GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  LAVAZZA

COMUNICAT Excelența este o alegere: Lavazza și Jannik Sinner continuă parteneriatul printr-un acord extins până în 2030

Articol de GSP - Publicat vineri, 07 noiembrie 2025 15:10 / Actualizat vineri, 07 noiembrie 2025 15:12

Lavazza anunță reînnoirea parteneriatului cu tenismenul Jannik Sinner, ambasador de brand al companiei încă din 2019. Noul acord extinde colaborarea până în 2030, consolidând o relație care depășește cu mult granițele terenului de tenis.

Lavazza a fost unul dintre primele branduri din lume care a mizat pe talentul lui Sinner, pe vremea când, la doar 18 ani, ocupa locul 140 în clasamentul ATP.

De atunci, parcursul comun a fost cu adevărat remarcabil: de la participarea și victoria la ATP Next Gen Finals de la Milano în 2019, până la succese istorice în turneele de Grand Slam și la Nitto ATP Finals, acolo unde Lavazza este partener Platinum.

Apogeul acestui drum a fost atins în momentul în care Sinner a urcat pe prima poziție a clasamentului mondial ATP, o performanță care confirmă evoluția extraordinară a unui sportiv care a cucerit inimile fanilor din întreaga lume.

Această colaborare este un exemplu de succes al unui parteneriat autentic, bazat pe sprijin constant și reciproc. Lavazza și Sinner împărtășesc aceleași valori fundamentale: pasiune, excelență și dăruire.

Giuseppe Lavazza, Președintele Grupului Lavazza, a declarat:

„Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu Jannik până în 2030. Am crezut în el de la început, când talentul său era încă o promisiune. Astăzi, faptul că a ajuns în vârful tenisului mondial ne umple de mândrie și confirmă puterea unei viziuni pe termen lung. Pentru noi, Jannik nu este doar un ambasador de brand, este parte din familia noastră.”

Marco Lavazza, Vicepreședinte al Grupului Lavazza, a adăugat:

„Această colaborare a adus un plus de valoare nu doar prin vizibilitate, ci și prin legătura emoțională creată. Relația cu Jannik a evoluat firesc, devenind un simbol al prezenței noastre în lumea tenisului și la cele mai importante turnee internaționale. Este dovada clară că un parteneriat autentic poate consolida identitatea unui brand și apropierea sa de public.”

Jannik Sinner a completat:

„Pentru mine, Lavazza înseamnă mult mai mult decât un partener extraordinar, înseamnă familie. M-au sprijinit încă de la începutul carierei mele, iar acest lucru are o valoare aparte pentru mine. De-a lungul timpului, legătura noastră s-a consolidat firesc, bazându-se pe încredere, respect și valori comune. Sunt mândru să reprezint excelența italiană Lavazza în întreaga lume și recunoscător pentru relația umană sinceră care ne leagă.”

Prin această reînnoire a parteneriatului, Lavazza își reafirmă angajamentul față de lumea tenisului și dorința de a susține, în continuare, talente de excepție care reflectă valorile companiei.

Citește și:
Tragerea la sorți a grupelor Campionatului Mondial din 2026 » HAOS de nedescris + Primele vedete care au ajuns
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Tragerea la sorți a grupelor Campionatului Mondial din 2026 » HAOS de nedescris + Primele vedete care au ajuns
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Campionate
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Au pus banii jos pentru transferul lui Alexandru Musi » Ofertă de două milioane de euro
Superliga
Au pus banii jos pentru transferul lui Alexandru Musi » Ofertă de două milioane de euro
Aventura cu o blondă căsătorită a pus capăt căsniciei cu Ana
Campionate
Aventura cu o blondă căsătorită a pus capăt căsniciei cu Ana
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Profit.ro
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează