Comentarii (12)
ceaiuri
ceaiuri  •  21 Mai 2020, 20:35
Postat de basistul pe 21 Mai 2020, 16:17

4. Ce se intampla cu competitia, trofeele, medalile, retrogradarile, in situatia in care campionatul este intrerupt si nu se mai poate relua in integralitatea lui ... trebuie deasmnea statuat clar in Regulament, nu decis de Dedu sau prin vot subiectiv, in functie de interesele de moment ale unor cluburi, sau de configuratia clasamentului. Asta include si daca se decerneaza trofeele sau nu, si ce model se aplca ... modelul majoritar din Europa, modelul norvegian, sau modelul din Mozambic, etc. Un principiu general, nu numai in sport, este si trebuie sa ramana ... 'Regulilele nu se schimba in timpul jocului'. IMO ... Daca s-a disputat deja 50% din sezon, s-ar putea vorbi de acordarea trofeelor, medalilor, si retrogradarile ... altfel nu se pune problema. Alftel candem in extrema cealalta in care ... jucatoarii simt ca au jucat pentru nimic, trofeele sunt importante in sport. Daca ai jucat peste 50% din sezon ... meriti trofeu, si meriti sa si retrogradezi.

totul e simplu..cand judeci la fel de simplu(anul acesta a fost atipic)titlul se castiga dupa ultima etapa de campionat(se stiu si echipele ce retrogradeaza)in alte situatii nu sunt castigatori si pedanti,iar pt o liga profesionista nu avem investitori(frh are atunci un loc...decorativ)deci mai avem pana sa ajungem..nemtii

ceaiuri
ceaiuri  •  21 Mai 2020, 20:09

un portar e mare..cand are o aparare mare (3aparatoare pleaca)dar la croate nu o sa fie usor(sarboaica nu prea prindea poarta.iar croata e prea buna)Iulya are nevoie de constanta(nici la Valcea nu excela)sa ramana la o echipa galonata,dar contractele se pot si rezilia....modelul norvegian a fost contestat de o nationala si a pierdut....daca CSM castia la 2 goluri...oare aveam campioana?

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 16:17

4. Ce se intampla cu competitia, trofeele, medalile, retrogradarile, in situatia in care campionatul este intrerupt si nu se mai poate relua in integralitatea lui ... trebuie deasmnea statuat clar in Regulament, nu decis de Dedu sau prin vot subiectiv, in functie de interesele de moment ale unor cluburi, sau de configuratia clasamentului. Asta include si daca se decerneaza trofeele sau nu, si ce model se aplca ... modelul majoritar din Europa, modelul norvegian, sau modelul din Mozambic, etc. Un principiu general, nu numai in sport, este si trebuie sa ramana ... 'Regulilele nu se schimba in timpul jocului'. IMO ... Daca s-a disputat deja 50% din sezon, s-ar putea vorbi de acordarea trofeelor, medalilor, si retrogradarile ... altfel nu se pune problema. Alftel candem in extrema cealalta in care ... jucatoarii simt ca au jucat pentru nimic, trofeele sunt importante in sport. Daca ai jucat peste 50% din sezon ... meriti trofeu, si meriti sa si retrogradezi.

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 16:09

3. Trebuie sa facem ceva cu aceste echipe care folosesc amanarea meciurilor ... ca o strategie competitionala, prin care isi creaza avantaje incorecte fata de celalalte competititoare. Ce mi s-ar parea corect ... este sa iti poti amana un meci, pe o perioada de maxim 30 de zile ... si sa nu iti poti amana un ALT meci, daca ai DEJA o restanta. Vrei sa-ti amani un al 2-lea meci, trebuie sa iti joci restanta inainte de a putea face acest lucru. Se protejeaza in acest fel, integritatea competitiei, si se elimina potentiale incercari de ... cheating. O echipa care joaca in cupele europene, trebuie sa poata alinia deja macar 2 echipe. Daca ne luam dupa aceste tabloide ... CSM avrea deja 3 echipe competitive pe care le putea alinia oricand, cuvintele lor, nu ale mele. In conditile astea ... sa ajungi ... la 4 meciuri amanate (dublu fata de SCM, care a jucat si ea in CL, intr-o grupa mult mai dificila cu Campioana Europei), mi se pare deja ridicol. Deasemnea trebuie statuat in regulament clar, ca daca faci cerere de amanare a unui meci, iti asumi si riscul ca acesta sa nu se mai poata disputa, datorita unei situatii de forta majora, si nu mai poti beneficia de o ... Restitutio in Integrum.

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 15:50

2. Este necesara o Lege a Fair-Play-ului financiar in handbal, dar care sa sa aplice numai cluburilor care sunt finantate de primarii. Ar fi si o invitatie indirecta catre investorii privati, sa revina in handbal si sa investeasca. O asemnea lege ar insemna sa se limiteze ... cheltuiala banilor publici in acesta destinatia ... la o anumita suma ... ex. 1 mil euro / sezon / primarie. In acest fel s-ar ajuta sportul fara sa se compromita competita, prin crearea efectului de competitie neloiala de catre anumite primarii, mai potente finaciar. La un buget de 20 de mil de euro pe an ... PMB ar putea sa ajute 20 de sporturi. O primarie mai saraca, evident nu ar putea sa finanteze atatea sporturi, si ar trebui sa se concentreze pe sporturile de traditie din comunitatea respectiva. Diferenta tot s-ar face, dar nu prin distrugerea anumitor sporturi. Pentru ca e vorba de Bani Publici, ei trebuie mult mai bine cheltuiti, protejati, garantati ... o primarie poate chelui pana la 5% buget in sport, primarii avand liberate nejustificata de mare atat in alocarea cat si in distribuirea acestui procent ... evident ca ii intereseaza sa-i aloge si sa-i distribuie, acolo unde pot atrage cele mai multe voturi, nu in copii si juniori, cum ar fi normal. Legilatia trebuie modificata, 5% ca 5% ... dar stabilirea de baremuri, pe fiecare sport in parte, mai putina libertate pentru primari.

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 15:35

Sunt anumite concluzii care se pot trage din aceasta situatie ... 1. Modul dictatorial, partinitor si lipsit de profesionalism in care este condusa FRH, in era Dedu. Marea majoritate a cluburilor atat la baieti, cat si la fete, sunt nemultumite atat de decizii, cat si de modul in care sunt luate aceste decizii. Ca o opine personala, in toate cluburile profesioniste ... Federatile Nationale gestioneaza EXCLUSIV echipele nationale de senori si juniori, fata de care au principala responsabilitate (partea de sport amator). Cluburile Sportive Profesioniste au de cele mai multe ori interese diferite de cele al FRH, este normal sa aiba propriul Organism de Decizie ... pe genul LPF (la fotbal) si nu sa decida Federatile, pe anumite aspecte care tin de activitatea unui club profesionist, cum ar fi proportia dintre jucatori romani / straini. Modelul actual, vine in directa contradictie cu principile sportului profesionist, legilatia civil-comerciala din UE, liberalizarea fortei de munca ... si explica ... de ce investitia prrivata lipseste din aceste sporturi, care ar trebui sa fie profesioniste, dar sunt cel mult semi-profesioniste. Aceste cluburi sunt oblicate sa activeze in economia de piata, dar pe de alta parte, decizile sunt luate de persoane, si dupa criterii ... care nu tin comt de regulile economiei de piata ... facandu-le proiecte nerentabile si nefezabile pentru investitrea unor sume importante de bani, si atunci ajung pe mainile primariilor.

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 15:19

Am spus ca SCM ... a jucat numarul regulamentar / oficial de etape programate, 18. Afirmatia ca SCM Rm. Valcea are un meci in plus, este gresita. Ar fi fost corecta, numai daca avea 19 meciuri, adica o etapa jucata in devans. Afirmatia corecta este ca CSM, are un meci in minus, adica 17 din 18. Si tot relevant este ca ei au acest meci in minus, nu datorita unei situatii de forta majora, ci datorita unei cereri a clubului CSM, de a si-l amana; deasemnea tot ei au stabilit data de disputarea a partidei cu Slobozia, atat de tarziu in sezon, DESI existau date libere inainte de intreruperea Ligii Nationale de Handbal, generata de aceasta situatie de Forta Majora globala. Aceasta data tarzie, si care iata este intr-o perioada, in care nu se pot disputa competitii sportive, face parte din stategia clubului CSM, de a fenta competitia, si a juca aceste meciuri 'restante', intr-o perioada in care au tot lotul valid, si au un program mult mai lejer.

110742643367090
Tiberiu Bogdan  •  21 Mai 2020, 11:45
Postat de basistul pe 21 Mai 2020, 00:31

Am explicat deja toate aceste aspecte! De ce sa fie SCM Rm. Valcea multumita de decizia asta? Ca nu i s-a acordat titlul de Campioana, conform Clasamentului? Ce se putea decide ceva mai prost pentru SCM? Asta este regulamentul ... daca vreti sa se aplice 'modelul norvegian' ... modificati regulamentul si data viitoare cand ne aflam intr-o situatie similara se poate aplica. Altfel nu ezista nici o baza regulamentara pentru 'modelul norvegian' ... exista doar infractiunea prevazuta la Art. 297 in CPR, Abuzul in Serviciu. Si explicati de ce este corect ... sa inlocuim modelul actual ... in care departajarea se face dupa clasamentul la zi ... cu un model ... care favorizeaza echipele care joaca cat mai putine meciuri ... deci fenteaza competitia ... isi amana multe meciuri, scapa de accidentari, suspendari, oboseala ... si chiar si de POSIBILIATEA de a PIERDE PUNCTE ... care automat i-ar miscsora coeficientul. De ce ai reglementa un model, care incurajeaza sa-ti amani cat mai multe meciuri, pentru ca asta iti asigura matematic ... cel mai bun coeficient? CSM putea sa fie nemultumita daca SCM avea un meci in plus, nu daca au ei un meci in minus. SCM nu are un meci in plus ... a jucat toate etapele regulamentare pana la interventia Fortei Majore, si si-a disputat toate restantele, la primele date dispionibile. De ce ar fi CSM nemultumita? Ca au incercat sa fenteze competitia, si nu le-a iesit cu unul din meciuri? Hai nu mai spune ... banuiesc ca SCM e de vina, nu-i asa? ...:))

Valcea a jucat toate meciurilebsi etapele regulamentar,normal,toate ech au jucat meciurile regulamentar,iar CSM ,,nu" si a incercat sa fenteze competitia,...***,cum de poti debita zi de zi atatea aberatii?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

110742643367090
Tiberiu Bogdan  •  21 Mai 2020, 11:32
Postat de basistul pe 21 Mai 2020, 01:00

Cat despre mine ... nu sunt de acord cu Florin Verigeanu. Cred ca trebuia sa i se acorde titlul de campioana lui SCM Rm. Valcea, respectiv dinamo la baieti. Nimic altceva decat ... sa se tina cont de Clasament si de Regulament. Corona Brasov (cealalat echipa protejata de Dedu) a fost prinsa ca s-a dopat ... si s-a decis retrogradarea acesteia, cu decizia ca meciurile trecute si viitoare sa fie castigate la masa verde. Si asta a fost tot o situatie de Forta Majora, in acelasi sezon ... SCM care castigase oricum cu Corona, a ramas cu acelasi numar de puncte, CSM care pireduse puncte, si le-a luat inapoi. Pai este corect? Ce vina are SCM ca s-au dopat ... jucatoarele lui Tarca? Atunci s-a aplicat Regulamentul, i s-a dat lui CSM puncte pe care le-au pierdut pe teren, acum vad ca nu se mai aplica nici un Regulament, acum se ia decizia sa nu se mai acode nici un trofeu. Pentru mine sunt 2 situatii de Forta Majora, care trebuiau tratate la fel. Nu a contat ca SCM a fost nemultumita ... ca o decizie a FRH, practic a crescut numarul de puncte al contra-candidatei ... ca asa e Regulamentul. Acum ca a venit vremea SCM, sa beneficieze de regulament ... acum anulam competitia si nu mai dam trofee. De ce? CSM-ul putea bine-mersi sa casige Liga Florilor, diferenta facand-o punctele acordate la masa vrede dupa retrogradarea Coronei. Dedu asta si trepadusii din jurul lui, sunt o RUSINE a handbalului. Au fost si inainte decizii ciudate, dar eu nu am vazut atatea decii scandaloase pana la asta!

Basistule,Basescu avea iesiri necontrolate,era partinitor cu PDL-ul lui;dar tu si Verigeanu sunteti de 1 mil de ori mai deraiati decat Băse,tot ce spui tu este lipsit de logica,pai mai denaturatule: ●Cazul Corona,pt educatia si informatia ta,ar trebui sa stii ca orice ech care nu ajunge sa dispute jumatate din campionatul regulat,adica toate meciurile dintr-un tur de campionat indiv de orice disciplina sportiva vb,pierde automat toate meciurile,...nici asta nu stiai tâmpitule si mai postezi zeci de comentarii favorabile Vâlcii. ●Tot ceea ce spui tu cu clasamentul;campionatul,avantajul meciurilor directe,sunt valabile daca s-a terminat campionatul ai s-au jucat ,,toate" meciurile,altfel esti intr-un delir de ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

basistul
basistul  •  21 Mai 2020, 01:00

Cat despre mine ... nu sunt de acord cu Florin Verigeanu. Cred ca trebuia sa i se acorde titlul de campioana lui SCM Rm. Valcea, respectiv dinamo la baieti. Nimic altceva decat ... sa se tina cont de Clasament si de Regulament. Corona Brasov (cealalat echipa protejata de Dedu) a fost prinsa ca s-a dopat ... si s-a decis retrogradarea acesteia, cu decizia ca meciurile trecute si viitoare sa fie castigate la masa verde. Si asta a fost tot o situatie de Forta Majora, in acelasi sezon ... SCM care castigase oricum cu Corona, a ramas cu acelasi numar de puncte, CSM care pireduse puncte, si le-a luat inapoi. Pai este corect? Ce vina are SCM ca s-au dopat ... jucatoarele lui Tarca? Atunci s-a aplicat Regulamentul, i s-a dat lui CSM puncte pe care le-au pierdut pe teren, acum vad ca nu se mai aplica nici un Regulament, acum se ia decizia sa nu se mai acode nici un trofeu. Pentru mine sunt 2 situatii de Forta Majora, care trebuiau tratate la fel. Nu a contat ca SCM a fost nemultumita ... ca o decizie a FRH, practic a crescut numarul de puncte al contra-candidatei ... ca asa e Regulamentul. Acum ca a venit vremea SCM, sa beneficieze de regulament ... acum anulam competitia si nu mai dam trofee. De ce? CSM-ul putea bine-mersi sa casige Liga Florilor, diferenta facand-o punctele acordate la masa vrede dupa retrogradarea Coronei. Dedu asta si trepadusii din jurul lui, sunt o RUSINE a handbalului. Au fost si inainte decizii ciudate, dar eu nu am vazut atatea decii scandaloase pana la asta!

  • 1
  • 2
Comentează