Comentarii (18)
belane
belane  •  25 Octombrie 2020, 20:49

In ziua de astazi ca sa castigi F1 iti trebuie 20% abilitate si talent in soferie si 80% masina tehnologizata in cele mai mici detalii din varful "botului" pana in varful "cozii". Ia pune-i pe Hamilton sau Vettel la bordul unui Benetton B186 sau a unui McLaren Mp4 si sa stapaneasca velocitatea unei masini cu peste 1000CP si cutie manuala de viteze, sa vezi cum zboara talentul mai repede decat masina, vorba vine...nu ca n-ar fi talentati dar n-au cum sa se ridice la nivelul pilotilor din acea perioada precum Senna, Prost, Piquet, Mansell sau Schumi, Hakkinen etc. Majoritatea fanilor vechi de F1 stiu ca 1 titlu de campion din acea perioada face cat 4 astazi. - https://www.youtube.com/watch?v=mVGgu_HA9y8. Parca si Hamilton a testat un Honda MP4 la Top Gear - https://youtu.be/YbKgW-gX7SI?t=81 (gata l-am gasit, f. interesant ce au de zis)

valeri.lewis
valeri.lewis  •  25 Octombrie 2020, 20:04
Postat de Marius Nica pe 25 Octombrie 2020, 19:50

Te contrazic, f1 nu mai intereseaza pe cine conteaza cu adevarat. Vand iluzoriu audiente in zone ale globului ce nu au istorie, continuitate, unde se uita doar ca la o ciudatenie. Europa nu mai are aceeasi apetenta cu acest format si cu aceste regulamente ridicole. Moto GP o sa o depaseasca cu usurinta. Audientele dovedesc asta....in EUROPA!

Bun, poate vii si cu niste date concrete care sa-ti faca afirmatiile credibile. O comparatie cu alte sezoane, sau evolutia F1 in ultimii 10 ani. Asta cu "cine conteaza cu adevarat" e chiar hilara. In lumea de azi, banii conteaza. In primul rand. Si nu poti face bani fara audienta. Din punctul asta de vedere, prin retelele sociale, prin globalizare, acest sport a evoluat, a devenit mai popular, si a crescut de la un sezon la altul. Toata lumea a fost multumita pana in luna martie a acestui an, cand lumea, asa cum o stiam pana atunci, s-a schimbat. E adevarat ca aceasta pandemie a lovit pe toti, sunt sporturi (tenisul e un exemplu, unde premiile au scazut drastic). In F1 inca nu se cunoaste amploarea cu care a lovit aceasta pandemie, dar in mod cert vor fi consecinte. Cat de grave e greu de spus. Dar acest sport a trecut prin multe perioade grele, perioade de incertitudine,recesiune. Si de fiecare data, a razbit, a inflorit, a devenit si mai prestigios, si a produs si mai multi bani. Nu-ti fa probleme in privinta asta...

917516058278640
Marius Nica  •  25 Octombrie 2020, 19:50
Postat de valeri.lewis pe 25 Octombrie 2020, 19:14

Audientele te contrazic. F1 are din ce in ce mai multi fani sub tenura celor de la Liberty Media. Faptul ca Hamilton are parte de "hate" e normal pe undeva, multi vor sa vada alt castigator. Nu se poate, aia e, trebuie sa va obisnuiti toti cu el. Unii veti renunta la a mai urmari acest sport (nu atat de multi pe cat crezi), altii veti denigra si minimaliza realizarile lui. Fara succes. Omul e o legenda si doboara record dupa record.

Te contrazic, f1 nu mai intereseaza pe cine conteaza cu adevarat. Vand iluzoriu audiente in zone ale globului ce nu au istorie, continuitate, unde se uita doar ca la o ciudatenie. Europa nu mai are aceeasi apetenta cu acest format si cu aceste regulamente ridicole. Moto GP o sa o depaseasca cu usurinta. Audientele dovedesc asta....in EUROPA!

valeri.lewis
valeri.lewis  •  25 Octombrie 2020, 19:46
Postat de dutedica pe 25 Octombrie 2020, 19:30

Cu cateva tururi inainte de a-l depasi pe Bottas, Ham. s-a plans de uzura rotii rotii stg/f. Din acel moment a inceput sa recupereze diferenta fata de primul loc. Bottas era la 2 secunde in fata. Tot atunci inginerul de cursa al lui LH l-a informat ca pneul lui stg/fata este la 60% iar a lui Bottas la 40% ceea ce i-a dat siguranta si un avantaj moral pt cursa. De atunci LH a inceput sa forteze. (Uzura aceasta a fost comuna la multi piloti datorita configuratiei circuitului din Portugalia) In spatele scenei: din 2019 Bottas are ca inginer de cursa pe Riccardo Musconi, pana atunci al lui Ham. Cand s-a facut schimbarea asta LH a spus ca Bottas ii va cunoaste astfel toate secretele(tricks) dar a uitat sa precizeze ca si masina lui Bottas, de acum, nu va mai avea niciun secret. Hamilton este , fara indoiala, un pilot foate bun dar simt compasiune pentru finlandez caruia i se aplica intotdeauna un pumn in ceafa atunci cand incearca sa intreaca vedeta echipei, postura pe care LH si-o revendica cu oarecare aroganta costumata intr-o falsa modestie.

Imi place comentariul tau, poate mai putin partea cu "aroganta". Din cate stiu, in F1, regina motorsportului, marea majoritate a campionilor mondiali au avut o usoara aroganta. Poate un pilot care nu a fost arogant pot spune ca a fost Alain Prost, dar caracterul lui era unul aparte. "Profesorul" era un fin tactician, un om foarte calculat, mai putin instinctiv sau temperamental decat ceilalti. Dar el a fost exceptia. Poate ca de-a lungul timpului au mai fost si altii, dar F1 a fost mereu o competitie glamour, care a atras controversa si talentul la pachet cu infatuarea si orgoliul dus uneori dincolo de limite. Dar asta a fost mereu parte din F1, parte din farmecul ei, si a facut din aceasta competitie ceea ce este azi.

dutedica
dutedica  •  25 Octombrie 2020, 19:30

Cu cateva tururi inainte de a-l depasi pe Bottas, Ham. s-a plans de uzura rotii rotii stg/f. Din acel moment a inceput sa recupereze diferenta fata de primul loc. Bottas era la 2 secunde in fata. Tot atunci inginerul de cursa al lui LH l-a informat ca pneul lui stg/fata este la 60% iar a lui Bottas la 40% ceea ce i-a dat siguranta si un avantaj moral pt cursa. De atunci LH a inceput sa forteze. (Uzura aceasta a fost comuna la multi piloti datorita configuratiei circuitului din Portugalia) In spatele scenei: din 2019 Bottas are ca inginer de cursa pe Riccardo Musconi, pana atunci al lui Ham. Cand s-a facut schimbarea asta LH a spus ca Bottas ii va cunoaste astfel toate secretele(tricks) dar a uitat sa precizeze ca si masina lui Bottas, de acum, nu va mai avea niciun secret. Hamilton este , fara indoiala, un pilot foate bun dar simt compasiune pentru finlandez caruia i se aplica intotdeauna un pumn in ceafa atunci cand incearca sa intreaca vedeta echipei, postura pe care LH si-o revendica cu oarecare aroganta costumata intr-o falsa modestie.

valeri.lewis
valeri.lewis  •  25 Octombrie 2020, 19:14
Postat de gilgamesh pe 25 Octombrie 2020, 19:09

F1 nu mai interesează pe nimeni. Aș vrea să-l văd pe Hamilton într-o cursă în care toți au aceeași mașină.

Audientele te contrazic. F1 are din ce in ce mai multi fani sub tenura celor de la Liberty Media. Faptul ca Hamilton are parte de "hate" e normal pe undeva, multi vor sa vada alt castigator. Nu se poate, aia e, trebuie sa va obisnuiti toti cu el. Unii veti renunta la a mai urmari acest sport (nu atat de multi pe cat crezi), altii veti denigra si minimaliza realizarile lui. Fara succes. Omul e o legenda si doboara record dupa record.

gilgamesh
gilgamesh  •  25 Octombrie 2020, 19:09

F1 nu mai interesează pe nimeni. Aș vrea să-l văd pe Hamilton într-o cursă în care toți au aceeași mașină.

valeri.lewis
valeri.lewis  •  25 Octombrie 2020, 18:59

GOAT - Greatest of All Time.

Comentează