GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Marketing United: Prima conferință românească despre sponsorizare și parteneriate de brand

Articol de GSP - Publicat miercuri, 19 noiembrie 2025 16:54 / Actualizat miercuri, 19 noiembrie 2025 17:42

Marketing United marchează o premieră pe scena locală de marketing, fiind prima conferință dedicată în mod explicit impactului sponsorizării în comunicarea brandurilor. Evenimentul aduce împreună actori cheie din marketing, sport, cultură, artă și organizare de evenimente, pentru a genera dialog, inspirație și bune practici.

Marketing United: Prima conferință românească despre sponsorizare și parteneriate de brand

Într-un moment în care brandurile își caută parteneriate tot mai autentice și relevante, Marketing United devine platforma dialogului între branduri și partenerii lor de sponsorizare, explorând moduri concrete prin care colaborările pot fi nu doar vizibile, ci eficient integrate strategic.

Conferința are ca scop explorarea rolului sponsorizării în comunicarea de brand pe piața locală. Participanții vor descoperi cum pot construi parteneriate care adaugă valoare – nu doar prin expunere, ci prin storytelling, co-creație și activări memorabile. Marketing United oferă soluții reale și inspirație prin studii de caz, paneluri de discuții și insighturi de la profesioniști cu experiență în marketing și sponsorizare.

„Marketing United aduce în același loc două lumi care, deși colaborează constant, nu au avut până acum o platformă dedicată dialogului: brandurile și partenerii lor de sponsorizare. Ne-am dorit să creăm un spațiu în care toți cei implicați în astfel de colaborări să înțeleagă mai bine cum pot transforma sponsorizarea într-un avantaj competitiv real. Este un eveniment despre transparență, know-how și mai ales despre construirea unor parteneriate durabile”, a spus Cristian Manafu, Evensys.

„Marketingul din sponsorizări și parteneriate merită un spațiu dedicat, pentru că aici se joacă o parte esențială din relația dintre branduri și public. Nu vorbim doar despre vizibilitate, ci despre capacitatea de a integra parteneriatele în strategia de comunicare și de a le transforma în povești relevante și durabile. Marketing United își propune exact asta: să clarifice, să inspire și să ridice standardele industriei”, a spus Victor Voicu,  Managing Partner MATCHPLAN.

O zi întreagă de discuții pline de idei

Pe parcursul a trei sesiuni de câte două ore, pe scenă vor urca nume remarcabile din domeniu, cu experiență relevantă în marcom, sport și organizarea de evenimente:

  • Andrei Șelaru - Beach Please

  • Cosmin Tabără Amânar - Agenția Națională pentru Sport

  • Matei Dima - Vidra Production

  • Cristina Uruc - Festivalul Internațional George Enescu

  • Nicolae Luca - Federația Română de Handbal

  • Gabriel Moraru – Federatia Romana de Tenis

  • Cătălin Sprînceană - Federația Română de Ciclism 

  • Ioana Gorgăneanu - Mastercard

  • Avi Cicirean - Brand Minds

  • Ioana Ciocan - Art Safari

  • Alexandra Hash - Vidra Production

  • Bogdan Tomoiagă - GRF+

  • Cristian Gheorghe - Sports Business Academy

  • Justin Ștefan - Liga Profesionistă de Fotbal

  • Alina Zelezneac - iSense Solutions

  • Daniel Santa - Brașov Running Festival

  • Mădălina Ciobanu - RunInBucharest

  • Daniel Carciug - Rapid București

  • Virgil Stănescu - Sports Hub

  • Victor Voicu - MATCHPLAN

  • Alex Grecu - Conference Host

Marketing United: Prima conferință românească despre sponsorizare și parteneriate de brand

Această diversitate reflectă viziunea Marketing United de a conecta brandurile cu segmente variate de parteneri: de la sport, la cultură și business. 

Prima ediție a Marketing United are loc marți, 25 noiembrie 2025, între orele 9:00 și 17:00, la Terra Events Hall (Bld. Lacul Tei 1 bis). Pentru mai multe informații despre eveniment, program, vorbitori și invitații, vizitați https://marketingunited.ro/.

Marketing United 2025 este un eveniment realizat cu implicarea MATCHPLAN și susținut de Aqua Carpatica.

Citește și:
Are 47 de ani, iar ținuta ei transparentă a provocat controverse la tragerea la sorți: „Prea îndrăzneaţă pentru un eveniment fotbalistic”
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Are 47 de ani, iar ținuta ei transparentă a provocat controverse la tragerea la sorți: „Prea îndrăzneaţă pentru un eveniment fotbalistic”
Darius Olaru a comis-o și va fi AMENDAT cu 10.000 de euro de Gigi Becali » Care este motivul
Superliga
Darius Olaru a comis-o și va fi AMENDAT cu 10.000 de euro de Gigi Becali » Care este motivul
Le-au aflat scenografia! Planul dinamoviștilor, dejucat la derby: „Un mesaj de Sărbători...”
Superliga
Le-au aflat scenografia! Planul dinamoviștilor, dejucat la derby: „Un mesaj de Sărbători...”
Chivu l-a UMILIT pe Fabregas și Inter a revenit pe primul loc în Italia!
Campionate
Chivu l-a UMILIT pe Fabregas și Inter a revenit pe primul loc în Italia!
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc
Profit.ro
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close