Articol de GSP - Publicat joi, 26 martie 2009 00:00
BRD aniversează astăzi, pe 29 martie 2009, 10 ani de la încheierea procesului de privatizare în urma căruia Société Générale a preluat pachetul majoritar de acţiuni al băncii.
BRD are cea mai mare reţea privată de retail banking din România. Banca are 2,6 milioane de clienţi persoane fizice şi companii, de 5 ori mai multe agenţii şi o cotă de piaţă de aproape 5 ori mai mare decât în anul 1999. În cadrul diviziei internaţionale de retail, dezvoltarea BRD este un model pentru Grup în zona Europei Centrale şi de Est”, a declarat Frédéric Oudéa, Directorul General al Société Générale.
În cei zece ani de la privatizare, BRD a reuşit să dezvolte o structură de grup financiar care include filiale specializate în leasing (BRD Sogelease), consumer finance (BRD Finance), gestiune de active (BRD Asset Management), leasing operaţional (ALD Automotive România), fonduri de pensii (BRD Pensii), leasing IT (ECS), corporate finance (BRD Corporate Finance) sau asigurări de viaţă (BRD Asigurări de Viaţă).
"Calitatea de acţionar majoritar a Société Générale a determinat o transformare importantă a BRD, care a devenit o bancă performantă şi rentabilă.
Datorită dinamismului comercial şi angajamentului personalului său, BRD este în măsură să-şi îndeplinească misiunea de susţinere a economiei româneşti", a declarat Patrick Gelin, Preşedintele-Director General al BRD.
Société Générale a achiziţionat în anul 1999, printr-o tranzacţie în valoare de 200 milioane USD, pachetul majoritar de acţiuni BRD, în cadrul unui proces de privatizare.
În anul 2004, Société Générale şi-a mărit participaţia prin achiziţionarea pachetului de 7,32% deţinut de AVAS. La 31 decembrie 2008, Société Générale deţinea 58, 54% din acţiunile BRD.
Direcţia Comunicare
a BRD - Groupe Société Générale
BRD aniversează astăzi, pe 29 martie 2009, 10 ani de la încheierea procesului de privatizare în urma căruia Société Générale a preluat pachetul majoritar de acţiuni al băncii.
BRD are cea mai mare reţea privată de retail banking din România. Banca are 2,6 milioane de clienţi persoane fizice şi companii, de 5 ori mai multe agenţii şi o cotă de piaţă de aproape 5 ori mai mare decât în anul 1999. În cadrul diviziei internaţionale de retail, dezvoltarea BRD este un model pentru Grup în zona Europei Centrale şi de Est”, a declarat Frédéric Oudéa, Directorul General al Société Générale.
În cei zece ani de la privatizare, BRD a reuşit să dezvolte o structură de grup financiar care include filiale specializate în leasing (BRD Sogelease), consumer finance (BRD Finance), gestiune de active (BRD Asset Management), leasing operaţional (ALD Automotive România), fonduri de pensii (BRD Pensii), leasing IT (ECS), corporate finance (BRD Corporate Finance) sau asigurări de viaţă (BRD Asigurări de Viaţă).
"Calitatea de acţionar majoritar a Société Générale a determinat o transformare importantă a BRD, care a devenit o bancă performantă şi rentabilă.
Datorită dinamismului comercial şi angajamentului personalului său, BRD este în măsură să-şi îndeplinească misiunea de susţinere a economiei româneşti", a declarat Patrick Gelin, Preşedintele-Director General al BRD.
Société Générale a achiziţionat în anul 1999, printr-o tranzacţie în valoare de 200 milioane USD, pachetul majoritar de acţiuni BRD, în cadrul unui proces de privatizare.
În anul 2004, Société Générale şi-a mărit participaţia prin achiziţionarea pachetului de 7,32% deţinut de AVAS. La 31 decembrie 2008, Société Générale deţinea 58, 54% din acţiunile BRD.
Direcţia Comunicare
a BRD - Groupe Société Générale
Gică Popescu, investiție de 70 de milioane de euro » În ce își transformă academia de fotbal