GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ce este parfumeria de nișă, caracteristici

Articol de GSP - Publicat vineri, 03 septembrie 2021 17:39 / Actualizat joi, 09 septembrie 2021 17:34

Alegerea parfumului este o chestiune extrem de delicată. Aici trebuie să vă ascultați propriile sentimente, să înțelegeți ce emoții vă provoacă anumite compoziții.

Alegerea parfumului este o chestiune extrem de delicată. Aici trebuie să vă ascultați propriile sentimente, să înțelegeți ce emoții vă provoacă anumite compoziții. Dar este, de asemenea, necesar să se ia în considerare faptul că acestea sunt un simbol al statutului și luxului. Astăzi celebre case de modă își pun amprenta dezvoltând compoziții unice pentru femei și bărbați https://makeup.ro/categorys/3/.  Acestea sunt unite de tradițiile pe termen lung și de experiența bogată în crearea inovațiilor de parfumerie. 

Parfumeria de nișă este o artă, o întreagă filozofie a creării unui parfum individual de elită. Acest parfum nu este „făcut la comandă”, ci imaginația creativă a specialiștilor. Astfel de arome sunt foarte rare, chiar exclusive, ocupă un loc definit și onorabil în parfumerie (din franceză la niche este o nișă, o celulă). Pentru a le crea sunt utilizate doar cele mai bune ingrediente naturale. 

Care este diferența și caracteristicile parfumeriei de nișă? 

Parfumeria de nișă (sau selectivă) este neobișnuită, originală și chiar unică. Se distinge prin: 
- cele mai bune materii prime (atunci când se alege un ingredient, se acordă atenție chiar și locului și anului recoltei), 
- ambalare (sticlele au un design neobișnuit, adesea decorate cu materiale naturale, pietre prețioase și semiprețioase. ), 
- volume mici de producție (este puțin probabil să întâlniți astfel de arome într-un magazin de parfumerie obișnuit, se întâmplă că trebuie să „vânați” pentru unul sau un alt parfum),
- locul de vânzare și, în consecință, costul. Absența completă a publicității și un număr limitat de puncte de vânzare. Parfumurile noi nu sunt publicate în reviste. Zvonurile despre ele sunt trecute de la om la om și sunt vândute exclusiv în buticuri specializate de parfumerie.
- „sunetul” parfumului este lung: până la 24 de ore pe corp, peste 24 de ore pe haine.

Cele mai bune parfumuri selective

Iată o listă a brandurilor care oferă parfumerie de nișă:                                 

Ce este parfumeria de nișă, caracteristici

  • Amouage
  • L'Artisan
  • Ajmal
  • Montale
  • AnnickGoutal
  • Jo Malone
  • Serge Lutens
  • Diptyque
  • Miller Harris
  • Frederic Malle, etc.

Citește și:
Game over! Denis Alibec e istorie la FCSB: „Nu știu ce vrea el, știm ce vrem noi”
Superliga
Game over! Denis Alibec e istorie la FCSB: „Nu știu ce vrea el, știm ce vrem noi”
Mauro Icardi, scrisoare spectaculoasă către Gheorghe Hagi, după un eveniment istoric la Galatasaray: „Vă scriu cu inima întreagă și cu umilința”
Campionate
Mauro Icardi, scrisoare spectaculoasă către Gheorghe Hagi, după un eveniment istoric la Galatasaray: „Vă scriu cu inima întreagă și cu umilința”
Viciere de rezultat în FCSB - Rapid?! A văzut faza și n-are niciun dubiu: „Penalty”
Superliga
Viciere de rezultat în FCSB - Rapid?! A văzut faza și n-are niciun dubiu: „Penalty”
„Cutremur la Inter” » Cristi Chivu, băgat de urgență în ședință! Ce planuri are președintele Marotta
Campionate
„Cutremur la Inter” » Cristi Chivu, băgat de urgență în ședință! Ce planuri are președintele Marotta
ULTIMA ORĂ Uber - obligată în România la plata de drepturi de autor pentru muzica din mașină
Profit.ro
ULTIMA ORĂ Uber - obligată în România la plata de drepturi de autor pentru muzica din mașină

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează