GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  LIDL

COMUNICAT Lidl continuă parteneriatele cu UEFA Europa League și UEFA Conference League, după un nivel remarcabil de implicare a fanilor

Articol de GSP - Publicat joi, 11 septembrie 2025 16:31 / Actualizat joi, 11 septembrie 2025 16:31

După un an de neuitat în fotbalul european, Lidl își propune să continue parteneriatul în calitate de Partener Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League și în sezonul 2025/26.

Sezonul trecut, parteneriatul Lidl cu UEFA Europa League și UEFA Conference League a reunit 36 de națiuni și 72 de cluburi pe parcursul a 342 de zile de meci, transformând Lidl în cel mai vizibil sponsor al competițiilor, conform raportului Nielsen Sports*, aducând fanii fotbalului și mai aproape de pasiunea lor pentru acest sport.

Inițiativele Lidl dedicate comunității, derulate pe parcursul turneului, au ajuns la mii de jucători, fani și familii. În sezonul 2024/25, Lidl:

  • A oferit peste 18.000 de porții de fructe proaspete, pentru a le oferi energie suporterilor prezenți pe stadioane.

  • A susținut clienții Lidl și familiile din întreaga Europă, oferind 4.685 de bilete și făcând fotbalul european de top mai accesibil pentru mai multe familii și comunități. 

  • 7.524 de tineri fani ai fotbalului au făcut parte din Lidl Kids Team, pășind pe teren alături de eroii lor și trăind îndeaproape magia unei zile de meci.

Privind înainte, Lidl va continua să ofere aceste oportunități extraordinare fanilor și în sezonul 2025/26, prin oferirea de bilete, experiențe unice alături de Lidl Kids Team și acces constant la hrană proaspătă și sănătoasă.

Acest parteneriat subliniază angajamentul Lidl de a promova un stil de viață activ, de a sprijini comunitățile și de a face fotbalul mai accesibil și mai incluziv pentru toți.

Promovând o alimentație conștientă și un stil de viață activ, parteneriatele Lidl cu UEFA Europa League și UEFA Conference League aflate în derulare nu înseamnă doar susținerea fotbalului de clasă mondială, ci și crearea unor momente remarcabile și memorabile pentru oameni – fani ai fotbalului și familii din întreaga Europă.

„Sezonul trecut a fost cu adevărat special. Am reunit fani din toate țările Lidl din Europa și am contribuit la a face fotbalul accesibil pentru mii de familii. Suntem entuziasmați să continuăm acest parteneriat și să promovăm în continuare un stil de viață sănătos, spiritul de comunitate și experiențe de neuitat pentru toți, atât pe teren, cât și în afara lui”, a declarat Robin Ruschke, Head of Marketing la Lidl International

Pentru a afla mai multe despre sprijinul continuu oferit de Lidl fotbalului european și comunităților sănătoase, vizitați UEFA UEL UECL 2025.

*Nielsen Sports. Raport intern, iunie 2025. Document nepublicat. Accesat de Lidl. Eșantion: 12.000 de cetățeni reprezentativi, cu vârste între 16 și 69 de ani.

Citește și:
Darius Olaru a comis-o și va fi AMENDAT cu 10.000 de euro de Gigi Becali » Care este motivul
Superliga
Darius Olaru a comis-o și va fi AMENDAT cu 10.000 de euro de Gigi Becali » Care este motivul
Le-au aflat scenografia! Planul dinamoviștilor, dejucat la derby: „Un mesaj de Sărbători...”
Superliga
Le-au aflat scenografia! Planul dinamoviștilor, dejucat la derby: „Un mesaj de Sărbători...”
Chivu l-a UMILIT pe Fabregas și Inter a revenit pe primul loc în Italia!
Campionate
Chivu l-a UMILIT pe Fabregas și Inter a revenit pe primul loc în Italia!
Are 47 de ani, iar ținuta ei transparentă a provocat controverse la tragerea la sorți: „Prea îndrăzneaţă pentru un eveniment fotbalistic”
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Are 47 de ani, iar ținuta ei transparentă a provocat controverse la tragerea la sorți: „Prea îndrăzneaţă pentru un eveniment fotbalistic”
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc
Profit.ro
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close