Comentarii (115)
adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Iunie 2014, 12:10
Postat de ceauseusescu_tatal_nostru pe 29 Iunie 2014, 12:07

Sa faca macar sferturi si tot e foarte bine ; de la SF in sus este un vis!!!

Foarte realist. Sunt total de acord.

glorie
glorie  •  29 Iunie 2014, 12:08
Postat de craz1est pe 29 Iunie 2014, 11:29

Da, da, dar Maria Sharapova ce spune !? :)) sau Radwanska !? ; sincer n-am urmarit, dar mai sunt "sperietorile" alea 2 in competitie !? Simona e buna, dar dupa parerea mea, locul 3 nu reflecta realitatea ; sunt 5 tenismene in lume la momentul asta, care daca joaca cu ea de 100 de ori, o vor bate pe Simona noastra de aproape tot atatea ori .

Si care sunt alea, iredentistule? Care? Serena are un an dezastruos, la fel si Azarenka dar aia din cauza accidentarilor si oricum din mai 2013 incoace cand Halep si-a dat drumul la joc n-a jucat cu belarusa doar cu Williams care le batea pe toate oricum, cu Radwanska a castigat ultimele 2 intalniri din 3. La Kvitova te referi? Simona are 2-0 cu ea in ultimele partide. Pentru ca Na Li este si ea pe nicaieri. Ba, nu te mai satura dracul de minciuna? Sau esti asa p rost?

ceauseusescu_tatal_nostru
ceauseusescu_tatal_nostru  •  29 Iunie 2014, 12:07

Sa faca macar sferturi si tot e foarte bine ; de la SF in sus este un vis!!!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Iunie 2014, 12:06
Postat de sandokhan97 pe 29 Iunie 2014, 12:00

nu ma dau expert dar sincer vad si alte jucatoare mai bune decat Radwanska: Bouchard, Cornet si chiar si Bencic.Pe Halep nici nu o mai pun la socoteala. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ravagii va face Bencic in maxim 2 ani.

E de vazut. Nu intotdeauna un castigator la juniori are o cariera de succes la seniori. Avem si noi doi fosti campioni de juniori la Wimbledon. Razvan Sabau si Florin Mergea. N-au confirmat la seniori (semifinala LA DUBLU la Paris a lui Mergea nu e o confirmare pentru o cariera stralucita LA SIMPLU). Deci sa mai vedem cu Bencic (exista evident si confirmarile, deci cazurile fericite).

craz1est
craz1est  •  29 Iunie 2014, 12:05
Postat de glorie pe 29 Iunie 2014, 12:00

Alt manipulator! Si te mai dai dinamovist. Scorul e 2-1 pentru Halep, nu 4-2 pentru Radwanska. Incepand de la Roma 2013, de acolo joaca Simona asa bine. SI IAR MINTI! Nicio victorie nu are Halep prin abandon cu poloneza. A pierdut ultima intalnire dar n-a jucat a noastra la potential maxim. Joaca bine Radwanska pe iarba, dar cred ca sunt altele mai periculoase, gen Lisicki si Kvitova pe langa Sharapova. Bineinteles insa ca nu trebuie exclusa.

tu calculezi exact ca Negoita si Stoican :)) Asa au ajuns si ei la parerea ca Steaua - Dinamo 5-2 a fost defapt 1-1 , insa in 7 minute de concentrare Dinamo a luat 3 goluri si s-a pierdut meciul. :)) Deci, nu dezinforma oamenii; Halep - Radwanska la general este 2-4 , iar ultima victorie a apartinut tot Radwanskai. Cat despre meciul abandonat , acesta s-a incheiat inainte de ultima serva, ce-i drepta Simona conducea si avea meciul in mana, insa in tenis ultima serva a intors un meci in unele cazuri.

asc21
asc21  •  29 Iunie 2014, 12:05

Cand nu va certati din cauza fotbalului gasiti voi alta ocazie :))

raduu1cristian
raduu1cristian  •  29 Iunie 2014, 12:05
Postat de craz1est pe 29 Iunie 2014, 11:29

Da, da, dar Maria Sharapova ce spune !? :)) sau Radwanska !? ; sincer n-am urmarit, dar mai sunt "sperietorile" alea 2 in competitie !? Simona e buna, dar dupa parerea mea, locul 3 nu reflecta realitatea ; sunt 5 tenismene in lume la momentul asta, care daca joaca cu ea de 100 de ori, o vor bate pe Simona noastra de aproape tot atatea ori .

i-auzi !! simona este SINGURA jucatoare din top 10 care e intr-un continu si evident progres , de la meci la meci e mai buna si mai increzatoare . la ultimul meci sharapova a fost nevoita sa dea 110% pt a o invinge pe simona apeland la tot arsenalul inclusiv la trageri de timp total lipsite de fair-play ( gest care in opinia mea devalorizeaza pana spre zero valoarea trofeului optinut) cand specialistii de valoare din toata lumea se entuziasmeaza cand o descopera pe simona tocmai asta iau in calcul : incredibila ascensiune si mai ales CONSTANTA ei. orice jucaatoare e capabila sa faca un turneu bun dar simona pur si simplu spulbera toate barierele la fiecare turneu jucat in ultimul an.

glorie
glorie  •  29 Iunie 2014, 12:03
Postat de bimbi79 pe 29 Iunie 2014, 11:51

hALEP ? Principala favorita ? Teoretic, dupa un clasament MINCINOS, da. Realitatea este insa alta..... Cu indulgenta o consider tot a 3-a favorita.

Daca tot bagi clone, afla ca Simona Halep e a 2-a in clasamentul anului dupa Maria Sharapova. Deci e a doua jucatoare in lume pe 2014! Si chiar si asa n-a jucat indeajuns din cauza accidentarilor.

glorie
glorie  •  29 Iunie 2014, 12:02
Postat de sandokhan97 pe 29 Iunie 2014, 12:00

nu ma dau expert dar sincer vad si alte jucatoare mai bune decat Radwanska: Bouchard, Cornet si chiar si Bencic.Pe Halep nici nu o mai pun la socoteala. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ravagii va face Bencic in maxim 2 ani.

Are serviciu Bencic, dar hai sa n-o mai supraevaluam. Momentan n-are nici jumatate din jocul lui Bouchard. Bineinteles ca e tanara si pare a fi peste Vekic si Robson, dar nu inseamna ca va deveni vreodata una din primele jucatoare. Sa vedem inainte, n-ar fi prima junioare de exceptie care se pierde pe drum...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Iunie 2014, 12:01
Postat de bimbi79 pe 29 Iunie 2014, 11:51

hALEP ? Principala favorita ? Teoretic, dupa un clasament MINCINOS, da. Realitatea este insa alta..... Cu indulgenta o consider tot a 3-a favorita.

De ce e mincinos clasamnetul, nu pricep (poate ai vreo explicatie pentru afirmatia asta). Eventual as putea sa-ti dau dreptate in sensul ca Serena si Na Li inca se bazeaza pe punctele din sezonul trecut. Pe punctele de anul acesta, pe baza carora se stabilesc cele 8 participante la turneul campioanelor de la Singapore, Simona e a doua, dupa Sarapova. Deci da, din punctul acesta de vedere, poate fi mincinos clasamentul. In schimb iti dau dreptate totala cand vorbesti de sistemul de stabilire a favoritilor. Ar trebui sa tina cont si de suprafata de joc, nu doar de topul WTA.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează