Comentarii (34)
ticbis
ticbis  •  30 Martie 2016, 14:33
Postat de sibelius pe 30 Martie 2016, 14:20

Wozniaki a ajuns nr. 1 mondial fara sa castige vreun titlu de Grand Slem, la fel cum Schiavone a castigat Roland Garros fara sa fie in Top 10.

Corect! Ca sa nu mai vorbim ca Francesca Schiavone ocupa acum un onorant loc 105 in ierarhia mondiala si joaca calificari in mai toate turneele WTA International! Sa zicem insa ca asta e batrana si la sfarsitul carierei, dar mai este exemplul "vedetei" si "tinerei sperante" a tenisului mondial, Eugenie Bouchard, 22 de ani, care acum doi ani ajunsese pe locul cinci, in spatele lui Halep si acum a cazut pana pe locul 45, mult sub Monica Niculescu! Ei vezi, Halep a ramas acolo, doi ani intre primele 10, in timp ce asta a fost un mare fas in doar cateva luni!

sibelius
sibelius  •  30 Martie 2016, 14:20
Postat de wowmashha pe 30 Martie 2016, 13:20

bv tinere ai perfecta dreptate . numai ca uiti un lucru . sunt jucatoare care urca si coboara numai ca halep a urcat si nu a concretizat mai nimic . pe cand serena care spui tu care are de aparat 6000 de puncte este adevarat dar aia pe tabela a inscris ,,,, turneu de grand slem,,, daca nu o mai tin balamalele poate sa coboare linistita . ramane in istorie cu ceva . daia va spuneam locul ocupat e mai putin import ca sa zic asa . cel putin la halep asa a fost . locul ei nu a facut 2 bani . a fost favorizata sa prinda niste culoare bune datorita acelui loc insa nu a stiut sa puncteze cand trebuia sau mai bine zis nu a avut valoare sa puncteze .

Wozniaki a ajuns nr. 1 mondial fara sa castige vreun titlu de Grand Slem, la fel cum Schiavone a castigat Roland Garros fara sa fie in Top 10.

satyricon
satyricon  •  30 Martie 2016, 14:20
Postat de ticbis pe 30 Martie 2016, 14:08

Gresit! Iti pot da exemple destule de jucatoare care au ocupat locul 3 in topul mondial fara sa fi castigat niciun turneu de GS in viata lor! Diferenta este ca astea au stat pe pozitia aia doua-trei luni, in timp ce Simona Halep a rezistat acolo aproape doi ani! La urma urmei, Simona are 11 turnee WTA castigate, cateva chiar de categoria P si *** si 22 de finale, una chiar de GS! Pentru o jucatoare de tenis din Romania, nu-i chiar asa de rau! Cat priveste culoarul "favorabil" din turnee, iti atrag atentia ca asta este "dreptul" oricarei jucatoare din fruntea clasamentului. Ca sa nu mai sustii asemenea ineptii retarde, sa stii de la mine ca la recentul turneu *** de la Miami, Serena Williams a avut urmatorul culoar: turul 1 - bye; turul 2 - Christina Mchale, locul 56; turul 3 - Zarina Diyas, locul 97; turul 4 - Svetlana Kuznetsova, locul 19, care a si eliminat-o! Ai priceput acum cum devine cazul, sau trebuie sa-ti desenez?!???

Lasa-l! Nu are rost sa-i explici nimic. Are o problema. Sau e un troll clasic, se simte bagat in seama, se simte important facand valuri pe net prin improscarea cu noroi a unei personalitati (putea sa fie oricine in locul Simonei).

ticbis
ticbis  •  30 Martie 2016, 14:08
Postat de wowmashha pe 30 Martie 2016, 13:20

bv tinere ai perfecta dreptate . numai ca uiti un lucru . sunt jucatoare care urca si coboara numai ca halep a urcat si nu a concretizat mai nimic . pe cand serena care spui tu care are de aparat 6000 de puncte este adevarat dar aia pe tabela a inscris ,,,, turneu de grand slem,,, daca nu o mai tin balamalele poate sa coboare linistita . ramane in istorie cu ceva . daia va spuneam locul ocupat e mai putin import ca sa zic asa . cel putin la halep asa a fost . locul ei nu a facut 2 bani . a fost favorizata sa prinda niste culoare bune datorita acelui loc insa nu a stiut sa puncteze cand trebuia sau mai bine zis nu a avut valoare sa puncteze .

Gresit! Iti pot da exemple destule de jucatoare care au ocupat locul 3 in topul mondial fara sa fi castigat niciun turneu de GS in viata lor! Diferenta este ca astea au stat pe pozitia aia doua-trei luni, in timp ce Simona Halep a rezistat acolo aproape doi ani! La urma urmei, Simona are 11 turnee WTA castigate, cateva chiar de categoria P si *** si 22 de finale, una chiar de GS! Pentru o jucatoare de tenis din Romania, nu-i chiar asa de rau! Cat priveste culoarul "favorabil" din turnee, iti atrag atentia ca asta este "dreptul" oricarei jucatoare din fruntea clasamentului. Ca sa nu mai sustii asemenea ineptii retarde, sa stii de la mine ca la recentul turneu *** de la Miami, Serena Williams a avut urmatorul culoar: turul 1 - bye; turul 2 - Christina Mchale, locul 56; turul 3 - Zarina Diyas, locul 97; turul 4 - Svetlana Kuznetsova, locul 19, care a si eliminat-o! Ai priceput acum cum devine cazul, sau trebuie sa-ti desenez?!???

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

wowmashha
wowmashha  •  30 Martie 2016, 13:59
Postat de catalynn pe 30 Martie 2016, 13:34

Ai dreptate, dar cum adica Nea Vanea si Fosfor sunt imbecili?! Io credeam ca sunt genii ... La fel si ei :-)

frustratule devii penibil . ti-au mai ramas virgulele si cratimile . sunt ultimile de care te mai poti lua . ady stelistul face un com coerent si perfect adevarat si nu-i singurul fan halep cu capul pe umeri , care vede si spune adevarul . pe mine nu ma intereseaza locul ocupat de halep . am mai spus si o repet dar tu nu ai cum sa pricepi . din pct m de vd poate sa stea pe 2 pana se lasa de tenis . marea ta frustrare este ca ai simtit pana si tu ca timeea este o jucatoare de pluton care putea fi invinsa . numai ca s-a intamplat invers . iti straluceau ochii in cap vazand cum scapa de adversare puternice si-ti doreai un turneu castigat de halep . mai aveai tu in suflet un chin cu azarenka dar sperai ca poate o scoate konta sau alta . in asemenea conditii frustrarea devine si mai mare stiind ca iarasi dumnezeu a croit drum usor . stii cum e vb aia dumnezeu iti dar nu-ti baga si-n sac . esti luat in baza de toata lumea . eject

catalynn
catalynn  •  30 Martie 2016, 13:34
Postat de adi_stelistul pe 30 Martie 2016, 12:48

Cat timp reuseste sa se califice in sferturile tuturor turneelor in care joaca nu are cum sa cada mai jos de locul 8 WTA. E o chestiune simpla de aritmetica. Chiar si imbecilii cu "sub locul 50" sau "sub 20" ar putea s-o priceapa. Sau nu? Problema e ca in turnee importante, ca cele de GS, Simona are eliminari in primele 2 tururi. Nu mai putin de 3 din ultimele 4 turnee GS au insemnat asta. S-a mai dres busuiocul la US Open, dar ar fi mai buna o constanta ca cea din 2014. Faptul ca pica pe locul 6 (probabil ca asta se va intampla) nu e o drama. In urmatoarele luni, pana dupa Wimbledon, Simona este, exceptand-o pe Roberta Vinci, sportiva din top 10 care are cele mai putine puncte de aparat. 725 in total, mai putin decat a avut de aparat doar la IW (de pilda). Dar asta e relevant doar in masura in care un loc mai bun in clasament ii aduce un culoar mai bun. Important e sa isi regaseasca ritmul si pofta de joc de acum 2 ani. Aici pare ca pierde cel mai mult in ultima vreme.

Ai dreptate, dar cum adica Nea Vanea si Fosfor sunt imbecili?! Io credeam ca sunt genii ... La fel si ei :-)

vlad57
vlad57  •  30 Martie 2016, 13:34

Pregatirea psihologica se face pe perioada lunga. Simona pare sa aiba o cadere psihica destul de serioasa in ultima vreme. Iar Cahill face doar ceea ce i se cere prin contract, nu e mama tuturor ranitilor. El incearca sa o mobilizeze dar daca ea nu poate sa aiba taria mentala sa depaseasca momentele dificile, vorbeste degeaba. La Simona problema e de incredere. Ea are, de regula vointa si putere. In ultima vreme a intervenit o relaxare psihica puternica, normala dupa o campanie de doi ini in care ai castigat si castigat, ajungand pe locul doi in lume. Acum insa, nu mai are forta mentala sa lupte in continuu. Pana nu depaseste aceste lucruri va tot pierde. E greu de ajuns sus dar, mult mult mai greu sa te mentii acolo. Vezi Nadal. Simona e cea care trebuie sa vrea sa se inhame la caruta. Daca si cand o sa vrea, o sa reuseasca. Mai are insa multe de imbunatatit. Mai ales la a conduce jocul. Ea nu ataca. Daca pana acum ea era in general outsidera acum e invers si toate fac ce facea si ea cu toata motivarea. De fapt, acum se va decide daca Simona va ramane o jucatoare de pluton sau, va deveni cineva cu adevarat. Pana acum e doar un cineva putin mai cunoscut. Ca sa fii cineva cu adevarat trebuie sa dovedesti ca esti bun exact atunci cand trebuie. Sa domini psihic dar si fizic. Sa speram ca e cineva langa Simona care sa-i spuna chestiile astea, s-o sfatuiasca si s-o motiveze.

wowmashha
wowmashha  •  30 Martie 2016, 13:23

cum spunea o mare jucatoare de tenis halep e degeaba peste un anumit timp nimeni nu-si va mai aduce aminte de ea . la ce crezi ca se referea sau mai bine zis cum o putea halep contrazice ? simplu .... prin castigarea unui mare turneu .... atunci nimeni nu mai putea spune ca nu-si va mai aduce aminte de halep . daca avea ceva trecut in dreptul ei . insa cum nu are .... dumnezeu cu mila .

wowmashha
wowmashha  •  30 Martie 2016, 13:20
Postat de ticbis pe 30 Martie 2016, 13:10

Trebuie sa ai ceva la cap ca sa nu pricepi ca regulamentul si sistemul de punctare este acelasi pentru toate jucatoarele din circuitul WTA si reflecta in masura de 90% valoarea si ierarhia acestora pe o perioada de un an. Simona a stat pe buna dreptate in top 3 mondial doi ani, acum are o perioada de recul si a coborat, firesc, cateva locuri in clasament. Asa se intampla cu toate jucatoarele; spre exemplu, Angelique Kerber a stat pe locul 2 doar 60 de zile; cu sase luni in urma Makarova era pe pozitia 9 si acum este pe 31; Radvanska era in urma cu noua luni pe 15 si acum este pe 2; Carla Suarez Navarro a iesit din top 10; si exemplele pot continua! Clasamentul este dinamic si corect, oricare dintre jucatoare pot urca sau cobori in functie de rezultatele de pe teren! Spre exemplu, Serena Williams are de aparat trei turnee de GS, adica un total de 6000 de puncte si daca nu va fi in stare sa le recastige anul asta va aluneca si ea in jos, poate sub Simona Halep! Lucrurile sunt simple si absolut corecte, nu inteleg *** ca sa nu le inteleaga!!!

bv tinere ai perfecta dreptate . numai ca uiti un lucru . sunt jucatoare care urca si coboara numai ca halep a urcat si nu a concretizat mai nimic . pe cand serena care spui tu care are de aparat 6000 de puncte este adevarat dar aia pe tabela a inscris ,,,, turneu de grand slem,,, daca nu o mai tin balamalele poate sa coboare linistita . ramane in istorie cu ceva . daia va spuneam locul ocupat e mai putin import ca sa zic asa . cel putin la halep asa a fost . locul ei nu a facut 2 bani . a fost favorizata sa prinda niste culoare bune datorita acelui loc insa nu a stiut sa puncteze cand trebuia sau mai bine zis nu a avut valoare sa puncteze .

1234928346541217
Popa Alin  •  30 Martie 2016, 13:17

A pierdut doar 175 puncte ? Intreb pt.ca nu ma prea pricep : Nu cumva a pierdut 435 puncte (deoarece avea de aparat 650 ca si finalista)iar acum a luat 215.Pt. ca a jucat de fapt in finala cu Serena Williams si nu doar semifinale anul trecut? Stima

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează