Comentarii (86)
had3s89
had3s89  •  07 Mai 2013, 22:18
Postat de botizan pe 07 Mai 2013, 22:00

Categoria lui Bute e una tare ... Ward , Froch si Kessler sunt boxeori de calibru , de acord cu tine Bute nu e cel mai bun boxeor roman , Vastag a fost cu o clasa peste , mult mai tehnic si rapid Si fratii Klitschko cu ce sunt de vina ca nu au adversari ???... E ca si aia ca Federer a castigat tot in tenis ca nu avea adversari pana sa apara Nadal

Vastag a fost amator, este diferenta de la cer la pamant!

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 22:15
Postat de botizan pe 07 Mai 2013, 22:08

Si bute nu e mai bun ca Doroftei , cand o sa fie invitat in templul boxului la Madison Square Garden sa se lupte , atunci poti zice ca e boxeor de nivelul lui Doroftei .... Pana atunci se lupta la mancatorii second-hand de popcorn canadieni

templul boxului nu prea e Madison Square Garden aia e doar cea mai cunoscut arena (sala) probabil din Statele Unite. Atlantic City e in Statele Unite, acolo a boxat Doroftei cu Gatti nu in New York. deci nu-i mare lucru ca a boxat acolo, acolo isi apara Gatti centura desi era canadian. :) daca vrei sa stii Bute putea boxa cu Ward chiar la Madison Square Garden in New York dar a refuzat americanul! nu voia pe teren neutru chiar si la el in tara dar in alt stat. voia in Oakland, nici macar in Atlantic City n-a vrut cu Lucian, unde a boxat totusi cu Froch. acuma cateva seri un roman a boxat la MSG in gala lui Mayweather fiindca boxeurul american de culoare e si promoter iar al nostru e acolo.

botizan
botizan  •  07 Mai 2013, 22:11
Postat de botizan pe 07 Mai 2013, 22:08

Si bute nu e mai bun ca Doroftei , cand o sa fie invitat in templul boxului la Madison Square Garden sa se lupte , atunci poti zice ca e boxeor de nivelul lui Doroftei .... Pana atunci se lupta la mancatorii second-hand de popcorn canadieni

Pardon in Antlatic City

valiii
valiii  •  07 Mai 2013, 22:10
Postat de valiii pe 07 Mai 2013, 22:08

respect car_dos,te pricepi la box,eu unu nu ma prea pricep recunosc,nu fac pe ipocritul dar nu stiu ,eu raman in continuare cu indoielile mele ,poate gresesc,am vazut acum in weekend lupta lui mayweather,pastrand proportiile evident,dar asta chiar poate fii numit cel mai bun dintre cei mai buni,l-a batut pe guererro usor dupa parerea mea,chiar daca au fost 12 runde mie mi s-a parut ca nu a fortat si i-au intrat o multime de lovituri si in afara de asta i-a invins pe oscar de la hoya,hatton,marquez,cotto,ortiz,mosley etc,deci raman la parerea si ma repet,daca vrei sa fii cel mai bun trebuie sa ii bati pe cei mai buni

cor_dos ,scuza-ma

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 22:10

Bute e un fel de Andy Murray la tenis, deci sub Nadal, Djokovic si Federer. pai sa nu-l mai respectam si sa-l injuram pe Murray pentru ca pierde la primii 3? sau Del Potro, ca ala e mai slab. si Del Potro iti place, nu? e talentat. pe vremuri Federer lua cucerea trofee jucand cu Hewitt si spaniolii aia care nu erau buni pe ciment ca in zilele de astazi.

valiii
valiii  •  07 Mai 2013, 22:08

respect car_dos,te pricepi la box,eu unu nu ma prea pricep recunosc,nu fac pe ipocritul dar nu stiu ,eu raman in continuare cu indoielile mele ,poate gresesc,am vazut acum in weekend lupta lui mayweather,pastrand proportiile evident,dar asta chiar poate fii numit cel mai bun dintre cei mai buni,l-a batut pe guererro usor dupa parerea mea,chiar daca au fost 12 runde mie mi s-a parut ca nu a fortat si i-au intrat o multime de lovituri si in afara de asta i-a invins pe oscar de la hoya,hatton,marquez,cotto,ortiz,mosley etc,deci raman la parerea si ma repet,daca vrei sa fii cel mai bun trebuie sa ii bati pe cei mai buni

botizan
botizan  •  07 Mai 2013, 22:08
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 21:59

