Comentarii (20)
utilizator șters
utilizator șters  •  16 Aprilie 2026, 10:23
Postat de wittman68 pe 16 Aprilie 2026, 08:17

Acum restrângi ideea de sport la nivel de echipă națională de la sport de echipa la sport de echipa cu mingea. Îți place să bați mingea, nu? Nu ai dreptate cu baza de selecție pentru echipa națională. Ea este mult mai larga la fotbal, unde sunt multi o apă și un pământ că valoare, deci ai o bază larga de jucători de unde să alegi. 16 echipe în prima ligă cu mulți jucători români in lot, plus vreo 15-20 de jucători ce joaca în alte țări, viabili. La handbal feminin nu joacă, cum jucau odată, nimeni în alte campionate. Iar campionatul national are echipe puține, multe înțesate de jucătoare străine de valoare, româncele nefiind cine știe ce. La volei, atât masculin cât și feminin , avem în afara de destui jucători viabili, valoroși din campionatul intern, și jucători, jucătoare ce evoluează în alte țări, și nu la orice echipe. S a ajuns până la situația în care una din cele mai valoroase jucătoare din lume sa ne fie furata de altă națională, ceea ce la handbal feminin nu ni s a întâmplat niciodată. Bela Bartha este socotit unul din cei mai valoroși voleibaliști la nivel mondial acum, joacă la campioana Italiei, Italia că națională fiind una de top dintotdeauna, și cu șanse chiar să cucerească acum cupa campionilor. In acest context îți reamintesc, vizavi de sporturile de echipă cu mingea care îți plac ție, că fotbalul, baschetul, voleiul, spre deosebire netă de handbal are mult mai multe naționale valoroase sau măcar bune in ansamblu. De aceea și clasările sunt socotite ca a

Acum pe bune, imi spui ca esti sportiv. Chiar ti se pare tot una? Componenti de nivel de echipa nationala, cu 100 de ligi de unde poti alege pentru echipa nationala? Da, poti alege din fotbalul romanesc cateva mii, da' nu-ti inving nationala Andorrei. E un sport mult mai practicat si de multe ori mult mai mediocru. Baza aia de 100000 de jucatori nu inseamna ca-ti face echipa nationala. Foarte bine ca-i avem pe Bartha si pe Carutasu (pe care nu o avem), acum 1 an o aveam pe Neagu. Nu vreau sa incep iar comparatiile, dar stim toti cine era aceasta. Am mai vazut ideea asta, ca nu avem jucatoare in afara. Pai nu avem, ca avem campionat foarte tare. Da' cati italieni joaca volei in afara, daca tot dam exemple? Joaca la ei, ca n-or sa plece sa-si scada nivelul. Bartha a plecat din Romania ca putea mai mult. Tu crezi ca fetele astea de nationala din handbal nu au loc in afara, pe bune? Nu pleaca, ca sunt bine platite, nu gasesti 3 ligi mai tari in afara. In volei gasesti, vreo 10. Si la final, de fapt care e concluzia? Ca la volei avem stranieri, la handbal nu. De fapt la volei avem vreo 4 componenti care joaca in ligi de top europene, la handbal avem 18. Toate care joaca in tara. Acum pe bune, deja e deliric dialogul, nici spaniolii si englezii nu prea au stranieri la fotbal, au jucat totusi finala europeana. Tu ma provoci sa fac comparatiile. Desigur, dupa handbal feminin, probabil echipa de volei masculin e cea mai promitatoare din tara, ca sa nu zici ca sunt contra.

utilizator șters
utilizator șters  •  16 Aprilie 2026, 10:13
Postat de wittman68 pe 16 Aprilie 2026, 08:01

Prietene, foarte bine că ești informat. Cu ce te ajută insistența asta pe handbal feminin, că e cea mai bună echipa după palmares, că e Intr o perioadă mai mult ca în alta, că alte sporturi? Slalomul asta al ideilor și comparațiilor? Compară handbalul cu handbalul, handbalistele cu handbalistele. Că era, perioade, rezultate, joc, abordare, șanse, susținere, orice. Cum adică compari numărul de medalii de la handbal cu canotajul la 8+1? Compară l cu tot canotajul, poftim, doar feminin. La o competiție oficială internațională participă echipa României, care poate lua medalii și i se poate cânta imnul național. Nu se dau medalii la un lot al României, dacă zici că ești informat, dovedește o. Dacă chiar ești curios, eu am participat la o olimpiadă, și am făcut o in echipa României, nu în altceva. Cum spuneam, există naționale ale României, in trecutul apropiat sau in prezent, cu clasări superioare handbalului. Asta e realitate, nu o părere. Handbalului românesc nu ii ajuta susținerile subiective sau sa i se zică că e mare dacă nu e. A fost mare când a fost. Când va fi mare, va fi mare din nou.

Insistenta pe handbal feminin e pe un articol de handbal feminin deocamdata. Ca nu insist daca e altul subiectul. Uite ca o zici chiar tu, de asta fac de obicei o distinctie intre sporturile de echipa si cele individuale, pentru ca nu poti compara medaliile. O echipa iti aduce o medalie, atat poate, e maximum, un sport cu nu stiu cate probe, poate sa nu se claseze in primele 3 pe natiuni, dar sa aduca medalii. Ok, cum zici tu, la final se contabilizeaza fiecare si contribuie mai mult decat o echipa ce s-a clasat mai bine ca natiune. Dar ramane logica separarii lor in unele discutii, atat, n-a zis nimeni altceva. Handbalul feminin nu e ajutat cu nimic sa i se spuna ca e mare cand nu e. De-acord, perfect aceeasi opinie cu a ta. Dar e ok sa punctam ca e "la pamant", "cel mai rusinos rezultat", de 3 ani "nu trecem de prima faza a grupelor la turneele si suntem ciuca batailor la turneele finale", "in curand nu ne mai calificam la europene si mondiale"? Intreb, ti se pare ok? S-au confirmat parerile astea cumva? Eu n-am zis absolut nicaieri ca e mare, am zis ca e promitator si sa nu le dam in cap componentelor. Ca ramane cel mai performant sport de echipa (ca au fost 1-2 clasari in 1-2 ani mai bune cu 1-2 pozitii generale, scuza-ma, nu contesta deloc ca e superior) si cel mai promitator de a se apropia de elita. Atat am spus. Sa nu-i dam in cap. Dar ok, daca consideram ca e mai benefic sa le injuram ca nu se bat la medalii, promit ca de acum

wittman68
wittman68  •  16 Aprilie 2026, 08:17
Postat de utilizator șters pe 15 Aprilie 2026, 08:03

PS: Baza de selectie nu e tot una cu numar de sportivi legitimati. Baza de selectie pentru echipa nationala, ca degeaba imi calculezi 4000 de fotbalisti de la nivel de campionate judetene, ca nu intra in baza de selectie ale vreunei echipe nationale. Mai pe scurt, sa traduc: daca in majoritatea celorlalte sporturi de echipa (sporturi cu mingea, practicate printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa), iti completezi greu lotul, nestiind pe cine sa mai aduci si sa pui pe langa jucatorii de baza, la handbal feminin ai o problema sa te decizi pe cine nu iei in lot. E o situatie absolut reala. Ca tot e nasol locul ala 9 de la Mondial, sa ma anunti ce alta nationala de sport de echipa (sport cu mingea, practicat printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa) am mai ocupat un top 10 mondial in ultimii multi ani.

Acum restrângi ideea de sport la nivel de echipă națională de la sport de echipa la sport de echipa cu mingea. Îți place să bați mingea, nu? Nu ai dreptate cu baza de selecție pentru echipa națională. Ea este mult mai larga la fotbal, unde sunt multi o apă și un pământ că valoare, deci ai o bază larga de jucători de unde să alegi. 16 echipe în prima ligă cu mulți jucători români in lot, plus vreo 15-20 de jucători ce joaca în alte țări, viabili. La handbal feminin nu joacă, cum jucau odată, nimeni în alte campionate. Iar campionatul national are echipe puține, multe înțesate de jucătoare străine de valoare, româncele nefiind cine știe ce. La volei, atât masculin cât și feminin , avem în afara de destui jucători viabili, valoroși din campionatul intern, și jucători, jucătoare ce evoluează în alte țări, și nu la orice echipe. S a ajuns până la situația în care una din cele mai valoroase jucătoare din lume sa ne fie furata de altă națională, ceea ce la handbal feminin nu ni s a întâmplat niciodată. Bela Bartha este socotit unul din cei mai valoroși voleibaliști la nivel mondial acum, joacă la campioana Italiei, Italia că națională fiind una de top dintotdeauna, și cu șanse chiar să cucerească acum cupa campionilor. In acest context îți reamintesc, vizavi de sporturile de echipă cu mingea care îți plac ție, că fotbalul, baschetul, voleiul, spre deosebire netă de handbal are mult mai multe naționale valoroase sau măcar bune in ansamblu. De aceea și clasările sunt socotite ca a

wittman68
wittman68  •  16 Aprilie 2026, 08:01
Postat de utilizator șters pe 15 Aprilie 2026, 08:03

PS: Baza de selectie nu e tot una cu numar de sportivi legitimati. Baza de selectie pentru echipa nationala, ca degeaba imi calculezi 4000 de fotbalisti de la nivel de campionate judetene, ca nu intra in baza de selectie ale vreunei echipe nationale. Mai pe scurt, sa traduc: daca in majoritatea celorlalte sporturi de echipa (sporturi cu mingea, practicate printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa), iti completezi greu lotul, nestiind pe cine sa mai aduci si sa pui pe langa jucatorii de baza, la handbal feminin ai o problema sa te decizi pe cine nu iei in lot. E o situatie absolut reala. Ca tot e nasol locul ala 9 de la Mondial, sa ma anunti ce alta nationala de sport de echipa (sport cu mingea, practicat printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa) am mai ocupat un top 10 mondial in ultimii multi ani.

Prietene, foarte bine că ești informat. Cu ce te ajută insistența asta pe handbal feminin, că e cea mai bună echipa după palmares, că e Intr o perioadă mai mult ca în alta, că alte sporturi? Slalomul asta al ideilor și comparațiilor? Compară handbalul cu handbalul, handbalistele cu handbalistele. Că era, perioade, rezultate, joc, abordare, șanse, susținere, orice. Cum adică compari numărul de medalii de la handbal cu canotajul la 8+1? Compară l cu tot canotajul, poftim, doar feminin. La o competiție oficială internațională participă echipa României, care poate lua medalii și i se poate cânta imnul național. Nu se dau medalii la un lot al României, dacă zici că ești informat, dovedește o. Dacă chiar ești curios, eu am participat la o olimpiadă, și am făcut o in echipa României, nu în altceva. Cum spuneam, există naționale ale României, in trecutul apropiat sau in prezent, cu clasări superioare handbalului. Asta e realitate, nu o părere. Handbalului românesc nu ii ajuta susținerile subiective sau sa i se zică că e mare dacă nu e. A fost mare când a fost. Când va fi mare, va fi mare din nou.

utilizator șters
utilizator șters  •  15 Aprilie 2026, 08:03
Postat de wittman68 pe 14 Aprilie 2026, 15:39

Handbalul feminin nu are cea mai largă bază de selecție din Romania. E micuță comparativ cu baschetul, de exemplu. Chiar daca baschetul feminin e la nivel slab. Noțiunea de sporturi de echipă nu există in vreun nomenclator. Există sporturi, iar multe din ele se practică la nivel competițional la nivel de echipă și sunt recunoscute ca echipe ale României. Spre ex, dacă la olimpiadă ia medalie un echipaj de 8+1, este un echipaj al României, chiar mai numeros decât o echipa de handbal. In anii 90 când nu erau jucătoare străine în campionat , naționala avea rezultate bune și atunci, mai bune in ansamblu ca cele din ultimii 10 ani. In perioada 2005-2015 au fost rezultate asemănătoare cu cele din anii 1990-2005. Cele mai bune rezultate din istorie a naționalei României au fost în anii 50-60, nu în 2015... Cea de acum e o națională tânără , care promite, cum au mai fost. Nu să fie chiar de top. Naționala de handbal feminin nu e cea mai buna națională a României. Nu a fost nici în ultimul timp, nici în prezent. Au fost alte naționale. Poți afla care, dacă te informezi corect.

PS: Baza de selectie nu e tot una cu numar de sportivi legitimati. Baza de selectie pentru echipa nationala, ca degeaba imi calculezi 4000 de fotbalisti de la nivel de campionate judetene, ca nu intra in baza de selectie ale vreunei echipe nationale. Mai pe scurt, sa traduc: daca in majoritatea celorlalte sporturi de echipa (sporturi cu mingea, practicate printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa), iti completezi greu lotul, nestiind pe cine sa mai aduci si sa pui pe langa jucatorii de baza, la handbal feminin ai o problema sa te decizi pe cine nu iei in lot. E o situatie absolut reala. Ca tot e nasol locul ala 9 de la Mondial, sa ma anunti ce alta nationala de sport de echipa (sport cu mingea, practicat printr-o legatura in timp real de colaborare in echipa) am mai ocupat un top 10 mondial in ultimii multi ani.

utilizator șters
utilizator șters  •  15 Aprilie 2026, 07:58
Postat de wittman68 pe 14 Aprilie 2026, 15:39

Handbalul feminin nu are cea mai largă bază de selecție din Romania. E micuță comparativ cu baschetul, de exemplu. Chiar daca baschetul feminin e la nivel slab. Noțiunea de sporturi de echipă nu există in vreun nomenclator. Există sporturi, iar multe din ele se practică la nivel competițional la nivel de echipă și sunt recunoscute ca echipe ale României. Spre ex, dacă la olimpiadă ia medalie un echipaj de 8+1, este un echipaj al României, chiar mai numeros decât o echipa de handbal. In anii 90 când nu erau jucătoare străine în campionat , naționala avea rezultate bune și atunci, mai bune in ansamblu ca cele din ultimii 10 ani. In perioada 2005-2015 au fost rezultate asemănătoare cu cele din anii 1990-2005. Cele mai bune rezultate din istorie a naționalei României au fost în anii 50-60, nu în 2015... Cea de acum e o națională tânără , care promite, cum au mai fost. Nu să fie chiar de top. Naționala de handbal feminin nu e cea mai buna națională a României. Nu a fost nici în ultimul timp, nici în prezent. Au fost alte naționale. Poți afla care, dacă te informezi corect.

Si cu ce sa o compar, ca nu exista nomenclator? Cu halterele? Lasa-ma sa compar cu sporturile de echipa, asa cum le inteleg eu, adica sporturi ce presupun o legare in echipa live, ma rog, greu de descris, intelegi ideea. Echipe nationale, nu loturi nationale, exista si nomenclatura, esti singurul care tot contesta asta. Esti in eroare, echipajul de 8+1 cu siguranta nu aduce mai multe medalii decat o echipa de handbal. Aduce 9 medalii, o echipa de handbal ar aduce 14. Bineinteles, in clasamentul pe medalii s-ar calcula o medalie. Ca avem 9 in total la Paris si n-a luat doar echipajul de 8+1 medalii. Da, rezultatele au fost bunicele si in anii 90', totusi net inferioare perioadei de dupa 2000 si pana prin 2018. Chiar cu cateva performante mai slabe decat cele pe care le avem din 2019 incoace. Vezi ca in anii 60' s-a obtinut cea mai buna performanta din istorie, dar ca perioada intreaga, e o medalie fata de 3 in perioada pe care am adus-o eu in discutie. Constant, perioada 2005-2015 e cea mai buna din istorie pentru nationala feminina de handbal. Nu amestec handbalul in 11, era alt sport. Ma rog, se tineau mai rar turneele finale, nesemnificativ, perioada 62'-75' si 2005-2015 sunt cele mai bune. Si nu-mi vorbi te rog de informare, ca sunt mai informat ca 90% de pe-aici. Ca ne prefacem ca nu intelegem comparatiile, e altceva. Dar mi-e cam greu sa compar sporturi complet diferite intre ele. Iar discutiile privind sporturile de echipa sunt frecvent si se refera la exact ce spun eu.

utilizator șters
utilizator șters  •  15 Aprilie 2026, 07:46
Postat de wittman68 pe 14 Aprilie 2026, 15:23

E doar un meci. Un trist record. Nu zicea nimeni să batem Norvegia, dar nu era vorba că avem o națională valoroasă? Ce le a făcut Norvegia celorlalte naționale? La olimpiada, cum spuneai, unde noi nu am mai ajuns demult pentru că acolo merg puține echipe , nu 24 sau 32 ca la european și mondial. Olimpiada 2024: Semifinala, Norvegia - Danemarca, 25-21 Finala, Norvegia - Franța, 29-21 Dacă naționalei României îi prăbușim moralul sau orice altceva, nu înseamnă că nu știu ce facem rău sau orice altceva, ci că sunt slabe, dacă se prăbușesc din orice motiv. Susținem echipa dar putem semnala și realist lucruri ce o privesc, concret. Și fără comparații de tipul celor cu meciul Norvegia - Franța, in care nu le a făcut nimic din ce ne a făcut nouă. Să vorbim lucruri reale, nu doine eterne, deziderate, mituri despre handbalul românesc.

Foarte multi vorbiti strict pe cifre. Ai vazut meciul cu Franta? Ok, ca scor nu a fost acelasi lucru, era totusi finala olimpica. Omule, Franta n-a contat in meciul ala, a fost cea mai dezamagitoare finala olimpica posibila, au facut spectacol, a fost o echipa pe teren. Meci cu Olanda, conducea Olanda la pauza (nu imi mai amintesc competitia), au pierdut la peste 10 goluri. Scuza-ma, nu e elocvent, ca te-au batut la 10 sau la 20, e diferenta mare oricum. Si da, prefer sa piarda un meci de genul, dar si un meci de genul celuia din tur, in care chiar s-au batut de la egal la egal cu ele, decat 2 infrangeri la 5-6 diferenta, dar in care s-au facut 5 diferenta dupa 15 minute si ai mai recuperat 2-3 goluri pe final. Pastram toate proportiile, tot realismul, dar sa-l pastreze si ceilalti. Eu repet, nationala de perspectiva mai buna nu avem, astea chiar au potential. Ne tot plangem de ele. Iar legat de Olimpiada, vezi ca tot echipa de handbal ti-a prins calificari la Olimpiade dintre toate, la ultimele editii. N-a prins nicio alta echipa mai multe. A mai prins una, ceea ce pare destul de greu de crezut ca se va repeta prea curand (desi mi-ar face o deosebita placere) si inca una care a prins tot atatea editii. Dar o data, totusi, prin abandonul unei echipe, nu se calificase. Pentru ca acel sport a respectat principiile valorice dupa un abandon, IHF-ul a preferat sa dea o invitatie la turneul preolimpic.

wittman68
wittman68  •  14 Aprilie 2026, 15:39
Postat de utilizator șters pe 10 Aprilie 2026, 05:54

Bai da' explicati-mi si mie cum de toate nationalele de top din toate sporturile lumii asteia au campionate pline de jucatori din toata lumea, da' numa noi avem problema lipsei de jucatori care n-au loc de straini? Veniti sute de oameni care repetati aceleasi clisee, fara nicio treaba cu situatia reala. De fapt handbalul feminin are de departe cea mai larga baza de selectie a oricarui sport de echipa din Romania. Jucatoarele romane au loc de straine, ele chiar evolueaza constant, atata tot ca multe din ele prefera concurenta la echipe de club de top national. In anii 90' de pilda, cand nu erau jucatoare straine in Romania, nationala de handbal n-a avut nu stiu ce rezultate. In perioada 2005-2015, perioada in care a inceput acest import de jucatoare straine, s-au obtinut cele mai bune rezultate din istoria nationalei, hai explica-mi asta te rog. E o nationala tanara, care da toate semnele ca va deveni o nationala de top pe care toata lumea o distruge acum dpdv moral si psihic pentru o infrangere. Urata, adevarat, dar in fata unei echipe care chiar le-a aplicat-o si altora. Care e ideea totusi? Nationala mai buna nu avem, e o echipa ce oricum are un joc ce de cateva luni pare extrem de promitator. Se intampla, doar la noi e rusine sa te bata cineva. Mai uitati-va si pe ce rezultatele Norvegiei in ultimii ani si veti vedea ca nu e un rezultat izolat in cazul lor. Mai izolat e ce s-a intamplat in meciul tur.

Handbalul feminin nu are cea mai largă bază de selecție din Romania. E micuță comparativ cu baschetul, de exemplu. Chiar daca baschetul feminin e la nivel slab. Noțiunea de sporturi de echipă nu există in vreun nomenclator. Există sporturi, iar multe din ele se practică la nivel competițional la nivel de echipă și sunt recunoscute ca echipe ale României. Spre ex, dacă la olimpiadă ia medalie un echipaj de 8+1, este un echipaj al României, chiar mai numeros decât o echipa de handbal. In anii 90 când nu erau jucătoare străine în campionat , naționala avea rezultate bune și atunci, mai bune in ansamblu ca cele din ultimii 10 ani. In perioada 2005-2015 au fost rezultate asemănătoare cu cele din anii 1990-2005. Cele mai bune rezultate din istorie a naționalei României au fost în anii 50-60, nu în 2015... Cea de acum e o națională tânără , care promite, cum au mai fost. Nu să fie chiar de top. Naționala de handbal feminin nu e cea mai buna națională a României. Nu a fost nici în ultimul timp, nici în prezent. Au fost alte naționale. Poți afla care, dacă te informezi corect.

wittman68
wittman68  •  14 Aprilie 2026, 15:23
Postat de utilizator șters pe 10 Aprilie 2026, 06:01

E un meci. Pe bune, e un meci, cu cea mai buna din lume, care le-a aplicat multora meciuri de genul. Vezi finala olimpica cu Franta, vezi cateva meciuri cu Olanda... bai, nu s-au lasta de handbal si n-au venit niciuna cu teoriile astea, au trecut peste si au continuat sa performeze. Stim toti ce-ti face Norvegia daca prinzi 10 minute slabe cu ele, sunt echipe care o conduceau la pauza si au pierdut la peste 15 diferenta. N-are nicio treaba cu imaginea generala a nationalei Romaniei, doar daca nu reusim sa le distrugem complet moralul, ceea ce pare ca incercam, cum am reusit cu succes sa o facem si la fotbal. N-a zis nimeni ca e singura nationala care conteaza, in schimb s-a zis ca e cea mai buna. Si ramane cea mai buna. Mai avem 3-4 nationale de nivel mediu, doar ca nu stim sa le apreciem nici pe acelea.

E doar un meci. Un trist record. Nu zicea nimeni să batem Norvegia, dar nu era vorba că avem o națională valoroasă? Ce le a făcut Norvegia celorlalte naționale? La olimpiada, cum spuneai, unde noi nu am mai ajuns demult pentru că acolo merg puține echipe , nu 24 sau 32 ca la european și mondial. Olimpiada 2024: Semifinala, Norvegia - Danemarca, 25-21 Finala, Norvegia - Franța, 29-21 Dacă naționalei României îi prăbușim moralul sau orice altceva, nu înseamnă că nu știu ce facem rău sau orice altceva, ci că sunt slabe, dacă se prăbușesc din orice motiv. Susținem echipa dar putem semnala și realist lucruri ce o privesc, concret. Și fără comparații de tipul celor cu meciul Norvegia - Franța, in care nu le a făcut nimic din ce ne a făcut nouă. Să vorbim lucruri reale, nu doine eterne, deziderate, mituri despre handbalul românesc.

utilizator șters
utilizator șters  •  10 Aprilie 2026, 06:01
Postat de wittman68 pe 08 Aprilie 2026, 20:30

Vor mai fi asemenea rezultate. Vin junioare din spate de același calibru. Handbalul a rămas o eterna doină la noi. Unii tot spun că echipa națională feminină de handbal e singura care contează ... Adevărata bătălie la noi e acum, cum scrie pe aici Intr un articol, cea de la alegerile de la federație, cu Tadici și alții.

E un meci. Pe bune, e un meci, cu cea mai buna din lume, care le-a aplicat multora meciuri de genul. Vezi finala olimpica cu Franta, vezi cateva meciuri cu Olanda... bai, nu s-au lasta de handbal si n-au venit niciuna cu teoriile astea, au trecut peste si au continuat sa performeze. Stim toti ce-ti face Norvegia daca prinzi 10 minute slabe cu ele, sunt echipe care o conduceau la pauza si au pierdut la peste 15 diferenta. N-are nicio treaba cu imaginea generala a nationalei Romaniei, doar daca nu reusim sa le distrugem complet moralul, ceea ce pare ca incercam, cum am reusit cu succes sa o facem si la fotbal. N-a zis nimeni ca e singura nationala care conteaza, in schimb s-a zis ca e cea mai buna. Si ramane cea mai buna. Mai avem 3-4 nationale de nivel mediu, doar ca nu stim sa le apreciem nici pe acelea.

  • 1
  • 2
Comentează