Comentarii (18)
gloriosul19
gloriosul19  •  28 Martie 2026, 21:39
Postat de wittman68 pe 26 Martie 2026, 10:50

Nu se poate pune vreo limită la transferuri de tip lege sau regulament. Pt că ar fi ilegală, neconstituțională, legat de dreptul la muncă, la circulație, domiciliul, măritiș, orice. Dar un club sau altul poate face o anumită politică , avea o abordare. Însă nu impusă. Iar asta nu se va face. O făcea Zalăul doar, dar de nevoie, pe ideea că strugurii sunt acri. Realitatea nu e ceva ce ne place sau ne ar place nouă. Ce este cert, în echipele naționale de orice fel, pot evolua doar cetățeni români. Mai buni sau mai răi, mai naturali sau mai naturalizați. Suporterii primesc ce li se oferă. Chiar daca unii spun că trebuie ceva, e o vorbă moartă. Ei nu pot face și nici nu ar trebui să facă ceva in sensul asta.

Si alta solutie avem?

wittman68
wittman68  •  26 Martie 2026, 13:43
Postat de ceaiuri pe 26 Martie 2026, 12:16

se pare ca pricepi greu si uiti repede,nu tb sa-mi raspunzi la ce postez(sa respecti parerea altora e un lucru esential)banuiesc te simti mult mai bine cand tu intrebi si tot tu raspunzi(sub ce nume postezi te dau de gol ideile repetative)poti intra pe fb si sunt destule grupuri unde iti poti exprima ideile marete

Îți respect părerea. Doar o comentez concret în sensul că acele rezultate nu au avut caracterul numit de tine. In realitate, adică. Rezultatele sportive sunt știute, nu sunt păreri sau idei mărețe. Nu pierzi umilitor când e diferența de 4 goluri, nici nu iei vapoare in cap când pierzi la un gol Avem dreptul cu toți sa comentăm. Ce zici?

ceaiuri
ceaiuri  •  26 Martie 2026, 12:16

se pare ca pricepi greu si uiti repede,nu tb sa-mi raspunzi la ce postez(sa respecti parerea altora e un lucru esential)banuiesc te simti mult mai bine cand tu intrebi si tot tu raspunzi(sub ce nume postezi te dau de gol ideile repetative)poti intra pe fb si sunt destule grupuri unde iti poti exprima ideile marete

wittman68
wittman68  •  26 Martie 2026, 10:50
Postat de gloriosul19 pe 25 Martie 2026, 22:23

Si nici in strainatate... D-aia trebuie sa se puna o limita de transferuri de jucatoare straine, aia e, fara performante la nivel de club 10 ani, dar va ajuta nationala!

Nu se poate pune vreo limită la transferuri de tip lege sau regulament. Pt că ar fi ilegală, neconstituțională, legat de dreptul la muncă, la circulație, domiciliul, măritiș, orice. Dar un club sau altul poate face o anumită politică , avea o abordare. Însă nu impusă. Iar asta nu se va face. O făcea Zalăul doar, dar de nevoie, pe ideea că strugurii sunt acri. Realitatea nu e ceva ce ne place sau ne ar place nouă. Ce este cert, în echipele naționale de orice fel, pot evolua doar cetățeni români. Mai buni sau mai răi, mai naturali sau mai naturalizați. Suporterii primesc ce li se oferă. Chiar daca unii spun că trebuie ceva, e o vorbă moartă. Ei nu pot face și nici nu ar trebui să facă ceva in sensul asta.

SuporterOr
SuporterOr  •  26 Martie 2026, 01:57

Echipa care a trecut cu senilele peste "toată floarea cea vestită a întregului Apus", e in cădere liberă. Normal. Se pregătește pentru clasica și tradiționala eliminare in sferturi de către Esbjerg.....

wittman68
wittman68  •  25 Martie 2026, 22:33
Postat de ceaiuri pe 25 Martie 2026, 21:44

o regie slaba precum regizorii(nici nu stiu daca a fost televizat)un troc vizibil de pe luna,te las in cupa sa invingi in campionat,dar multi nu cunosc ,oltencele de vreo 12 meciuri era echipa de antrenament(ultima victorie a dus titlul in Giulesti deoarece oltenii nu uita si nu iarta,acum cu moldovenii in conducere totul e o intelegere de partid)o concesie fara rezultatul scontat...si cu arbitrii csm-isti Bistrita invinge la cel putin 5 goluri,merita campionatul

Nu are a face ce spui cu ultimele 22 meciuri. In ultimele 4-5 ediții din campionat ele au jucat mai slab în ansamblu, s au clasat o data pe 6, altădată pe 8. Însă au fost și meciuri când CSM București a câștigat greu, că și în acest campionat. Însă în sezoanele 2018-2021 Vâlcea s a clasat și a jucat și bine, chiar în liga campionilor. A luat un titlu și o cupa și o supercupa bătând de vreo 5 ori CSM București, când, că și acum aveau buget mai puțin de jumătate decât CSM București. Care a fost regia, adică? Când au jucat bine au câștigat, când nu aveau echipa și jucau slab au pierdut. Uneori drastic, alteori mai puțin. Ce înțelegere să fie? Nu e ideea că CSM trebuie să ia tot? Și să nu de-a nimic? Anul asta ia titlul Bistrița, nu Vâlcea. Desigur, nici CSM care nu ia nici cupa. Nici supercupa. Nici alte lucruri.

gloriosul19
gloriosul19  •  25 Martie 2026, 22:23
Postat de cezars61 pe 25 Martie 2026, 20:40

Da, m-am uitat și eu, așa e. Incredibil! Ne furăm singuri căciula! De aia suferim cu naționala pe la competițiile externe, jucătoarele românce nu sunt jucate la cluburile noastre. O mare tâmpenie!

Si nici in strainatate... D-aia trebuie sa se puna o limita de transferuri de jucatoare straine, aia e, fara performante la nivel de club 10 ani, dar va ajuta nationala!

ceaiuri
ceaiuri  •  25 Martie 2026, 21:44

o regie slaba precum regizorii(nici nu stiu daca a fost televizat)un troc vizibil de pe luna,te las in cupa sa invingi in campionat,dar multi nu cunosc ,oltencele de vreo 12 meciuri era echipa de antrenament(ultima victorie a dus titlul in Giulesti deoarece oltenii nu uita si nu iarta,acum cu moldovenii in conducere totul e o intelegere de partid)o concesie fara rezultatul scontat...si cu arbitrii csm-isti Bistrita invinge la cel putin 5 goluri,merita campionatul

wittman68
wittman68  •  25 Martie 2026, 21:20
Postat de cezars61 pe 25 Martie 2026, 20:35

E bine că Vâlcea și-a făcut din nou echipă, cum avea pe timpuri. Le mai face concurență CSM-ului. Păcat că Rapidul a mai slăbit ritmul anul ăsta.

Da, sezonul viitor Vâlcea va intra în mod cert in lupta la titlu. Cal mai probabil în 3, cu CSM București și Bistrița. Foarte importanta este contribuția antrenorului Pera, se simte mana lui, este priceput dar și motivant, inimos. Și în 2019 când a luat titlul Vâlcea, tot cu Pera antrenor au fost, având bugetul mult mai mic decât CSM București, ca și acum. Dealtfel, provocarea Vâlcii pt sezonul viitor tot asta va fi. Rezultate de top cu buget mai mic. Bistrița a vrut rezultate de top dar cu buget de top. Aici ar fi o diferență.

wittman68
wittman68  •  25 Martie 2026, 21:13
Postat de cezars61 pe 25 Martie 2026, 20:40

Da, m-am uitat și eu, așa e. Incredibil! Ne furăm singuri căciula! De aia suferim cu naționala pe la competițiile externe, jucătoarele românce nu sunt jucate la cluburile noastre. O mare tâmpenie!

Ce a fost românesc la meci au fost time out urile de la Vâlcea. Cerute de românul Pera. Pai jucătoarele românce mai sunt jucate, dar nu cine știe ce, mai ales la echipele de top din campionat. Dorindu se un campionat puternic prin prisma primelor 6-7 echipe , româncele nu au valoare la acest nivel. De aceea nu sunt jucate. Dacă vrei performanță cu echipa, joci cu jucătoarele valoroase. Dacă s ar dori un campionat mai românesc unde sa joace mai multe românce, în speranța că ar putea, dar nu ar fi și musai , să crească valoric, acesta ar deveni un campionat mai slab. Nu poți să fii în ambele bărci odată.

  • 1
  • 2
Comentează