Bute putea de exemplu sa urce la Semigrea mai rapid iar acolo in afara de Pascal si Hopkins nu erau altii. putea fi ca fratii Klitschko ca aia nu boxeaza cu Povetkin si altii care sunt exact dupa ei! dar el a ales sa stea la Supermijlocie ca sa intalneasca boxeuri din crema mondiala desi facea categoria tot mai greu. NU ZIC CA Froch nu o fi mai bun, dar chiar si daca nu face parte din elita, Bute e un boxeur de top si mai bun decat Doroftei. Mosul a fost un deschizator de drumuri si un suflet mare dar aborda luptele diferit. Doroftei i-a invins pe Balbi si Spadafora (neoficial) la puncte dar a suferit mari traume. in schimb Bute i-a naucit pe 2 oponenti de acelasi nivel, Andrade si Miranda.

Si bute nu e mai bun ca Doroftei , cand o sa fie invitat in templul boxului la Madison Square Garden sa se lupte , atunci poti zice ca e boxeor de nivelul lui Doroftei .... Pana atunci se lupta la mancatorii second-hand de popcorn canadieni

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 22:04
Postat de botizan pe 07 Mai 2013, 22:00

Categoria lui Bute e una tare ... Ward , Froch si Kessler sunt boxeori de calibru , de acord cu tine Bute nu e cel mai bun boxeor roman , Vastag a fost cu o clasa peste , mult mai tehnic si rapid Si fratii Klitschko cu ce sunt de vina ca nu au adversari ???... E ca si aia ca Federer a castigat tot in tenis ca nu avea adversari pana sa apara Nadal

am zis profesionist, nu amator. Vastag a fost la amatori, unde si Cutov sau altii au fost foarte buni. fratii Klitschko nu au nici o vina dar nu intelegi ca pe vremuri au luat-o prin KO? :) asta vreau sa-ti explic, diferenta dintre o categorie slaba si una puternica sau cel putin competitiva.

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 22:02

iar Miranda si mai ales Andrade daca ar fi boxat in categoria lui Doroftei, pe vremea lui, ar fi fost campioni mondiali ca Balbi si Spadafora. nu doar challengeri la titlu mondial. un boxeur de elite pe care Dorin l-a intalnit a fost Arturo Gatti.

botizan
botizan  •  07 Mai 2013, 22:00
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 21:53

multumesc, multa sanatate si tie! lumea la noi in tara nu intelege unele lucruri. Bute este cel mai bun boxeur profesionist ce l-a avut Romania, peste Doroftei cu toate ca mosul a luptat pentru unificare. categoria lui Doroftei a fost mult mai slaba. fratii Klitschko de exemplu au la mediocra categorie grea adversarii pe care i-a avut Bute. ei au suferit infrangeri in trecut. Bute INSA a luptat la o categorie de elita, ca sa intelegeti valoarea ei, Ward si Froch sunt amandoi in top 8 boxeuri ai planetei (toate categoriile insumate). Ward este considerat al 2-lea boxeur al lumii dupa Mayweather, Froch al 8-lea. Froch este peste unul ca Hopkins sau Broner, amandoi de la categorii diferite.

Categoria lui Bute e una tare ... Ward , Froch si Kessler sunt boxeori de calibru , de acord cu tine Bute nu e cel mai bun boxeor roman , Vastag a fost cu o clasa peste , mult mai tehnic si rapid Si fratii Klitschko cu ce sunt de vina ca nu au adversari ???... E ca si aia ca Federer a castigat tot in tenis ca nu avea adversari pana sa apara Nadal

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează