Comentarii (31)
st.il.
st.il.  •  14 Ianuarie 2022, 14:42

Am fost fan "Nole" !...Am fost !...:(((

1948forever
1948forever  •  14 Ianuarie 2022, 13:27
Postat de emil.rizescu pe 14 Ianuarie 2022, 13:20

Dacă sunt testat negativ în ultimele 48-72 de ore, sunt mai sănătos decât orice vaccinat care prezintă certificatul verde - obținut doar prin vaccinare - dar care nu are și un test.

asta nu neaga nimeni, tocmai ti-am si zis ca nevaccinat nu iti pui sanatatea in pericol. dar vezi cu testul ala, ca esti negativ cand l-ai facut, peste 48 ore se cam schimba situatia, trebuie sa faci altul.

emil.rizescu
emil.rizescu  •  14 Ianuarie 2022, 13:20
Postat de 1948forever pe 14 Ianuarie 2022, 13:17

repet, nu te obliga nimeni sa te vaccinezi. prin faptul ca refuzi esti considerat risc mare pentru altii, de aici si ingradirile. nu te vaccinezi, stai frumos acasa si nu mai folosesti certificatul verde al unor vaccinati sa intri la mall. ai putea recunoaste de cate ori ai facut asta si probabil te vei martiriza ca spartacus ca ai facut-o ca protest pentru ca sa fie respectate drepturile omului.

Dacă sunt testat negativ în ultimele 48-72 de ore, sunt mai sănătos decât orice vaccinat care prezintă certificatul verde - obținut doar prin vaccinare - dar care nu are și un test.

289534292959553
Jiří Janečko  •  14 Ianuarie 2022, 13:18

Asta e greșit! Un risc din partea unui jucător de tenis evident sănătos? Este sănătos, doar că nu este vaccinat. O amenințare la adresa interesului public? Australia a fost o țară liberă până acum. Nu mai este. Indiferent de faptul cine chiar acuma și-a tras păcăliciul și-l are in mână. Djokovic nu este un turist, ci un campion care în Australia a câștigat de nouă ori acest turneu de tenis. Și este un turneu internațional pentru sportivi din întreaga lume. Dacă ar fi fost Cupa Primului Ministru australian, puteau să facă ce voiau. Dar acesta este unul dintre cele mai mari 4 turnee din afara Australiei. Să lăsăm ca primul Grand Slam să se mute în altă parte. Și trebuie să spun că sunt vaccinat de trei ori, nu sunt de acord cu anti-vacciniștii, dar aceasta este decizia lor și o repect, și nici nu sunt fan Djokovic, ca să închei ;-)

1948forever
1948forever  •  14 Ianuarie 2022, 13:17
Postat de emil.rizescu pe 14 Ianuarie 2022, 13:12

Puneți în Constituție vaccinarea obligatorie din 4 în 4 luni (trebuie votul a două treimi din populație pentru schimbarea Constituției) și nu mai comentez nimic, ne încolonăm cu toții în lanțuri spre centrele de vaccinare. Până atunci, hai să nu mai încălcăm drepturile omului, vaccinat sau nu, ok?

repet, nu te obliga nimeni sa te vaccinezi. prin faptul ca refuzi esti considerat risc mare pentru altii, de aici si ingradirile. nu te vaccinezi, stai frumos acasa si nu mai folosesti certificatul verde al unor vaccinati sa intri la mall. ai putea recunoaste de cate ori ai facut asta si probabil te vei martiriza ca spartacus ca ai facut-o ca protest pentru ca sa fie respectate drepturile omului.

10209620077843239
Gheorghe Petru-Iulian  •  14 Ianuarie 2022, 13:13
Postat de cobra_z pe 14 Ianuarie 2022, 12:25

Din postura de vaccinat, nu inteleg incordarea vaccinatilor impotriva nevaccinatilor. Am fost mintiti ca daca esti vaccinat nu transmiti, apoi ca nu te imbolnavesti, realitatea fiind alta, transmiti si te imbolnavesti dar faci forme usoare... Lasati oamenii sa decida ce e bine pentru ei. Eu daca vreau vaccin sau sunt nevoit, il fac, tu daca nu vrei ai grija de tine, esti pe riscul tau. Ce imi poate face mie ca vaccinat, un nevaccinat ? Imi da virusul ca orice vaccinat, eu fac forma usoara si pa. Riscul e la el. Terminati cu rautatile si ura ! Vedeti cum procedeaza Japonia, fara obligativitatea vaccinarii, mastilor sau look down. Fiecare isi decide viata dupa cum il duce capul.

In teorie ceea ce spui este absolut corect, nici eu nu sunt de acord cu impunerea asta forțată. In practică, lucrurile stau un pic altfel, in plin val, secțiile de ATI sunt pline cu oameni nevaccinati, sistemul medical este sufocat (medicii ati sunt efectiv sufocați, trebuie sa munceasca de 5 ori mai mult decât in mod normal), iar oameni care au nevoie de ATI pentru alta cauze nu mai au loc. Efectiv mor oameni cu zile, datorita unor oameni încăpățânați, care considera ca o injecție ii mănâncă. Ca sa nu mai vorbim de tulpini, care se vor dezvolta tot mai mult cat timp lumea nu se va vaccina in numar mare. Toate epidemiile au fost eradicate prin vaccinare și efort colectiv, iar cat timp oamenii vor refuza sa inteleaga ca trebuie să fie responsabili, nu se va iesi din aceasta situație prea curand.

emil.rizescu
emil.rizescu  •  14 Ianuarie 2022, 13:12
Postat de 1948forever pe 14 Ianuarie 2022, 13:04

vaccinatii nu se tem de boala, si-au asumat un risc cu un vaccin nou si rapid, netestat ani de zile. tu ca nevaccinat esti mai castigat ca altii au ales sa se vaccineze, practic au fost cobai. deci gura mai mica la drepturi

Puneți în Constituție vaccinarea obligatorie din 4 în 4 luni (trebuie votul a două treimi din populație pentru schimbarea Constituției) și nu mai comentez nimic, ne încolonăm cu toții în lanțuri spre centrele de vaccinare. Până atunci, hai să nu mai încălcăm drepturile omului, vaccinat sau nu, ok?

1948forever
1948forever  •  14 Ianuarie 2022, 13:04
Postat de emil.rizescu pe 14 Ianuarie 2022, 12:59

De ce vaccinații se tem mai mult de boală decât nevaccinații?? Teoretic ar trebui să fie liniștiți, doar s-au imunizat, nu?

vaccinatii nu se tem de boala, si-au asumat un risc cu un vaccin nou si rapid, netestat ani de zile. tu ca nevaccinat esti mai castigat ca altii au ales sa se vaccineze, practic au fost cobai. deci gura mai mica la drepturi

1948forever
1948forever  •  14 Ianuarie 2022, 13:01
Postat de sobolanu7 pe 14 Ianuarie 2022, 12:48

Bine ma si de ce sa ai tu prioriate la ATI ti-ai facut rezervare? Platesti mai mult la sanatate? Atunci toti care fumeaza beau sau mai stiu eu ce fac nesanatos trebuie sa inceteze ca poate ai tu accident si nu mai ai loc la ATI. E o logica de cotet. 99% nu au treba cu ATI-ul si isi fac vaccinul degeaba doar asa ca sa te simti tu mai confortabil in pielea ta. Terminati cu aberatiile, retorica asta cu ATI-ul e scoasa pentru obligativitatea vaccinarii. Daca nu ar fi asa ar exista un loc unde sa semnez ca in caz de covid grav nu vreau la ATI. Da nu exista varianta, deci baitii te vor vaccinat. De ce? asta sa-si raspunda fiecare.

ce am scris eu si ce ai inteles tu. eu nu vreau prioritate la ati, spre cunostinta ta generala, cu "pile" la spital, am stat la coada ca tot omul 3 ore. daca vaccinul ajuta sa nu faci o forma grava si sa nu ajungi la ati, mai multe locuri la ati pentru alte lucruri groaznice in lumea asta. era doar o idee

steaua.libera
steaua.libera  •  14 Ianuarie 2022, 13:00
Postat de sobolanu7 pe 14 Ianuarie 2022, 12:55

Prietene doua chestiuni la comentariul tau: 1. Cui ii e mai frica celui care se vaccineaza sau celui care nu se vaccineaza? 2 Nimeni nu pune la indoiala decoperirile in medicina dar multi au indoieli de utilizarea lor. Din atom poti face electricitate sau bomba nucleara te intreb asa pe tine ce s-a facut prima data?

Toata ziua vad pe net "nu va vaccinati ca ramaneti impotenti /sterili / muriti / muriti in chinuri etc", iar in urma manipularilor ordinare venite pe filiera ruseasca, 60% din populatie a ales sa nu se vaccineze. De ce? De frica.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează