GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

L’OR ofera consumatorilor o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

Articol de GSP - Publicat miercuri, 27 noiembrie 2024 14:24 / Actualizat miercuri, 27 noiembrie 2024 14:25

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară în perioada 27 Octombrie 2024 - 22 Decembrie 2024 o campanie de consumatori prin care aceştia pot câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari. Înscrierea se realizează prin înscrierea bonului fiscal care trebuie să cuprindă minim un produs LOR Passione Rossa pe siteul campaniei https://www.lorcoffee.ro/.

L'OR Passione Rossa, această gamă exclusivă de cafea prăjită în stil italian a luat naștere din parteneriatul de prestigiu dintre L'OR și Ferrari Hypercar.  Colaborarea dintre aceste două mărci emblematice combină pasiunea pentru cafea cu spiritul revoluționar al tehnicii și măiestriei italienie și creează o călătorie senzorială care rezonează atât cu iubitorii de cafea, cât și cu pasionații de motorsport.

Noua gamă L’OR Passione Rossa include două noi blenduri prăjite în stil italian, ediție limitată:

- Maranello Espresso (cafea capsule 52g și cafea boabe, 450g), un amestec echilibrat și bogat, cu note rafinate de fructe roșii și ciocolată neagră, care exprimă eleganța în adevăratul sens al cuvântului.

- Imola Ristretto (cafea capsule, 52g), un ristretto intens și puternic, cu arome complexe, textură cremoasă și note de fructe uscate de vară.

Oana Neamţu, General Manager South Central Europe Jacobs Douwe Egberts spune “Suntem încântați să vă prezentăm noua noastră colecție ediţie limitată L’OR Passione Rossa. Această colecție este concepută pentru a vă trezi simțurile și pentru a vă permite să experimentați puterea și intensitatea L’OR X Ferrari.

De asemenea, suntem încântaţi să oferim consumatorilor L’OR o experienţa premium pe circuitul de la Imola în 2025 prin campania de consumatori care este în desfăşurare până pe 22 Decembrie. Legătura dintre cele două mărci emblematice este evidentă: pasiunea comună și angajamentul pentru excelență, combinând în acelaşi timp tehnologia avansată și măiestria umană.”

Parteneriatul dintre L’OR Espresso și Ferrari se extinde dincolo de gama de produse. Brandul L’OR Espresso va avea vizibilitate în timpul curselor Ferrari World Endurance Championship (WEC), inclusiv Ferrari 499P Hypercar. L’OR Espresso va fi servit și în zonele de ospitalitate ale echipei Ferrari Hypercar, oferind o experiență premium echipei de curse, partenerilor și invitaților VIP la evenimentele WEC la nivel global.

Despre L'OR Espresso
L'OR Espresso este creat pentru a oferi o experiență premium a cafelei, îmbinând pasiunea pentru măiestrie cu sustenabilitatea. Ca parte a grupului JDE Peet's, L'OR Espresso susține un viitor durabil al cafelei prin programul Common Grounds și promovează schimbări pozitive în industria cafelei, asigurând și generațiilor viitoare plăcerea de a savura cafeaua.

Pentru mai multe informații vizitați site-ul L’OR la https://www.lorcoffee.ro/.

Citește și:
Andrei Nicolescu a răbufnit după eșecul cu UTA: „Nu înfrângerea e importantă, ci...” + Vestea pe care fanii nu voiau s-o audă: „Trebuie să vindem jucători”
Superliga
Andrei Nicolescu a răbufnit după eșecul cu UTA: „Nu înfrângerea e importantă, ci...” + Vestea pe care fanii nu voiau s-o audă: „Trebuie să vindem jucători”
Campionul României e în cădere liberă: scos din lot, a primit hârtia de transfer
Superliga
Campionul României e în cădere liberă: scos din lot, a primit hârtia de transfer
Gino Iorgulescu și-a ales succesorul la LPF: „Dacă stau să mă gândesc, el ar trebui să fie!”
Superliga
Gino Iorgulescu și-a ales succesorul la LPF: „Dacă stau să mă gândesc, el ar trebui să fie!”
Andrei Nicolescu l-a pus la punct pe Mazilu, după UTA - Dinamo: „Nu ne-a spus. Erau semne”
Superliga
Andrei Nicolescu l-a pus la punct pe Mazilu, după UTA - Dinamo: „Nu ne-a spus. Erau semne”
EXIT din România - Unul dintre cele mai mari branduri premium elvețiene a închis firma locală
Profit.ro
EXIT din România - Unul dintre cele mai mari branduri premium elvețiene a închis firma locală

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează