Alte știri din fotbal
Oțelul - Hermannstadt, în etapa #7 din play-out. Deschidere de scor în minutul 3
0
„«Mulțumim» pentru abuzuri!”. Galeria boicotează meciul din Superligă
0
Gigi Becali a anunțat de ce depinde primul transfer după câștigarea titlului: „Vine din iunie cu condiția asta”
0
Câți bani primește FCSB » Suma încasată pentru titlu + Pentru câte milioane luptă în preliminarii după ce UEFA a schimbat modalitatea de premiere
0
Știri din fotbal internațional
O nouă umilință pentru Tătărușanu: a ajuns la 75 de goluri primite + Burcă, schimbat în minutul 23
1
Juventus și AC Milan, remiză în derby-ul din Serie A
0
„O să iasă foc!” » Ce a putut să spună Salah, în drumul spre întâlnirea cu Klopp, de la vestiare
2
Concurență pentru FSCB » Florin Tănase, favoritul lui Becali, ar putea ajunge la altă echipă! Destinație neașteptată
3
Moartea suspectă a unui turist portughez în Bucegi: anchetă redeschisă după ...
Libertatea
Cum scăpăm definitiv de furnici cu doar trei ingrediente ieftine și ...
Adevărul
Ce este bine să faci de Florii 2024. "Duminica Floriilor" sau ...
ObservatorNews
Florinel Coman l-a contactat pe Gigi Becali cu o cerere inadmisibilă! "Eşti ...
OrangeSport
maFIA spune minciuni, pe datele telemetrice se vede clar ca Max a incetinit treptat fiind intr o treapta de viteza inferioara nu a fost vorba de break check !!
Nu ai cu cine. Ce vrei tu e ca și cum ai cere lui M.M. să recunoască că a primit penalty-uri mocca cu UTA. În regulament nu scrie decât că trebuie să cedezi locul, nu și când și cum. Penalizarea e de râsul curcilor d.p d.v. regulamentar
La câte penalizări a primit Verstappen în cursa din Arabia Saudită conform regulamentului trebuia descalificat. Dar nu ăsta a fost scopul ci acela de a-i arăta cine e șeful. Acum Toto Wolfe se plânge că îi este teamă ca cursa viitoare să nu fie terminată printr-o ciocnire între H și Max. Dar ar merita una între Perez și H, așa cum a fost percutat Max la mijlocul sezonului (de 2 ori chiar)
Bine că înțelegi tu regulile, deșteptule! Dacă regulamentul NU precizează unde și când trebuie să te lași depășit, înseamnă că poți să te lași depășit unde și când vrei tu, chiar și cu 10 centimetri înainte de linia DRS. Că lui nu îi convine alegerea ta, e problema lui. Să solicite să se modifice regulamentul pentru a preciza clar unde trebuie să se facă depășirea, dar până atunci nu-i normal să i se dea dreptul de a intra în tine pentru că nu i-a convenit locul ales de tine...
Ceea ce este ffff clar este ca in mod repetat verstapen a cautat coliziunea, altfel nu imi explic cum de a avut nevoie de 3 incercari de a ceda pozitia. In teorie, si in practica, este fffff simplu, te lasi depasit, dar verstapen se face ca ploua, si de 2 ori nu a reusit sa se lase depasit. Pt aceste doua nereusite, ar fi trebuit aspru sanctionat pt condus nesportiv, lipsa de fair play, si garantez eu ca data viitoare nu va rata manevra de a se lasa depasit. In concluzie, verstapen a scapat nepedepsit, a ramas cu locul 2, desi cred ca daca regulamentul permitea, el trebuia descalificat fara discutii!!!!! ATENTIE, NU SUNT FAN HAMILTON!!!!
Mai întăi ar trebui să înțelegi tu bre ce înseamnă să-l depășești înainte de zona DRS,pt că în doi metri intra el în DRS și urma să te depășească fiind în “trenă”…F1 nu e un joc pt copii…are reguli stricte,că-ți place sau nu,că le înțelegi sau nu…
Explicatia este de Stan si Bran: "Deși acceptăm că șoferul mașinii #44 ar fi putut să depășească mașina #33 în prima fază când aceasta a încetinit, înțelegem de ce acesta nu a dorit să fie primul care să treacă linia DRS. " Adica a preferat sa intre in el decat sa il depaseasca. Iar ei "il inteleg"... :-))
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.