Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

DA, AM ÎNȚELES


CICLISM    •   ACUZE DE DOPAJ

SCANDAL imens la Sky! Se dizolvă echipa lui Chris Froome? Acuzații majore de doping

Articol de Cristian TomaJURNALISPORT Marti, 06 Martie

Echipa britanică de ciclism Sky precum și fostul ciclist Bradley Wiggins au negat categoric acuzațiile aduse de către o Comisie a Parlamentului Britanic.



Oficialii britanici au investigat timp de o lună echipa Sky și au întocmit un raport de 54 de pagini pe baza a ceea ce au descoperit. Cele mai grave acuzații constau în utilizarea triamcinolonei corticosteroide "pentru a spori performanța cicliștilor și nu doar pentru a trata nevoia medicală" precum și depășirea "liniei etice ", în pofida regulilor anti-doping care permit utilizarea corticosteroidului.

Cei de la Sky s-au apărat, luni, printr-un comunicat respingând vehement conținutul raportului.

"Raportul face, de asemenea, o afirmație serioasă conform căreia medicamentul a fost utilizat în cadrul echipei pentru a spori performanța. Putem respinge cu tărie acest lucru. Raportul include, de asemenea, o afirmație privind folosirea de triamcinolone pe scară largă de către sportivii echipei Sky înainte de Turul Franței din 2012. Din nou, respingem cu tărie această afirmație", se arată în comunicat.

Dat publicității duminică seară, raportul a ajuns imediat pe prima pagină a principalelor publicații britanice. El nu a fost întocmit special împotriva celor de la Sky ci a vizat o analiză a respectării regulilor generale anti-doping în întreg sportul britanic.

sursa: velonews.com

Comentarii (1 ) Adaugă comentariu

Costel Tudor  •  06 Martie 2018, 20:22

Chiar si un nespecialist ar fi putut afirma ca la aceasta echipa se petrec lucruri murdare !

Vezi toate comentariile (1)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase