GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Campania McHappy Day OFERĂ TIMP părinților din România, pentru ca aceștia să-l poată petrece alături de copiii lor internați

Articol de GSP - Publicat vineri, 25 noiembrie 2022 22:32 / Actualizat vineri, 25 noiembrie 2022 22:32

Încă de la înființarea sa, Fundația pentru Copii Ronald McDonald susține îngrijirea centrată pe familie și luptă pentru crearea unei lumi în care copiii au acces la servicii medicale de calitate, iar familiile lor rămân permanent alături de micuți, implicându-se într-un mod activ și fiind prezenți constant în îngrijirea lor. Acest lucru este posibil în România în cele trei Case Ronald McDonald pe care Fundația le-a înființat și pe care le administrează în incinta spitalelor de pediatrie din București, Iași și Timișoara. Aici, de-a lungul timpului, Fundația a găzduit mii de părinți ai căror copii sunt spitalizați pentru tratamente medicale. 

Pentru a susține activitatea Caselor Ronald McDonald și a ține familiile aproape în cele mai vulnerabile momente, McDonald’s în România, partener de misiune al Fundației, aduce în atenția tuturor celor care vor să facă bine o nouă ediție a Campaniei de donații McHappy Day

Campania are loc în perioada 21-27 noiembrie în toate restaurantele McDonald’s din țară sub mesajul #OferăTimp, pentru a dărui timp prețios familiilor care au nevoie de o „casă departe de casă” – un loc unde să beneficieze de o masă caldă, de un pat confortabil și consiliere, dar mai ales de TIMP petrecut alături de copiii lor internați. Astfel, orice donație oferă timp prețios părinților din Casele Ronald McDonald, pentru a-l petrece alături de copii, pe durata tratamentelor pe care micuții le urmează. 

Cei care doresc să contribuie o pot face printr-o donație în numerar sau cu cardul bancar la casele de marcat McDonald’s sau folosind cutiile speciale, amplasate în restaurante. Un alt mecanism disponibil clienților și tuturor celor care doresc să doneze este via SMS, prin trimiterea unui mesaj cu textul FAMILIE la 8845, activând o donație lunară în valoare de 2 euro, sau printr-o donație online, accesând pagina www.rmhc.ro/doneaza. Mai mult, McDonald’s redirecționează 1 leu din valoarea fiecărui Happy Meal vândut în restaurantele sale pe toată durata campaniei. 

Toate fondurile strânse în cadrul campaniei McHappy Day vor fi folosite de Fundația pentru Copii Ronald McDonald pentru a asigura în continuare nopți de cazare, mese calde și consiliere psihologică părinților care sunt cazați în cele trei Case Ronald McDonald din România.

Citește și:
Englezii au văzut noul model Dacia și l-au descris într-un singur cuvânt
Noutati auto
Englezii au văzut noul model Dacia și l-au descris într-un singur cuvânt
Andrei Nicolescu a răbufnit după eșecul cu UTA: „Nu înfrângerea e importantă, ci...” + Vestea pe care fanii nu voiau s-o audă: „Trebuie să vindem jucători”
Superliga
Andrei Nicolescu a răbufnit după eșecul cu UTA: „Nu înfrângerea e importantă, ci...” + Vestea pe care fanii nu voiau s-o audă: „Trebuie să vindem jucători”
Campionul României e în cădere liberă: scos din lot, a primit hârtia de transfer
Superliga
Campionul României e în cădere liberă: scos din lot, a primit hârtia de transfer
Gino Iorgulescu și-a ales succesorul la LPF: „Dacă stau să mă gândesc, el ar trebui să fie!”
Superliga
Gino Iorgulescu și-a ales succesorul la LPF: „Dacă stau să mă gândesc, el ar trebui să fie!”
EXIT din România - Unul dintre cele mai mari branduri premium elvețiene a închis firma locală
Profit.ro
EXIT din România - Unul dintre cele mai mari branduri premium elvețiene a închis firma locală

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează