gatti de exemplu care nu a mai putut face 140 de pounds si care admitea ca la 147 nu poate face fatza la cel mai inalt nivel. Apoi dupa infrangerile din ultimii ani cota lui Bute a scazut iar in cazul unor confruntari cu Abraham sau Stieglitz(care nu sunt plimbari in parc) ar incasa si burse mici si ar putea lua iar bataie.

brancusi
brancusi  •  28 Martie 2014, 11:35
Postat de nusu_d pe 27 Martie 2014, 14:49

Schimbare tardiva si fara prea mare efect. Nu Larouche era problema sau mai bine spus nu doar Larouche. Si din cate vedem Larouche este cel care i-a spus bye bye. Probabil ca Larouche stie mai multe... Bute si-a aratat demult limitele si din declaratii pare oarecum resemnat cu statutul sau actual in boxul mare. De 2 ani de cand a intalnit primul adversar puternic si a fost batut ca hotii de cai Bute este fara busola, ani de zile i s-a bagat limba in ureche ca este printre cei mai buni si el ca un naiv chiar a crezut. Trezirea la realitate a fost brutala. Cu un nou antrenor ar fi tentat sa mai incerce odata dar se poate termina din nou lamentabil si ii e frica. Mai bine retragerea!

In mare masura ai dreptate,Nusule,dar esti excesiv de bland cu Larouche,care este diletantul si borfasul sef,el a cultivat si camuflat toate aceste lucruri.Pe de alta parte,Lucian nu cred ca ia in calcul retragerea,fiindca avand o viata sportiva exemplara si nefiind nici un tip prost,cu un antrenor bun ar putea castiga la un Abraham,Stieglitz,etc(de semigrea nu putea fi vorba,am conchis de mult timp ca nu e pentru acea categorie decat carne de tun),nu s-ar mai arunca la Ward,Froch sau Kessler unde constientizeaza ca sansele sunt pur teoretice si,asa cum spuneam,si-ar mai reabilita imaginea si umple punguta pentru batranete,lucruri dealtminteri absolut normale si decente.

nusu_d
nusu_d  •  27 Martie 2014, 14:49

Schimbare tardiva si fara prea mare efect. Nu Larouche era problema sau mai bine spus nu doar Larouche. Si din cate vedem Larouche este cel care i-a spus bye bye. Probabil ca Larouche stie mai multe... Bute si-a aratat demult limitele si din declaratii pare oarecum resemnat cu statutul sau actual in boxul mare. De 2 ani de cand a intalnit primul adversar puternic si a fost batut ca hotii de cai Bute este fara busola, ani de zile i s-a bagat limba in ureche ca este printre cei mai buni si el ca un naiv chiar a crezut. Trezirea la realitate a fost brutala. Cu un nou antrenor ar fi tentat sa mai incerce odata dar se poate termina din nou lamentabil si ii e frica. Mai bine retragerea!

brancusi
brancusi  •  27 Martie 2014, 12:22

Decizia este indiscutabil una corecta,dar dupa prea multi ani in care s-a complacut in troaca lui Larouche isi pierde major din efect.Pe de alta parte,se pare ca Lucian a fost doar un boxer bun,cu un marketing perfect pe raportul pret-calitate,insa realitatea si nu opiniile noastre a demonstrat ca nu a incaput in galeria marilor boxeri,asa cum evident ca ne-am fi dorit...deci chiar nu mai cred ca schimbarea aceasta va si produce miracole,cel mult poate sa invinga fara echivoc pe alti d-alde Grachev,sa mai cosmetizeze putin imaginea sifonata si sa mai aduca niscaiva banuti in cont.

sorineldobre
sorineldobre  •  27 Martie 2014, 09:52

si de vorbesti (scrii) ca un porc ?

sorineldobre
sorineldobre  •  27 Martie 2014, 09:49

cred ca lucian ar trebui sa zica stop ! ii multumim pt. ce a facut dar mai mult nu poate . si-a aratat limitele cu adevaratii boxeri ai categoriei ! mai e si operatia la mana si varsta ! gata ! exista riscul sa se faca de ras si nu cred ca vrea asta ! " lucian bute mai are ceva de spus in box " ? zau ? pana acum cine l-a oprit ? sa inteleg ca antrenorul ? hai sa fim seriosi !

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  27 Martie 2014, 07:57
Postat de projets pe 26 Martie 2014, 21:56

asta trebuia sa faca Bute dupa meciul cu Froch....

Pai acolo s-a vazut ce staff are. Meciul ala nu trebuia sa se dispute sub nici o circumstanta in UK, toata lumea stia ca s-a dus in cusca leului si nu mai avea nici un sprijin acolo. Sa nu mai spunem de pregatirea meciului care a fost precara, daca tot ai ajuns in cusca leului, sa-l trimiti pe Bute la pumni, sa lupti pe ofensiva dupa ce 9 meciuri pentru titlul mondial luptase tacticizat, asteptand o lovitura pe contra,...a fost sinucidere curata.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează