Comentarii (45)
borat101
borat101  •  23 Iulie 2014, 10:50
Postat de unico_biancorossi pe 23 Iulie 2014, 10:16

fals. inclusiv acele titluri sunt tot opera comunismului, caci acei sportivi erau creati tot inainte de 1989. sau crezi ca szabo avea 8 ani cand devenea campioana olimpica ? erau sportivi cu educatia sportiva dobandita ante 1989 si continuata ulterior, cu dificultati din ce in ce mai mari, dar erau sportivi care aveau inoculata dragostea si pasiunea si sacrificiul pentru sport si nu pentru kokalareala, McD, feisbuc ++, manelisme, pornosaguri, jmekereala, infantilisme, prost gust, bagabontzeli, fitilisme, fandoseli si lene nationala.

Si de asta Rusii, Ukrainienii, Belarusii, etc... isi fac antrenamente prin USA, mai ales pentru Olimpiadele de Iarna?

borat101
borat101  •  23 Iulie 2014, 10:46
Postat de adi_stelistul pe 23 Iulie 2014, 10:35

1. Fals pe naiba. Szabo avea 14 ani in 1989, Diana Mocanu avea 5, Andreea Raducan 6 iar Simona Amanar 10. Daca iti imaginezi ca la varstele respective un sportiv era deja format si ca urmatorii 11 ani (pana in 2000) nu au fost cei decisivi pentru formarea lor pana la nivelul de campioni olimpici atunci n-am cuvinte. 2. Si, ca s-o luam si putin logic: daca sistemul centralizat ne-a adus 11 medalii de aur in 2000 si 8 in 2004 (la 11, respectiv 15 ani de la prabusirea lui) de ce nu ne-a adus mai multe in 1992 si 1996 cand influenta acelui sistem era mai proaspata (doar 4 medalii de aur in ambele cazuri)??? Urmeaza si 3. imediat...

Tot degeaba. Ca a trebuit sa isi vanda corpul pentru reviste de Adulti in Asia, ca banii sponsorilor (Coca Cola, Adidas, etc...) ia luat cu japca antrenorii si Federatiile... adica toata fosta cooperativa ... "glorificatii comunisti" din acest articol. Medaliatii abea au primit flori si doua palme la Aeroport.

borat101
borat101  •  23 Iulie 2014, 10:41
Postat de unico_biancorossi pe 23 Iulie 2014, 10:16

fals. inclusiv acele titluri sunt tot opera comunismului, caci acei sportivi erau creati tot inainte de 1989. sau crezi ca szabo avea 8 ani cand devenea campioana olimpica ? erau sportivi cu educatia sportiva dobandita ante 1989 si continuata ulterior, cu dificultati din ce in ce mai mari, dar erau sportivi care aveau inoculata dragostea si pasiunea si sacrificiul pentru sport si nu pentru kokalareala, McD, feisbuc ++, manelisme, pornosaguri, jmekereala, infantilisme, prost gust, bagabontzeli, fitilisme, fandoseli si lene nationala.

Vad ca ai o problema mare la creier, consultate. Inca ceva, copii/atletii OCCIDENTULUI si pe vremurile comunismului si acum sunt mult mai dezvoltati SPORTIV. Numai uita'te la fizicul lor. Cei care venea din Est Europa, Asia, Africa si lumea Araba ... aratau si din pacate inca arata de parca au scapat de la Auschwitz. Si despre balivernele tale propagandistice cu imaginea negativa de McDs, facebook etc... astea au fost introduse in Romania intr'un stil de SABOTAJ asupra Masei si de bataie de joc. Si nu baga in aceeasi oala ti.g.animea cu manelele lor ....cu Facebook, McDonalds etc... ca nu merge. Mcdonlads, Facebook, etc.. da de mancare, locuri de munca.. ti.g.anii si manelele ce face?

adi_stelistul
adi_stelistul  •  23 Iulie 2014, 10:39
Postat de adi_stelistul pe 23 Iulie 2014, 10:35

1. Fals pe naiba. Szabo avea 14 ani in 1989, Diana Mocanu avea 5, Andreea Raducan 6 iar Simona Amanar 10. Daca iti imaginezi ca la varstele respective un sportiv era deja format si ca urmatorii 11 ani (pana in 2000) nu au fost cei decisivi pentru formarea lor pana la nivelul de campioni olimpici atunci n-am cuvinte. 2. Si, ca s-o luam si putin logic: daca sistemul centralizat ne-a adus 11 medalii de aur in 2000 si 8 in 2004 (la 11, respectiv 15 ani de la prabusirea lui) de ce nu ne-a adus mai multe in 1992 si 1996 cand influenta acelui sistem era mai proaspata (doar 4 medalii de aur in ambele cazuri)??? Urmeaza si 3. imediat...

Si 3. Eu n-am contestat ideea articolului. Era absurd s-o fac cand realitatea e evidenta: in vremea respectiva am avut rezultate mai bune! Ce naiba, descoperim apa calda? Eu spuneam doar ca nu trebuie sa ne lamentam sau sa ajungem la concluzia gresita ca DOAR sistemul centralizat poate aduce rezultate. Ca am obtinut rezultate si altfel. Si nu, nu influenta sistemului de dinainte de 1989 ne-a adus rezultatele. Altfel am fi avut o cadere mai lina. Ori noi am avut o prabusire dupa 1990 si o revenire (la un nivel superior celui dinainte de 1989) urmata de o noua prabusire.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  23 Iulie 2014, 10:35
Postat de unico_biancorossi pe 23 Iulie 2014, 10:16

fals. inclusiv acele titluri sunt tot opera comunismului, caci acei sportivi erau creati tot inainte de 1989. sau crezi ca szabo avea 8 ani cand devenea campioana olimpica ? erau sportivi cu educatia sportiva dobandita ante 1989 si continuata ulterior, cu dificultati din ce in ce mai mari, dar erau sportivi care aveau inoculata dragostea si pasiunea si sacrificiul pentru sport si nu pentru kokalareala, McD, feisbuc ++, manelisme, pornosaguri, jmekereala, infantilisme, prost gust, bagabontzeli, fitilisme, fandoseli si lene nationala.

1. Fals pe naiba. Szabo avea 14 ani in 1989, Diana Mocanu avea 5, Andreea Raducan 6 iar Simona Amanar 10. Daca iti imaginezi ca la varstele respective un sportiv era deja format si ca urmatorii 11 ani (pana in 2000) nu au fost cei decisivi pentru formarea lor pana la nivelul de campioni olimpici atunci n-am cuvinte. 2. Si, ca s-o luam si putin logic: daca sistemul centralizat ne-a adus 11 medalii de aur in 2000 si 8 in 2004 (la 11, respectiv 15 ani de la prabusirea lui) de ce nu ne-a adus mai multe in 1992 si 1996 cand influenta acelui sistem era mai proaspata (doar 4 medalii de aur in ambele cazuri)??? Urmeaza si 3. imediat...

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  23 Iulie 2014, 10:30
Postat de spivak pe 23 Iulie 2014, 10:26

Şi cam la ce sunt bune medaliile astea?

ce intrebare... mon cher, Olimpiada reprezinta cea mai inalta intrecere pe care si-a disputat-o Umanitatea vreodata. atunci cand esti campion olimpic esti cel mai bun din lume, in sport, arte sau stiinte.

borat101
borat101  •  23 Iulie 2014, 10:29

Ce tot mancati k..akkt.cu polonicul atat?!? Nu va este rusine sa faceti pe pro..stii cu astfel de articole sa vedeti ce zice, cum reactioneaza lumea, etc...?!?! Tot asa in stil securisto-comunist faceti articole? Intr'o societate sanatoasa, normala, rationala, etc..se vorbeste negru pe alb, nu se bate campii in a "glorifica comunismul" de sh.a.r.latani care infometea lumea, abea sportivii avea ceva mancare mai buna/multa. In OCCIDENT se intra direct la problema, de ce nu ziceti ca din 1989 in coace se ducea copii shmecherilor la editii pe baza de pile si shpaga la greu. Inainte de 1989: 75% sportivi, 25% copii shtabilor in vacanta. Dupa 1989: 80% copii fostilor secu-communisti, 20%

spivak
spivak  •  23 Iulie 2014, 10:26

Şi cam la ce sunt bune medaliile astea?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  23 Iulie 2014, 10:21
Postat de adi_stelistul pe 23 Iulie 2014, 09:11

Editiile Sydney 2000 si Atena 2004 dovedesc ca si inafara sistemului centralizat se pot obtine rezultate. Daca o luam "pe bune" la Sydney am reusit un rezultat mai bun decat la Los Angeles. Daca participau si tarile comuniste aveam maxim 10 medalii de aur acolo. Problema e ca nu s-a mai facut mai nimic dupa 2004. Nu suntem singurii care am pierdut teren. Bulgarii au avut intre 1972 si 1988 performante olimpice superioare noua iar acum au ajuns la 2 medalii (un argint si un bronz) la Londra. Prabusirea lor e inca mai drastica: de la locul 7 pe natiuni, cu 10 medalii de aur (noi am fost pe 8, cu 7 titluri) la locul 63 la Londra. Se pare ca e o boala cronica.

Dle Marian Ursescu - FELICITARI PENTRU ACEST SEMNAL DE ALARMA ! si va rugam sa continuati cu asemenea articole, cat de des posibil.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  23 Iulie 2014, 10:16
Postat de adi_stelistul pe 23 Iulie 2014, 09:11

Editiile Sydney 2000 si Atena 2004 dovedesc ca si inafara sistemului centralizat se pot obtine rezultate. Daca o luam "pe bune" la Sydney am reusit un rezultat mai bun decat la Los Angeles. Daca participau si tarile comuniste aveam maxim 10 medalii de aur acolo. Problema e ca nu s-a mai facut mai nimic dupa 2004. Nu suntem singurii care am pierdut teren. Bulgarii au avut intre 1972 si 1988 performante olimpice superioare noua iar acum au ajuns la 2 medalii (un argint si un bronz) la Londra. Prabusirea lor e inca mai drastica: de la locul 7 pe natiuni, cu 10 medalii de aur (noi am fost pe 8, cu 7 titluri) la locul 63 la Londra. Se pare ca e o boala cronica.

fals. inclusiv acele titluri sunt tot opera comunismului, caci acei sportivi erau creati tot inainte de 1989. sau crezi ca szabo avea 8 ani cand devenea campioana olimpica ? erau sportivi cu educatia sportiva dobandita ante 1989 si continuata ulterior, cu dificultati din ce in ce mai mari, dar erau sportivi care aveau inoculata dragostea si pasiunea si sacrificiul pentru sport si nu pentru kokalareala, McD, feisbuc ++, manelisme, pornosaguri, jmekereala, infantilisme, prost gust, bagabontzeli, fitilisme, fandoseli si lene nationala.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează