Comentarii (29)
MaxiP
MaxiP  •  30 Aprilie 2024, 11:35
Postat de SuporterOr pe 29 Aprilie 2024, 13:20

Cristina Neagu e o mare, foarte mare campioană a acestui sport. Meritele ei sunt multe și cu siguranță mie îmi va fi dor de ea după ce se va retrage. Dar, o tot spun și o repet: pentru specialiștii adevărati, fara ghilimele, indicele de performanță a unui jucător de handbal e constituit din suma acțiunilor reușite MINUS suma acțiunilor ratate, raportate la maximul din statistici. Cristina a marcat 9 goluri, din care 5 de la 7m, dintr-un total de 16 șuturi la poartă, adică o eficacitate reală de 4/16= 25% !!! Oameni buni, când o să vă hotărâți să folosiți mintiuta??!! Cu așa indice de eficiență se pierde garantat meciul. Pricepeți asta. De ce nu socotiți la pasiv și atacurile convertite in goluri de echipa adversa după cele 12 tentative eșuate ale Cristinei?! Da, cineva trebuie să își asume, da, unele goluri sunt spectaculoase și chiar providențiale, dar nu! Nu e suficient că sa câștigi. Până când nu veți înțelege asta, nu de la mine ci de la adevărații specialiști și tehnicieni, nu va veți apropia de rezultate mari. Hai CSM. Batem la Metz.

Nu sunt de-acord, sunt niste date statistice care nu tin cont de situatii in sine. Neagu isi asuma aruncarea pe fiecare atac dus pana la limita amenintarii de joc pasiv, arunca in situatiile critice din care absolut nimeni nu isi poate face un procentaj bun. Aruncarile ei, in mare parte nu sunt faze irosite, sunt fazele din care nu se putea scoate oricum mai mult. Eficienta ei din meciul cu Metz e asemanatoare cu a lui Pintea, atata tot ca Pintea a avut de finalizat doar din situatie 1 la 1, Neagu nici nu cred ca a avut vreo astfel de situatie. Arntzen are o eficienta de vreo 66% in acest meci, daca nu gresesc, dar a aruncat de 3 ori la poarta, una ratata din situatie 1 la 1. Omoregie cred ca a ratat o singura aruncare, singura pe care a avut-o, situatie singur cu portarul. Cu tot respectul, dar daca in conditiile astea tot Cristina Neagu e vinovata de infrangere, fata nu e in toate facultatile mintale ca sta sa joace intr-o tara in care e vinovata pentru orice, afara fiind vazuta ca o legenda a acestui sport. Nu ea a irosit fazele de 1 la 1 cu portarul, a creat cateva faze decisive, a data assisturi, desi multi considera ca intarzie jocul, de multe ori ea a crescut ritmul atacurilor CSM-ului... a jucat foarte bine, de altfel ea, interii drepti, extrema dreapta si poarta fiind oamenii buni ai meciului. N-am inteles decizia lui Adi Vasile de a juca ultimul sfert de ora cu Omoregie si Arntzen la linia de 9 metri. Cand era mai important. Eficienta mai buna, au pierdut meciul.

paiazze
paiazze  •  29 Aprilie 2024, 13:58
Postat de futhienzbang22 pe 29 Aprilie 2024, 04:11

nu contează! miticii să continue să le plătească!

Miticii... :))) Mai e, ma, Timisoara plina de italieni veniti la "fetite" si de minoritari? Mai e Clujul plin de ghiolbani si clanuri de maierdasi? La nas nu va ajunge nimeni...

SuporterOr
SuporterOr  •  29 Aprilie 2024, 13:22
Postat de futhienzbang22 pe 29 Aprilie 2024, 04:11

nu contează! miticii să continue să le plătească!

Da, mă tata, in sfârșit un om cu mintiuta în cap. Da, așa este.

SuporterOr
SuporterOr  •  29 Aprilie 2024, 13:20

Cristina Neagu e o mare, foarte mare campioană a acestui sport. Meritele ei sunt multe și cu siguranță mie îmi va fi dor de ea după ce se va retrage. Dar, o tot spun și o repet: pentru specialiștii adevărati, fara ghilimele, indicele de performanță a unui jucător de handbal e constituit din suma acțiunilor reușite MINUS suma acțiunilor ratate, raportate la maximul din statistici. Cristina a marcat 9 goluri, din care 5 de la 7m, dintr-un total de 16 șuturi la poartă, adică o eficacitate reală de 4/16= 25% !!! Oameni buni, când o să vă hotărâți să folosiți mintiuta??!! Cu așa indice de eficiență se pierde garantat meciul. Pricepeți asta. De ce nu socotiți la pasiv și atacurile convertite in goluri de echipa adversa după cele 12 tentative eșuate ale Cristinei?! Da, cineva trebuie să își asume, da, unele goluri sunt spectaculoase și chiar providențiale, dar nu! Nu e suficient că sa câștigi. Până când nu veți înțelege asta, nu de la mine ci de la adevărații specialiști și tehnicieni, nu va veți apropia de rezultate mari. Hai CSM. Batem la Metz.

SuporterOr
SuporterOr  •  29 Aprilie 2024, 12:52

Un jurnalism care vrea doar sa socheze și să electrocuteze cititorul. Pe motiv că doar așa vinde. Jurnalismul manelist. "Dezastru", "haotic", "miracol". In termeni normali, firești și decenți nu se mai poate scrie?! Doar apocaliptic?!"Rupe tăcerea", "s-a aflat totul", "Romania umilită", sintagme de anagramati din care nu pot ieși. Nu este adevărat, nu e nici un DEZASTRU. Pe parcursul meciului s-a întors permanent rezultatul, in variabila a 5 goluri, de la minus 2 la plus 3. Asta se poate întâmpla cu ușurință la retur. Anul trecut Ferencsvaros a pierdut tot în sferturi, acasă, la 6 goluri. A recuperat în retur, acasă la Metz, a intrat în F4 și apoi a jucat finala mare. Daca pentru voi minus 3 după meciul tur e dezastru, atunci ce sa zicem de Ferencsvaros anul trecut???!! Nu a fost HAOTIC ci doar câteva momente fara concentrare, speculate la maxim de o echipa foarte buna, dar nu invincibilă. Și nu e nevoie de un MIRACOL ci doar de a repeta meciul, și victoria, de la Gyor. E suficient. Nu ușor, dar nu imposibil. Și Cristina, nu uita: mai bine 5 goluri din 5 atacuri decât 9 goluri din 17 atacuri. Nu fi Salvatore della patria, lasa-i și pe alții la masa istoriei. Hai CSM. Hai Romania.

MaxiP
MaxiP  •  29 Aprilie 2024, 10:53
Postat de Crinughe1 pe 28 Aprilie 2024, 21:02

Nu, nu e nevoie de un miracol pentru a ne califica, este nevoie de niște comentatori sportivi care să-și facă datoria și sa dea de pământ cu cei care ne mănâncă banii fără a avea performante. Personal, m-am saturat de acest Pruna, *** care ne spune " s-a arătat pricina"

Da, ca 90% din populatia tarii care mananca banii tuturor fac o performanta de nu mai putem. Toti fura, toti fenteaza, absolut aproape nimeni nu performeaza si ii fac hoti pe ceilalti. Cam asta e imaginea tarii, cat se poate de reala, ba mai se si leaga de aia foarte putini care performeaza. Daca verificam cate persoane din tara asta nu fenteaza taxele, impozitele, n-au luat in viata lor o spaga etc, ajungem la concluzia ca nu avem probabil 5 procente care sa fie cinstiti, dar marea noastra problema e ca baga capitala tarii 3 milioane de euro in sport. Lasa, ca baga statul miliardul de euro in alegeri nu e o problema, in timp ce in rest se plang ca n-au bani de nimic. Asa imi place cand vad cate unul cum e el suparat ca se mananca banii celorlalti... da' care nu-i mancati ma?!

futhienzbang22
futhienzbang22  •  29 Aprilie 2024, 04:11

nu contează! miticii să continue să le plătească!

johny2003
johny2003  •  29 Aprilie 2024, 02:51
Postat de mosh_gerilla.1948 pe 28 Aprilie 2024, 18:58

...respectiv Vasile gigolo.

...zise "Doar DivB!"

eugen5
eugen5  •  28 Aprilie 2024, 23:23

aceeași echipă plina de staruri dar fara nici o motivație....CSM nu înseamnă nimic.in plan emoțional pt bucureșteni,e doar sinecură pt unii !!

camcam
camcam  •  28 Aprilie 2024, 21:17
Postat de socosu pe 28 Aprilie 2024, 18:59

"Aici sunt 0,5% din banii dumneavoastră, e ar fi corect de scris". Ceilalți de 99,5 % trebuiesc întrebați la municipalitate. Ce tot atât bați apa-n piuă cu banii băi omule? Din atâtea sute de milioane euro cam atâta reprezintă bugetul csm : 0, 5%

zi sa mori tu ... 0,5% poate pe zi ! lucrezi cumva la club ? sau esti adi vasile sub acoperire . daca este asa de ce cand sa vrut schimbarea antrenorul a sarit politicul si a dat ordin sa ramana si se pare ca a ramas ! cu cei 0,5% au avut asa cuvant polticienii ?

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează