Comentarii (48)
oaia_vesela
oaia_vesela  •  27 Ianuarie 2015, 03:37
Postat de secundul pe 25 Ianuarie 2015, 13:16

Clona infecta anti-Steaua, Mattek-Sands a fost in top 30 si n-a jucat niciodata mai bine ca la acest Australian Open. Wickmayer a fost numarul 12 mondial si o invinsese pe Errani, din punctul meu de vedere a jucat peste Bouchard in aceeasi zi. Restul nu prea reprezinta nimic, poate Beck, dar Bacsinszky de exemplu o scosese pe Kvitova. Hai pa si la revedere, Halep are victorii cel putin duble la intreg top 10 in afara Serenei pe care totusi a batut-o o data si a Sharapovei cu care a avut meciuri dramatice de 3 seturi!

Bine că ești tu expert.

lupu68
lupu68  •  25 Ianuarie 2015, 20:13

@Bosfor Ce faci, Dardanele, tata, iar ai iesit la vanatoare?!? Iar iti afirmi parerile stupide, sa le afle toti sau vrei sa te ia astia la Gazeta pe post de analist in "sportul alb"? Aoleu, pardon, tu credeai ca ala e biatlonul! Tu nu poti pricepe neam ca, chiar daca Halep pierde in sferturi sau in semifinale sau oricum, pe noi, cei cu capul limpede, ea tot o sa ne faca mandri ca suntem romani? De ce? Simplu ca buna ziua: PENTRU CA DE LA IRINA SPARLEA, TARA ASTA N-A MAI AVUT SPORTIVA CA EA, PRICEPI CEVA, TARANE? In plus de asta, sunt absolut convins ca tu n-ai tinut o racheta de tenis vreodata in mana. Hai sictir, ca ai plictisit tot Internetul, si o faci in continuare fara niciun

bosfor
bosfor  •  25 Ianuarie 2015, 19:48

mai liposeste cate un i pe colo pe colo cautati atent o sa gasiti cateva greseli aveti material .

bosfor
bosfor  •  25 Ianuarie 2015, 19:39
Postat de unico_biancorossi pe 25 Ianuarie 2015, 16:36

vorbe. era predictibil ca va ajunge in semifinale, nici makarova nu este capabila sa ii puna mari probleme. acolo, in mod normal, va juca impotriva Mashei. si tot in mod normal, ar cam fi game over, data fiind istoria confruntarilor directe cu Masha. 10% sa joace finala, unde sunt tot 10% sa castige, daca va juca impotriva Serenei. cele 2 sunt net superioare valoric micutei dobrogence. ea este totusi numarul 3 mondial, si vine cat poate dupa cele 2 superstaruri ale tenisului feminin. app, alea da, sunt campioane, asta mica inca nu e, nu mai folositi cuvinte nepotrivite.

un comentariu perfect adevarat fara rautati , fara jigniri . daca nici pe acesta nu-l agreati inseamna ca de ce m-am temut s-a adeverit . cu mici exceptii SUNTETI INALTI SI CU CAPUL MIC . aoleeeuu nu am pus ghhilimele la citatul caps sa vezi ce patesc acu . userii cei rai ma vor lua la 11 m .

bosfor
bosfor  •  25 Ianuarie 2015, 19:36
Postat de lapusneanul pe 25 Ianuarie 2015, 18:32

ete fleosc, conform intalnirilor directe, wickmayer conducea cu 3-0....era predictibil ca si ivanovic sa joace in sferturi cu simona...:) chestii, socoteli si alte minuni...:)

sectantule martorul lui halepova . cata frustrare ai in tine . daca omul nu zicea pe final de comentariu ca alea 2 sunt campioane(serena si sarapova) iar asta mica( referinduse la broaska testoasa de halep ) trebuie sa mai astepte era prietenul tau . nu-l atacai sub nici o forma . cat de previzibili si penibili sunteti . INALTI SI CU CAPUL MIC . pana una alta halep are fanii pe care-i poate minti si folosi dupa bunul plac . sa tot ai asemenea nestemate sa-ti accepte minciunile . acestia sunt sectanti MARTORII LUI HALEPOVA . cel mai adevarat si la obiect comentariu ti-a starnit reactii de necontrolate . esti inca sub tratament sau se fac experimente pe tine ?

lapusneanul
lapusneanul  •  25 Ianuarie 2015, 18:32
Postat de unico_biancorossi pe 25 Ianuarie 2015, 16:36

vorbe. era predictibil ca va ajunge in semifinale, nici makarova nu este capabila sa ii puna mari probleme. acolo, in mod normal, va juca impotriva Mashei. si tot in mod normal, ar cam fi game over, data fiind istoria confruntarilor directe cu Masha. 10% sa joace finala, unde sunt tot 10% sa castige, daca va juca impotriva Serenei. cele 2 sunt net superioare valoric micutei dobrogence. ea este totusi numarul 3 mondial, si vine cat poate dupa cele 2 superstaruri ale tenisului feminin. app, alea da, sunt campioane, asta mica inca nu e, nu mai folositi cuvinte nepotrivite.

ete fleosc, conform intalnirilor directe, wickmayer conducea cu 3-0....era predictibil ca si ivanovic sa joace in sferturi cu simona...:) chestii, socoteli si alte minuni...:)

lupu68
lupu68  •  25 Ianuarie 2015, 18:07

@Bosfor Bai Dardanele,, da' tu esti scurt de minte rau de tot, ba, baiatule. hai, ca mai ai putin si reusesti sa enervezi pe toata lumea! Chiar nu ai treaba pe-acasa, nu te pune maica-ta sa dai cu aspiratorul? Bai, baiatule, daca nu-ti place Halep, de ce te straduiesti atata s-o critici? De ce nu dai televizorul pe alt program sau macar sa ai bunul simt sa astepti pana joaca febletea ta Sarapova? Ai vreo frustrare, ceva anume? Ai fost coleg cu Halep la gradinita si ti-a luat jucariile sau ai fost prietenul ei si ti-a dat papucii, ca numai asa s-ar putea explica ura pe care ai strans-o in tine?! Doamne, multi prosti au rasarit anul asta! Hai Simona!

bosfor
bosfor  •  25 Ianuarie 2015, 16:41
Postat de str4427 pe 25 Ianuarie 2015, 16:22

degeaba a incercat wikmayer sa mai puna o scurta sa mai joace si altceva ca nu a avut cu cine ..fraza aste trebuie sa fie pe afise pe toata Terra..incredibil..degeaba incerca aia sa joace formidabil..ca tot a luat bataie..si asta pt ca Halep e proasta..si aia e prea buna..e atat de buna incat jocul prost a lui Halep nu i-a dat nici o sansa..formidabilaaaa logica

haleppa nu-i proa,,sta cel putin financiar sta f bine . ppros..t esti tu sau mai bine zis INALT SI CU CAPUL MIC . wikmayer a mai pus o scurta . a mai facut si altceva nu a stat numai pe fund sa bubuie mingea ca halep . ca a luat-o-n freza e partea a doua . pt voi conteaza doar sa bata halep . va uitati la tenis ca vvi.telle. nu ma mira ca are asa fani . inalti si cu capul mic . cum ai putea sa pricepi tu ceva cand confunzi virgula cu semnul intrebarii. formidabil creier ai cumva 4 neuroni ? sau nu stii ce-s aia . da o cautare pe google si daca tot intri cauta si GOOGLE: HALEP IN CHAMPIONS LEGUE = NICIUN REZULTAT GASIT ( ti-am simplificat munca raspuns final : adevarat)

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  25 Ianuarie 2015, 16:36

vorbe. era predictibil ca va ajunge in semifinale, nici makarova nu este capabila sa ii puna mari probleme. acolo, in mod normal, va juca impotriva Mashei. si tot in mod normal, ar cam fi game over, data fiind istoria confruntarilor directe cu Masha. 10% sa joace finala, unde sunt tot 10% sa castige, daca va juca impotriva Serenei. cele 2 sunt net superioare valoric micutei dobrogence. ea este totusi numarul 3 mondial, si vine cat poate dupa cele 2 superstaruri ale tenisului feminin. app, alea da, sunt campioane, asta mica inca nu e, nu mai folositi cuvinte nepotrivite.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  25 Ianuarie 2015, 16:33
Postat de str4427 pe 25 Ianuarie 2015, 16:22

degeaba a incercat wikmayer sa mai puna o scurta sa mai joace si altceva ca nu a avut cu cine ..fraza aste trebuie sa fie pe afise pe toata Terra..incredibil..degeaba incerca aia sa joace formidabil..ca tot a luat bataie..si asta pt ca Halep e proasta..si aia e prea buna..e atat de buna incat jocul prost a lui Halep nu i-a dat nici o sansa..formidabilaaaa logica

:-))) Crezi ca il incurca logica in vreun fel? Eu ii inteleg pe cei care spun ca locul Simonei e un pic prea bun pentru valoarea ei reala. Desi nu sunt de acord cu ei, putem discuta la chestii de finete, gen Kvitova, Wozniacki sau Ivanovici care, zic unii, ar fi mai bune, dar mai prost clasate. Nu sunt de acord, dar... Ei bine, prin noiembrie unul a zis aici ca Simona e cam de locul 50-100 WTA. Si era foarte serios, aducea "argumente" in favoarea aberatiei. De atunci mi-am dat seama ca n-are sens sa incerc sa discut cu im.be.ci.li de astia. N-are sens.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează